søndag 26. juli 2009

Nyyydelig!!

Jeg er i gang med et par byttehandler for tiden, og i går kom den skjønneste pakke fra Haust i posten. Hun hadde ønsket seg en av Green Gate-koppene mine, men dem hadde jeg da allerede byttet vekk:-( Men siden hun hadde tilbudt seg å bytte med et av de flotte handlenettene sine, og vi stod på farten til å reise til Danmark, så foreslo jeg at jeg kunne prøve å finne en kopp der...

...og det var hun med på:) Og på den flotte butikken Nice Living i Blåvand, så fant jeg en blå GG-kopp med hvite prikker, akkurat som hun hadde ønsket seg:)

Slik har det seg altså at disse to nyyydelige handlenettene kom i min besittelse. Det vil si, avtalen var jo at jeg bare skulle bytte til meg ett, men da jeg fikk se alle de fine nettene jeg kunne velge mellom, så kunne jeg slett ikke bestemme meg, og jeg måtte pent be om jeg kunne få kjøpe et i tillegg:)

Og ikke nok med det, men Haust hadde også lagt oppi den skjønneste lavendelpose.
.
Nå gjenstår det bare å bestemme seg for hvor den skal ligge slik at alle kan se den:)

Må forresten legge til at storebror var med på å åpne pakken, og da han så handlenettene utbrøt han: -Åh, de er jo akkurat som kjoler!!:) Og det var jo et stort kompliment fra en 5-åring!!:)

Tusen tusen takk, jeg er superfornøyd, og kan nesten ikke vente med å komme meg på butikken for å handle;)

Klem B:-)

13 kommentarer:

sigrid sa...

Netta var berre flotte...
Rett og slett Haust design..
Ho er flink!!
Ja, det er du også ser eg ;-)
Ha ein flott søndag.

Lykkeliten sa...

Koslig blogg!
Veldig fine handlenett- kjempefine mønstre!
God Søndag =)

Haust sa...

Hehe, herleg kommentar frå 5-åringen! :)

Prikkekoppen ga frukostkaffien min eit løft i dag, eg er SÅ fornøgd med den! Eg takkar og takkar, takk igjen! :)

Hulda sa...

Utrolig flotte handlenett. Helt skjønne farger og mønstre. Du hadde tatt bildene så delikat også. Fikk lyst til å sy når jeg så de.

Høvebakken sa...

Kjempe fine:) Ha en fin dag! Klem M

Anka sa...

Friske fine farger på handlenettene. Er god byttehandel:-D

et kjært hjem sa...

Så fine nett, og den lavendelposen var jo veldig skjønn da! Så koselig og lurt med byttehandel! Ha en fin dag :)

Min Verden Hanne sa...

Nydelig :) Flott med handlenett!

Livy sa...

Kjempelekre handle nett! Skjønner godt du gleder deg :-)

Ønsker deg en fin start på den nye uken!

Klem fra Livy

Englefryd sa...

Smart med bytting ja!!!!
kjempe fine nett.

Duften av erteblomster sa...

Herlige nett, de var knallfine! Blir en fryd å ta en tur på butikken når en har slike å putte varene oppi :)

Hilsen i natten,
Vibeke

Nr. 21 sa...

De handlenettene var kjempe-fine! Lurt med sånne bytte-handler!! :)

Tove sa...

God kveld, og takk for hyggelig hilsen hos meg :)
Mens noen er ferdige med ferien, så begynner vår nå. Jeg er jo hjemme om dagen uansett, men fint å komme bort en tur!

Superfine handlenett, og veldig lurt med byttehandel!

Ha en fin uke videre, i forhåpentligvis bedre vær!
Klem Tove