lørdag 20. juni 2009

Valgets kvaler...

Dette lille skapet/kommoden/sjenken er et nytt møbel i heimen vår. Etter at vi møblerte om, syntes vi det hadde vært greit med et lite bord hvor vi kunne plassere laptopen++
.
Det skal med andre ord ikke stå der det står på bildet, men ved siden av den ene sofaen vår. Jeg synes det passet perfekt til formålet, og ble superglad da jeg fant det på bruktbutikken i går.
.
Synes egentlig det er et fint møbel som det er, men jeg kommer likevel til å male det. Men så kommer dilemmaet; hvilken farge skal jeg male i? Jeg tror jeg har bestemt meg for knallgul, og stod på Jernia i dag med fargelappen i hånda, men så var det så sinnsykt lang kø, så vi kjørte videre til neste fargehandel som selvfølgelig var stengt:-(
Hva synes dere? Gul, hvit, orange, turkis, isblå...?

20 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei du!!Ikke vet jeg...gult er definitivt ikke min farge men kan jo være uberkult hos noen...

Sissy's Hus sa...

GUL! Hihi.. Det tror jeg hadde passet inn hos deg!!!

Datt sa...

Kuuuul!! Gleder meg til å se hvilken farge du velger og den ferdige kommoden!!

hverdagsgodteri sa...

Jeg synes det var nydelig sånn som det er jeg! Men tror nok gult kan bli flott også ja. Men du blir ikke fort lei det da, med en så knall farge som gul? Heller blå kanskje?

Jane sa...

Jeg har et godt tips til deg! I siste nr. av rom 123 (s.27), er en reportasje om Jeanette fra www.frydogdesign.blogspot.com. Og der står fargekoden for en nydelig farge (du kommer sikkert til å like den). En sånn gammeldags lys-lys grønnfarge.. Hun har den på noen møbler og på soverommet sitt. Lady 40, 0010-B90G. Ha en fin søndag.

Glede sa...

Synes den var flott slik, men blir sikkert fint i en annen farge også! Måtte bare legge igjen en kommentar for å si at jeg ELSKER det nye "utseendet" på bloggen din! Stilig!

Fru Fjeldhammer sa...

Så fin kommode.. men gul? Ishavsblått eller en du grønnfarge... ja, det hadde vært noe! *S*

Flott stue dere har..
Ha en fin søndag..
klem

Blandet loft sa...

Så utrolig pent bord! Likte det veldig godt som det var. om det hadde vært hos meg ville jeg malt det gult.. Men ikke vet jeg hva som passer best hos dere :-)
Jeg likte utrolig godt stuen deres forresten, så innbydende og sjarmerende!

Fallmoen sa...

Flott møbel, som også gjør seg sånn som det er. Jeg var og tittet på bilder fra stua di og fikk en idè. Hvis du skal male det, å ha det ved siden av sofaen, ville jeg tatt en farge fra noen av de flottebildenen du har over sofaen. Turkis er ikke dumt. det går igjen i flere av bildene. Uansett hva du velger. Lykke til ;)

MusMei sa...

Hei! Kjempefin kommode. Selv er jeg veldig svark for isblå (og ikke særlig glad i gult), så jeg villenok gått for sommerlig blå hele året.
Ha en fin søndag!
Hilde

LenaS sa...

Å for en skatt av et møbel !
Jeg likte den også veldig godt som den er... Men er også veldig glad i den isblå varianten, det finnes en farge som heter isbre i jotun sine fargekart og den er nydelig!
Når det er sagt så synes jeg gult er kult, og skulle du bli lei så kan du male en gang til :)
Lykke til, gleder meg til å se resultatet!

Anka sa...

Hei, hei. Komoden er fin den, men som du sier ville jeg også malt den. Etter hva jeg har fått intrykk av er jo du farge! Så gul tror jeg hadde blitt knallkult:) Legg ut resultatet når du er ferdig. By the way: Det kunne jo ha hvert kult å tapesert den åpne hylla på komoden? Kos fra meg.

Miss.T sa...

isblå : ) malte et furuskap i Isvann fargen ( etter tips fra en flittiglise) det var en nydelig farge.

Minmill sa...

Hi hi. Jeg lurer på om jeg må ta meg en lang kjøretur i dag for å kjøpe meg en vase på en viss butikk i dag. Takk for at du tenkte på meg. :)) Jeg har hørt rykter om en annen butikk også, men har ikke fått sjekket det ut enda. Men da skal jeg sende deg en mail :)))
Den lille kommoden var kjempefin, og jeg skjønner godt at du kjøpte den. Jeg tror jeg ville valgt isblå eller hvit. Men det kommer vel litt an på hvor du skal plassere den da. Blir spennende uansett og gleder meg til å se resultatet. Jeg holder på med pianokrakken hjemme, den skal bli hvit med blomstret trekk. Det er egentlig veldig gøy å ha småprosjekter og pusle med.

Ha en fin dag, klem Minmill

Pene Lene sa...

Jeg malte en sittebenk knallgul for å ha på kjøkkenet. Resten av kjøkkenet er hvitt og lysegrått. Det ble så kult!! Jeg anbefaler gult på det varmeste. Og det kommer fra meg som egentlig er helt allergisk mot gult.

Jeanette sa...

Stilig kommode! Den er sikkert fin i mange farver - men jeg hadde gått for gul eller grønn...blir spennende og se hva du velger^^,)
Ha en fin St.Hans:-)
Klem j.

stjerneglass sa...

Jeg er litt gul for tiden, så nå blir snart krakken til gutten min + en ramme + vinstativ + + +... gult!

: )

Maria sa...

Hej.

Alle farver du selv tænker på, tror jeg også kan blive rigtig flot.
Men siden gul var din første indskydelse, synes jeg du skal holde fast ved den.
Jeg elsker også gul - dejlig glad farve.

Tak for din kommentar ved mig, vi skal da bestemt bytte med barneblusen - den er så fin synes jeg, at jeg har syet endnu en til mig egen datter.
Kanskje vi skal bytte til noget chokolade ? Det er helt vanvittigt hvor meget man kan savne noget sådant, når man ikke kan købe det her i landet. Om du har et lille stykke retrostof gør skam heller ikke noget ;-)

Kan du maile mig din add på: frk.fryd@mail-online.dk ?

KLEM Maria.

storeflittig sa...

stilig stilig stilig!

syns det var nydelig som det er! du har jo ikke så mye trefargede møber? tror allikevel det blir kult i gult!

disa sa...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區