søndag 12. juli 2009

Tanta til Beate!

Det er jeg, det!! Og jammen er jeg heldig som er akkurat det; tanta til Beate! For Beate bor i Danmark, og det vil si at hun har en dansk adresse som tanta kan bruke når hun bestiller varer fra Nordhjem...:-)
.
Flaks også, at min kjære niese har en sterk samboer som kan bære den svæære pakken hjem fra postkontoret...

...for så å legge den i bilen (tok sikkert halve bagasjerommet) og kjøre hjem til Kristiansand med den:-)
.
Heldigvis heiv den andre tanta til Beate seg også med på handelen, så da kan den dårlige samvittigheten med tanke på henting, bæring og kjøring fordeles på to;-)
.
Sparte jo en del på å gi min niese litt ekstraarbeid, og er sååå fornøyd med det jeg kjøpte.
For når man bl.a. får Rice sine melamintallerkner til 15 danske kroner, så er det ikke annet å gjøre enn å slå til.
.
Og disse tre boksene fra Green Gate (perfekt til Lego:-) kostet bare 49,-
Så for de som ennå ikke har vært innom Nordhjem sine sider, så er det bare å ønske lykke til!! Med handelen, altså:-) Og de som er riktig heldige, har kanskje sin egen Beate også:-)
Klem B:-)

19 kommentarer:

Solrosa sa...

Så heldig du er, da! Riktig fine ting du har fått tak i. Ønsker deg en fin uke og god sommer videre!

Solrosa

Lottas Himmelrom sa...

Åhhhh heldige du! Så mange fine ting... Må se nærmere på den nettbutikken ja..Men nå er det nattinatt her... Klem til deg:)

camillaslykke sa...

Åj, skal si du har handlet.. Men jeg måtte inn å se, og utrolig billig det var. Ikke rart du handlet!
Du jeg bestillte også bånd fra de.. men fikk en rar epost om betalingsmåte i svenske penger.. får bare se om det går seg til.. he he.
Heldig du er som skal til DK, er helt vill hver gang jeg skal dit! Ha en god tur, Borghild!
Snakkes:)

Tove sa...

Så kjekt med en Beate i Danmark da:) Jeg vil også ha en!! Var en kjapp tur innom Nordhjem for ikke så lenge siden, og det så ut til at de solgte ut ting til under innkjøpspris...mao, veeeeldig billig. Men for oss vanlige dødelige ( uten en Beate) så blir det fort mye frakt og toll og moms osv osv, vet forresten ikke om det blir så mye mer enn disse tingene, men det er nok det:)

Ha en kjempefin ny uke!
Ferie?

Klem

IfraLahell sa...

Vi skulle alle hatt en tante Beate- masse fint du har kjøpt deg. Likte spesiellt godt det teppet fra Rice.
Ligger forresten en award til deg på siden min!

Håper du får en nydelig sommerdag

:) IfrLahell

MonaLisa sa...

Oj for en herlig handel da.. MÅ nok innom der jeg og ja:) Liker bloggen din asså ;) Klem

Karen sa...

Og så er vi dem, der slet ikke køber fra Nordhjem, selvom det kun er 30 Km herfra. Jeg kan godt se jeg er gået glip af en masse.
Men nu kom det jo til Norge, og der glæder det mere???

igi sa...

Så mange fine ting du har kjøpt! En lykke å være tante til ei i Danmark!

Datt sa...

Oioi, det var litt av en handel i mange nydelige farger! :D

Leverer Beate til Trondheim?? Hihi... :P

et kjært hjem sa...

Så mange nydelige ting i herlige farge, heldige du :)

Britt Eva sa...

Herlig heten - her var det mye fint. Så deilig da å ha ei tante i Danmark - heldig du. Kos deg med de nye varene dine og god sommer.
Britt Eva

LillaLykke sa...

Fantastisk! Så utrolig mye flott!! :D

Kvirrevitt sa...

wow! Misunnelig, ja...:)

Hege sa...

ÅÅ så heldig-så fine ting!
Klem Hege.

♥ Kari ♥ sa...

Ble jo bare kjempemissunnelig her jeg sitter!! Sukk!! Så masse lekkert! Kunne hatt det meste der inne jeg...bånd til kortlaging, sykkelvesken til barn, sko, bestikk, tøy....
Kose deg masse med god sommermat på de herlige tallerknene!!
Sommerklem fra Kari

Frøken Englefjes sa...

Oooooh, jeg kjenner igjen de små oppbevaringsboksene fra Rice;) Super praktiske selv om de er så små, eller kanskje det er nettopp derfor jeg liker mine så godt!

En søt award til deg inne hos meg;)

LillaLykke sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min :)

Anka sa...

Det har gått med noem timer på Nordhjem sin side ja... Og skjønner godt at du bestiller til dansk adresse, det er jo såååå dyrt å fa det chippet hit! Kos deg med de fine tingene. En smuuule misunnelig, hehe.

Beppe sa...

Åh... heldige du ;) Har vært inne å sjekket siden, men portoen var litt for dyr syntes jeg! Skulle nok hatt en kjær kjent i DK. God sommer til deg ;) Klem Beppe