tirsdag 28. juli 2009

Smelt...

I går morges, da vi holdt på å kle oss for å gå i barnehagen, kom storebror plutselig på noe: -Æ har no te dæ, mamma! sa han. Og så dukket han ned i sekken sin og dro fram dette smykket/armbåndet:)
.
På fredag hadde han perlet dette til meg, og det spiller ingen rolle at det er for kort til å ha rundt halsen, og for stort til å ha rundt håndleddet;) (Brukte det likevel som armbånd i flere timer etterpå, og da jeg tok det av, så det ut som om jeg hadde hatt håndjern på:)

Og ikke nok med at perlene var fine i seg selv, men han hadde også passet på å få med initialene til meg og min kjære på strikken, sånt smelter jo et mammahjerte:)
Ha en finfin uke alle sammen! Klem B:-)

20 kommentarer:

Jemima sa...

Åh - så søtt! Mammahjerter smelter jo stadigvekk...og det vokser de på!

Berit sa...

Jeg hadde også smeltet av en sånn herlig perlerad - og bokstavene hadde passet perfekt! Flott initialer!!!

Go' onsdag!

Mari sa...

Gud så nydelig :) Da smelter man jo heeelt ja :) Håper det dukker opp mange slike smykker, både hos deg og hos meg i årene fremover :)

Klem M

Christina sa...

Så søt! :)
Nå ble jeg helt rørt! Gleder meg til at snuppa mi lager ting til meg... Off.. Nå savner jeg henne!

Ha en flott dag!
Klem fra Christina

Min stil sa...

Å hærlig. Slike gaver er jo de aller beste :) Man kjenner at mammahjertet smelter.
Ha en flott dag.
Klæm Susanne

Guttemamma sa...

...smelt,uten tvil!!

Scandinavian Retro sa...

Så koselig!

Datt sa...

Sukk, så søt han er da! :)

Janne sa...

For en skjønn sønn du har, og en nydelig blogg:) Den er til stor inspirasjon!

marie sa...

Slike gaver er bare de deiligste. Heldiggrisen!

Sanna sa...

Hei ! Så søtt - kjente litt varme i mitt mammahjerte også jeg. Super søtt ! Kjeder du deg i sommerkulden så stikk innom bloggen min og vær med i trekningen av søte engletags som jeg skal gi bort. Alt du behøver gjøre er å legge igjen en hilsen hos meg ;o)

Kvirrevitt sa...

Søte de små:) Og veldig søtt at han speilvendte B-en. Det er sånn det skal være:)

home 4us sa...

Det var smelt,ja utrolig søtt:)

Prinsesse Elin sa...

Nydelig. Har også gått flere ganger med perlekjede laget av snuppa. Jeg har sikkert 20 stk liggende i smykkeskrinet og der skal de forvares for alltid for det er en fantastisk skatt:O)

Støv på hjernen. sa...

Gosh ja ikke sant, flotte farger og et flott smykke... Det er gøy med slike ting barn lager, jeg har en fotlenke min datter laget av knæsje perler for lenge siden og den bruker jeg hver dag... får masse skryt av den... God regnsommer videre...

Rekkehuset sa...

Åå, så koselig - ikke rart du smeltet da nei:-) Det er en mammas privilegium, å motta alle disse små gavene! Jeg er dessverre ikke alltid like flink til å være entusiastisk når jeg får tegning nr hundreogetellerannet, men jeg prøver å vise at jeg er glad for det de lager og kontoret mitt er dekorert med perle-hjerter og -blomster:-) Ha en fin dag, klem fra Hanne.

Villmarkstausa sa...

Bare helt herlig;-))

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så søtt :)

Hanne sa...

Så nydelig! Kanskje du kan henge det som en pyntelenke på håndveska, hvis det er ukurant størrelse som smykke/armbånd? Da er det i bruk HVER dag!

sue sa...

抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信