onsdag 17. juni 2009

Stua vår!

Slik ser det ut i den ene delen av stua vår. For dere som faktisk har vært hjemme hos oss, så ser det sikkert litt annerledes ut enn sist gang, og det stemmer nok det, for i forigårs fant mor i huset ut at vi måtte ommøblere litt:-)
.
Det ble veldig naturfarget, da! Litt vel mye egentlig, så det spørs om det ikke kommer noen fargeklatter etterhvert. Jeg prøvde meg med å legge på et rosa plastteppe, men da sa mannen bare nei, nei, nei!!!
Det kommer vel med tiden;-)
.
Bildene på veggen er av Kristian Finborud, og de fleste av dem fikk vi til bryllupet vårt.
.
Spørs om jeg ikke må sy noen nye puter også, de som ligger der nå er også hjemmesydde, men det er jo greit med noe nytt, når vi først er i gang med å ommøblere liksom...
Den andre delen av stua (den vi faktisk bruker) gjorde vi også om på, men det var der traktor, dukkevogn og lego (m.m.) ble plassert mens jeg tok disse bildene, så bilder derfra får komme en annen gang;-)
Til høyre på det nederste bildet kan dere også skimte tomatplanten vår. Jeg har beholdt den innendørs i år, og den vokser sinnsykt fort. Jeg tror snart jeg må binde opp greinene i gardinstanga så de ikke knekker. Håper tomatene blir mange, søte og gode:-)
.
Ha en fin torsdag! Klem B:-)

9 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei..så koselig du har det..fint å blande gamle med nye møbler..Og ja jeg kan skimte tomatplanten..Er selv spent på mine...men det har kommet noen grønne små..så jeg håper de blir gode:O)Go`helg til deg fra Maliva

Bjørkely sa...

hei hei! kjempefin stue. Likte fargevalgene dine...

Sissy's Hus sa...

Kjempe koselig stue!! :) Det ser faktisk ut som om noen bor i den i motsetning til mange andre her ute i blogglandia! Nydelige rolige farger og kjempe fine møbler! :)

Klem klem
Christina

Livy sa...

Heisann!
Kjempekoselig stue dere har! Synes det er veldig fint med naturfarger! Liker veldig godt bildene over sofaen!! Lekkre!

Ønsker deg en fin torsdag også:-)

Klem fra Livy

Bea's verden sa...

Hei


Så godt å se at noen andre også velger andre farger enn hvitt.

Kjempe koselig stue.



klem fra Bea

Datt sa...

Så koselig! :D Og den kommoden på bilde er nyyydelig da!!

Maja sa...

Koselig stuekrok;)
Klem fra Maja

Anniche ♥ sa...

Hehe, kjenner meg igjen ;)) Noen kroker kan bare ikke blogges !!! ¨¨Stuen din er flott vennen , nydelige farger - men du som er blitt så glad i farger kan jo fint "hive" inn noen gladfarger her, det passer jo helt perfekt!!
Men ikke misforstå , jeg synes det er flott as it is ! Tenkte bare om det var det du ønska :) ha en super helg , klem klem !!!

Jill sa...

Koselige stuebilder!
naturfarget og turkis er en kjempeflott kombinasjon!!!
Har noen Finborud bilder jeg oxo, både stupebilde og to litt mer abstrakte!
Svigermor er nabo med ham :-0
Ha en fin helg!!!