søndag 2. august 2009

Prikkedøden!

Med frykt for å avgå ved prikkedøden, så er vi nå omgitt av prikker på badet. Jeg havnet nemlig på ikke-planlagt polkadot-shopping i går;)
.
Jeg var egentlig på jakt etter en ny badematte, og hadde sett for meg en i lillatoner. Selvfølgelig fant jeg ingen jeg likte, enten var lillafargen for mørk, eller så hadde de ikke lilla i det hele tatt.
.
Men på en av butikkene fant jeg altså en prikkete badematte. Jeg gikk fra den først (den hadde jo ikke riktig farge, og så må jeg jo sjekke x antall butikker før jeg kjøper noe;), men siden jeg hadde sett liknende håndklær på Princess et par butikker i forveien, så havnet det både badematte og nye håndklær i kurven:)
Og jeg synes ikke jeg bør ha dårlig samvittighet for det, de gamle håndklærne våre er nemlig 6 år (!!!) gamle! Vi kjøpte dem på Ikea da vi skulle kjøpe vår første hus, og de er klin umulig å slite ut! Man kan nesten ikke se at de er brukt engang, så det skal de ha, noe på Ikea er skikkelig kvalitet!
.
Greit å ha vaskemiddel som er fint nok til å stå fremme også, og lyset lukter kjempegodt!! Er egentlig fornøyd, jeg, selv om det ikke ble lilla badematte;)
.
Ha en fin kommende uke! Her er det skifte av avdeling i barnehagen for begge våre søte små i morgen, så da er det godt å ha fri:)
Klem B:-)

20 kommentarer:

camillaslykke sa...

Så nydelig, Borghild!
Enig i håndklærne fra IKEA, umulig å slite ut.. Har derfor bestemt at vi skal kjøpe inn til barnehagen der.
Nydelig lue du fikk i bytte handelen. For en god ide``.

Du de merkene, jeg bestillte fra sverige. Jeg fikk en mail tilbake om det jeg skulle betale. Men det er i NOK kroner. Må jeg regne de om eller hva gjør jeg?

Englefryd sa...

Kjempe fine de da, både badematte og håndklær.

Kos dere med den nye uka, og lykke til i barnehagen.

Klem

camillaslykke sa...

ja, jeg sendte de bare en mail jeg. For ble litt usikker om det var NOk eller svenske kroner.. Nå får vi se. Skulle gjort som deg, og bare betalt med visa kortet.

Ja ja, ikke vært redd for at du har glemt det.. ikke i det hele tatt.. he he. Og hvis du skulle sette igang med noen nye lommebæker, bestiller jeg gjerne en til.. Min er blitt meget godt brukt...:)

Hulda sa...

Nå har jeg kosa meg her hos deg med dine tre siste innlegg. Måtte smile da jeg leste om gutten din som hadde perla det flotte armbåndet, og så til og med med dine initialer. ikke dårlig. :)

Kjempefin lue du har bytta til deg også. Så lurt med slike bytter.

Flott var også de polkadotaktige håndklærne. Bildene du har tatt av de var så lekre og innbydende. :)

Guttemamma sa...

Synes dte er riktig så fint på badet ditt nå!! Lilla neste gang da vet du...:-)

silje-sin sa...

Det ble kjempefint! Deilig med farger:) Ha en fin ny uke! klem fra silje.

huset med det rare.. sa...

Er det ikke ofte sånn da, at en finner noe annet som erstatning for det man ikke fant!? Og så må en jo gjerne ha noe som passer til det en ikke egentlig skulle ha og, hehe! Fine bilder!
Jeg leter fortsatt etter en lilla-lavendelfarget gardin og teppe...

Ida sa...

LIgner på dem jeg har - men jeg har kjøpt de på ellos. Utrolig flotte bilder - likte veldig godt den psruteflasken og lyset! Hmm.. ser ut til at jeg må handle litt til uken :-)

LenaS sa...

hehehe...ja er det ikke typisk...?... Lekkert ble det iallefall...og jeg syns foresten at lilla og lyseblått går veldig bra sammen ;)

Ønsker deg ei herlig sommeruke med bytta av barnehageavdeling og alt !

Lindas Hus.. sa...

Skikkelig lekkert.
Ha -en fin uke i ruskeværet
Linda :))

Prinsesse Elin sa...

Digger den badematta. Jeg har i det siste også fått veldig angst for prikkedøden og sper på med prikker på det meste. he he
Klem fra Elin:)

IfraLahell sa...

Oohhh! De var fine- trenger noe nytt til badet her vi også. Maison Belle produktene er herlige- ikke bare ser de fine ut , men lukter godt også :)

:)IfraLahell

igi sa...

Kjempe fint med prikker på badet! Synes du har gjort et godt kjøp!

Christine C sa...

Synes det ble veldig fint med den fargen du fant, og prikker er alltid trivelig! Ble veldig inspirert til å gjøre en liten oppdatering på eget bad nå :-)) Ha en fin uke!

LillaLykke sa...

Ser ut som en bra shoppingrunde! Flotte håndklær og såper! :) Luen under var forresten veldig fin!

stjerneglass sa...

Bra kjøp! :)
Godt det ikke bare er vi som "glemmer" å fornye håndklær.

Og kjempekul lue!

Datt sa...

Nyydelig! Blå er perfekt, blå som himmelen(bak skyen...)! :)

Lykkeliten sa...

Elsker Prikker!! TUsen takk for hyggelig kommentar for litt siden!! Er en liten hobbystrikker, og babytøy er en av favorittene, er så mange søte oppskrifter til barn. Veldig koselig blogg du har, mange fine bilder!
Klem fra M

et kjært hjem sa...

Så fine håndklær og badematte! Prikker er lekkert, du gjorde et godt kjøp :)

Hanne sa...

Stor-lekre håndduker. Jeg klarte med nød og neppe å gå forbi disse på Princess i går...
Bloggen din er så fin at jeg legger den i leselista mi. Vil ikke gå glipp av noe ;-)