lørdag 4. juli 2009

F*E*R*I*E

Nå er det endelig ferie for min del, og jeg er ikke akkurat lei meg for det!:-) Ferien begynte kl 1900 i går kveld, og da jeg kom hjem, lå disse nydelige rosene i vasken (jepp, mannen er flink til å kjøpe blomster, men ikke så flink til å snitte stilkene og sette buketten i vann;-)
.
Min kjære hadde også lagt en flaske hvitt til kjøling...

...og kjøpt sushi:-) Så i går kveld koste vi oss ute på terrassen med god mat og drikke. Herlig start på ferien:-)

Og dette var temperaturen i dag morges:-) Måtte det bare vare mine (hele) to ferieuker! Jeg har nemlig alltid bare to uker på sommeren, siden mannen alltid bare har èn. Så tar vi det igjen i desember. Kjedelig på sommeren, men utrolig deilig med en sydentur når det er surt og kaldt her hjemme:-)
Håper alle har en super helg, og at jeg selv får to herlige uker;-)
Klem B:-)

11 kommentarer:

camillaslykke sa...

God ferie, Borghild! Må bare været fortsette ja:)
Vi har det fantastisk her på sørlandet nå om dagen... Ha to deilige ferieuker, og kos deg med familien.
Klem Camilla

Englefryd sa...

Så deilig med feriestart. Vi er akkurat kommet hjem fra to uker i Tyrkia, men har fortsatt en uke igjen. Deilig!!
Kjempe godt at mannen hadde ordnet med en så flott start på ferien også da.

God ferie:-D

camillaslykke sa...

Stemmer det, leste at dere hadde kjøpt dere båt. Heldige dere er:) Barenhagen er åpen i hele sommer, sp blir bare jobbing på meg. Har fri uke 31. Så blir bra det... Et annet tips å dra i båt er randøya. Veldig greit for barn med en liten strand der.. Har dratt dit litt med barnehagen.. :)

Jannicke sa...

...riktig god ferie ;o)

Ps : Det gule bordet ble stilig!!

Klem J.

huset med det rare.. sa...

Så snill og omtenksom mann du har.. Tviler ikke på at dere koste dere! Ha en fin ferie!

Maja sa...

God ferie;)
Enig med at det er deilig med sydentur på vinteren;)
Kos deg og nyt ferien;)
Klem fra Maja

Datt sa...

Det hørtes koselig ut! prøver å trene min tl å kjøpe blomster jeg også, no luck yet... :P

Hilde Heimdal sa...

Ha en deilig ferie !!

Så koselig med blomset fra mannen da....så romantisk :)))

igi sa...

Nyt ferien! Så omtenksom mann du har, koselig å få blomster og mat!
Håper dere får mye fint vær i ferien!

etkjærthjem sa...

Så fine roser, det var jo veldig snilt av han da! God ferie!

Minime sa...

Jeg syntes at det ble skikkelig stilig med gult. Jeg har sansen for litt andre farger, gjerne sterke. Jeg håper du får sol og varme i dine to ferieuker. Ha en fin sommer.