fredag 10. juli 2009

Skal vi bytte?

Sommeren er kanskje en dårlig tid å foreta bytter på, siden det sikkert er mange som ikke er hjemme, men det får bare stå til. Som jeg har skrevet før, er det mest quilte-stoffer jeg ønsker å bytte vekk, men også et par andre ting...
.
De to Green Gate-koppene på bordet har jeg kanskje brukt to ganger. Jeg har akkurat de samme koppene i andre farger/mønster, og de blir alltid foretrukket framfor disse. Spør meg ikke hvorfor, men det er noe med kombinasjonen av farger. Hvis noen føler det likedan med noen av sine GG-kopper (latte-varianten), så bytter jeg gjerne;-)
.
Jeg har også fire store (gamle) trådsneller i tre jeg aldri bruker. De er knallfine, men som sagt; bruker dem aldri. De er 20 cm lange.
.
Stoffer i beige/hvitt
.
Julestoffer

.
Stoffer i lilla

.
Multifargete stoffer
.
Stoffer i blå/turkis
.
Stoffer i brunt/grått/sort
.
Grønne stoffer
.
Gule/oransje stoffer
.
Knæsje farger (de tre nederste stoffene er flannell)
.
De fleste stoffene er opprinnelig i 30 cms bredde, noen er hele, mens andre er klippet i.
.
Er det noen der ute som som har lyst til å bytte til seg disse stoffene, så er det bare å sende en e-post (borghildm@hotmail.com) eller legge igjen en kommentar med e-postadresse.
.
Det jeg ønsker meg, er:
.
* Retrostoffer i alle farger (lilla/rosa/gule/grønne/oransje osv) Gammelt sengetøy eller gamle gardiner funker bra, men det gjør også nye retrostoffer:-)
* Japanske stoffer
* En hjemmesydd shopping-veske (så jeg kan være 'grønn' i matvarebutikken;)
* Andre hjemmelagede ting, både til hjemmet, til barna eller til meg:-)

12 kommentarer:

Jill sa...

Herlig med byttehandel!
Jeg er ingen Quilter, men de trådsnellene kunne jeg tenkt meg

Kan bytte mot kjole til Minstemor?
Jeg er på vei sørover imorgen, sender deg en mail jeg
:-)

Living LaVida sa...

Hei!
Du har mye fint å bytte i,men har dessverre ikke noe av det du ønsket deg å bytte bort!
Har derimot en award til deg på bloggen min!:)
God helg!

Magny sa...

guriland... jeg kjøper snellene...!!!! har lett etter slike så lenge!!
skal se om eg har noe stoff, ikek sikker...
klemmer'***'

tinemor sa...

De snellene dine kunne jeg vrikelig tenke meg.
Jeg kan bytte de i noe hjemmelaget.
-veske
-pute
-lavendelpose
-stoffhjerter
-brødpose
-pyntepose eller
-skilt
Bare å sjekke ut bloggen min og shoppen min, om du finner noe du liker.
Send gjerne en e-mail
termoen@loqal.no
Klem

Magny sa...

heia..
første mann til mølla,- sånn er det...
klem i sommeren~~~~¨

Anemone sa...

Å! De greengate koppene var søte! De vil jeg gjerne ha! Men jeg har ikke sånne kopper du etterlyser... Kanskje jeg kunne strikket noe til deg? Noe du ønsker deg?

Bo med barn sa...

Ja, det er bakdelen med frukttrær...de tar en liten evighet før det blir noe særlig ut av dem. Jeg har bilde fra huset vårt var nytt og da står det et tynt lite nyplantet tre der og det er nå vårt digre morelltre som hvert år blir ganske brutalt beskjært ;)

Lo godt da jeg leste om pæretreet ditt..ha ha. Men mye bedre med plommer spør du meg! Det skal jeg også plante. Min favoritt...og som jeg fremdeles ikke er allergisk mot.

Så gøy å høre at du synes planene for nettbutikken høres spennende ut. Det synes jeg også:)) Sitter og kjøper inn masse nytt og spennende om dagen. Det er gøy det! Men liker også godt å lage ting selv. Ikke mye som er kjøpt ferdigprodusert på rommene til jentene, for da får jeg det akkurat som jeg vil ha det.

Ha en super helg du også! Klem Lena:-)

Anemone sa...

Hurra! Tusen takk! Jeg har faktisk en idé til baggy lue jeg lengter etter å prøve ut, så du skal få lue og sokker! Noe spesielt fargeønske?

Litt usikker hvorfor jeg fikk for meg at det het hvithyll i innlegget om svigerfars hage. Nå er det hvertfall helt naturlig for meg å kalle den for svarthyll, sambucus nigra. Den har hvite blomster, og svarte bær og man kan lage saft av begge deler. Svigerfar har to eksemplarer i hagen sin. Det er vel busker, den ene er hvertfall i buskestørrelse, mens den andre er gedigen, sikkert 6-7 meter. Trodde man kunne få tak i det på hvilket som helst gartneri, jeg, men har egentlig ikke sjekket det ut...

Ha en fin lørdag!

Haust sa...

Eg byttar gjerne ein kopp mot ein heimesydd handlepose dersom du fortsatt har ein att! :)

God laurdagskveld!

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Mye flotte stoffer du har. Jeg har bestillt og skaffet meg endel etterhvert. Og har bestemt meg på å sy et lappeteppe... Får bare se hvordan det går.. he he.
Men du har jo sånne flotte merker, som jeg har på loommeboka, med B-design. Hvoir har du bestillt de?
Fortsatt god ferie, Klem C

Haust sa...

Blir kjempeglad for ein kopp frå Danmarksturen din dersom det lagar seg slik, eg! :) Men då kan eg kanskje ønske meg ein lyseblå med kvite prikkar? ;)

Uansett: god tur!!!

disa sa...

A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片