søndag 5. juli 2009

I am not a paper cup!

I siste utgave av Living så jeg et bilde av denne termokoppen. Den er i keramikk og har lokk i silikon. Synes den var knallstilig, og mye finere enn 'reisekoppene' vi har nå fra Dyreparken og Statoil.
.

'I am not a paper cup' er designet av James Burgess, og man kan også kjøpe ekstra lokk (hvitt/sort). Den hadde vært perfekt som min nye lattekopp (jeg tar ofte med en kopp i bilen på vei til jobb), og jeg er sikker på at kaffen smaker mye bedre i den også;-)
Er det noen der ute som vet hvor den er å få kjøpt? Helst i en 'vanlig' butikk eller en skandinavisk nettbutikk (Amazon sender ikke slike til Norge).
Takk takk! Klem B:-)

10 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei! Så utrolig genial og lækker;)Ble litt nysgjerrig og fant et norsk lurifax sted som selger den:)

http://www.nyttignytt.no/index1.html

Ønsker deg en fin uke!
Klem fra Lotta

Lottas Himmelrom sa...

Ps.Den ligger under "gadgets" ;)

Jane sa...

Stilig kopp! Ha en fin dag og nyt sommern!

LillaLykke sa...

Den var utrolig stilig! Håper du finner ut hvordan du kan få tak i den :) Ha en flott sommerdag!

IfraLahell sa...

Åh så glad jeg ble nå. Dumpet tilfeldigvis over bloggen din og den er bare så fin!! Legger meg til som følger. Helt enig at den koppen er helt perfekt. På min ønskeliste også!

Ønsker deg en god dag videre- gleder meg til å se mer fra deg!

:)IfraLahell

Datt sa...

Haha, genialt navnt på den da, I am not a paper cup... hoho...

Hilde Heimdal sa...

Den var lur !!

Vet du jeg syns ikke kaffen smaker godt i de statoil og dyrepark koppene jeg altså ! Er sikker på at den får bedre smak i keramikk ja.

Papp er jo bra men tungvint å ta med seg .

Stine ♥ sa...

Så stilig kopp, og genialt navn :)

De selger dem her: http://www.nyttignytt.no/contents/no/p182.html

God sommer videre!

LenaS sa...

Knalltøff kopp, men kjolen til lillesnuppa di var så utrolig nydelig på henne. Og ja, den kledde henne kjempegodt :)
Måtte le litt også, men tenk så deilig de synes det er å vrenge av seg og bare løpe rundt uten en tråd ;)

Haust sa...

Den var jammen fjong! Trur eg må ønske meg ein slik! :)

God helg!