mandag 6. juli 2009

Se min kjole!

Eller bluse, da! Den var min byttehandel med Maria (Frk. Fryd), og den er bare sååå fin:-) Og så passet den minstemor perfekt!!
.
Jeg elsker fargene, og synes minstemor kler dem kjempegodt.
.
Hun ble ganske fornøyd selv også, selv om jeg måtte byttehandle litt med henne også om å få henne til å ta den på;-)
.
Det er jo så varmt om dagene at hun helst vil gå uten noen ting som helst. Av og til må vi tvinge på henne en bleie, men den vrenger hun fort av seg... Sukk, det er ikke alltid det passer seg å gå naken...
.
Tusen hjertelig takk, Maria, og takk også for den ekstra stoffbiten du hadde lagt oppi:-) Likte den supergodt, og lurer bare på hva jeg skal lage av den...
Klem B:-)

15 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Så søt bluse, og søt jente :) Herlige farger!

Hege sa...

Søt bluse- deilig i sommer!
Sikker på at du finner på noe fint med den ekstra stoff-biten , håper du legger ut det du lager...:-)
Klem Hege.

Datt sa...

Så søøøøt! Og kjolen også! ;)

stjerneglass sa...

Å sme-he-helt! :) Nydelig!

LillaLykke sa...

Så nydelig den var! :)

Rekkehuset sa...

Åh, så søt! Både kjolen og jenta med det nydelige smilet:-)

Black Feathers sa...

Så skjønn vesla er ;) Koselig å se barn i fargeglade klær. Kjempe søt kjole du hadde fått byttet til deg ;)

Ha en fin sommer dag ;)

Smilla sa...

Nyydelig jente og skjønn i gult!

Minmill sa...

Jeg synes hun er heldig som har fått så fin bluse, og ikke fra hvem som helst heller. Håper hun vil gå masse med den. Jeg synes den er lekker. Jenten din er så søt. :))

Jeg var på Voie gjenbruk i dag sammen med min minste datter. Jeg stakk innom der på vei til mine foreldre som jeg vanner blomster hos i sommer. Jeg fant noen glassvaser. Jeg synes også butikken er studd, og føler jeg mange ganger går og ser på de samme tingene. Men jeg bruker ikke så lang tid der ute for jeg vet jo hvor jeg skal gå for å finne tingene.

Klem Minmill

Linetoppen. sa...

For ei skjønn jente i en aldeles herlig kjole. Jeg holder på å øve meg til å like gult. Med den søte kjolen har jeg ingen problem med å like gult!
Hilsen Linetoppen

Jane sa...

Nydelig jente med nydelig bluse det der, ja! Så fine farger.. Ha en flott dag du!

Moa sa...

Men så söt liten klänning, och passar lilla dottern perfekt. Ne gå med rumpan bar passar inte alltid så bra men visst är det skönt i värmen..=). Ha det gott/MOa

sol sa...

Herlig bluse - og ei nydelig lita jente.

Maria sa...

Ihhh, hvor fint :-)
Og så er det heldigt at hun bare passer blusen perfekt.
Godt både hun, og du blev glad for den.

KLEM Maria.

marita sa...

Hei ja det er herlig med unger som springer rundt i det varme været, å helst naken , blusen var kjempesøt og fargen var herlig , ha en fortsatt go ferie !!! :-)