fredag 31. juli 2009

Enda et bytte:)

Jeg har mottatt nok en byttepakke i posten:) Anemone ønsket seg Green Gate-koppene, og i bytte ville hun strikke en lue til meg.
.
Jeg hadde lyst på en litt baggy lue i en grå farge, og det kunne hun fikse:) På kanten av lua hadde hun festet en heklet blomst med en sikkerhetsnål, slik at jeg kunne flytte den rundt, ta den av, eller bruke den på jakka eller noe - smart:) (Men jeg kommer nok til å beholde den der den er:)

Et kjempekoselig kort hadde hun også lagt ved, og der skriver hun at: -Lua ser litt stor og rar ut, men jeg synes den sitter perfekt på:) Og det gjør den!!!:)

Bare se!!
(Og det er sannelig ikke lett å ta bilde av seg selv i speilet! Tok sikkert 30 bilder, og kun et par/tre av dem var brukbare. Kan ikke se hele lua her heller, men det er vel bedre enn å se bare skjorta mi!;) Ser forresten at jeg fikk utrolig hvite hender i dette lyset. Riktignok er jeg lys, men herliga london!!
Tuusen hjertelig takk Anemone!! Jeg er superfornøyd!!
.
Ønsker alle en finfin helg! Klem B:-)
.
P.S. Må bare legge til at den tidligere nevnte 5-åringen i huset så meg da jeg prøvde lua og utbrøt! -Så fin du var, mamma!:) Han er raus med komplimentene, det skal han ha! Spørs om det fortsetter til han begynner å løpe etter jentene. Da blir han kanskje lik sin far, som hadde hele 33 1/2 kjærester samtidig da han var liten;)

12 kommentarer:

Christina sa...

Hahahahahhahahahhahahhaha... God gutt du har da! :) De ser så mye rart.
Snuppa mi skal bar "tose" mamma og "tose" nese! Hihi.. Go'inger!!!

Flott lue!
Klem klem

Guttemamma sa...

Dette ser lekkert smekkert ut, kom på at jeg har en halvstrikket liknende lue et sted(typisk meg). Du har en go'gutt du og!!
Klem og god helg

Fru Fjeldhammer sa...

så søt gutt du har..
Lua var helt fortryllende!!

klem

perler på en snor sa...

Lua så kjempefin ut!
Så smart med slike bytter egentlig!:)

Ida sa...

Den så ut til å passe deg perfekt - og den var virkelig rålekker :-) Smart med sånn byttegreie da !!

Så skjønt med kompliment fra guttungen :-) Slike ting setter seg fast innerst i hjerteroten og forsvinner aldri :-)

33 1/2 kjæresten du... hahaha!
God helg!

silje-sin sa...

Den var kjempefin! Tøft at den var litt baggy, og ikke sånn som er klistret på (som mine er..) Ønsker deg og dine en flott helg! Tenkte på deg da vi var i dyreparken denne uka:) klem fra silje.

Jannicke sa...

Flott lue,
og smart med slike byttinger!!!

God helg ;o) J.

Huset på kollen sa...

Hei,

Den blå bollen med hvite prikker kjøpte jeg på Norli i Bergen, bokhandelen også, og under står det trademan.se. De hadde krus også, billig og bra - lykke til med letingen!

Heidi

Anemone sa...

Hurra! Så bra at du likte lua! Nå ble jeg skikkelig glad!

IfraLahell sa...

Fin lue- smart med disse byttehandlene altså. Jeg skal følge med neste gang det blir noe bytting :)

Haust sa...

Nydeleg hue! Den vert god å ha til vinteren! :)

Hanne sa...

Å, så fin lue. Nå er det visst ikke lenge til luesesongen er over oss. Kaldt og vått her i dag, i hvert fall.
Pludrehanneklem