torsdag 17. september 2009

Byttehandel - igjen!:)

Det siste av byttene mine dumpet ned i postkassa for noen uker siden. Pakken kom vestfra, fra den herlige Pastillpiken:)
.
Dette er kortet hun sendte med, og bare det er jo et lite kunstverk i seg selv. Ble ikke laget på et fem-minutt heller, sjekk tungekanten rundt fuglen og det kule 'båndet' både oppe og nede:)
.
Og her er selve byttet: en nydelig kjole i ullfilt til minstemor:) Den kommer til å bli brukt mye, og om et par år kan hun jo bruke den som tunika også:)
Og snille Jill Pastill hadde også sendt med en liten dongeriveske...
.
...er det noe oppi den, tro??:) Kanskje ikke denne gangen, men den blir vanligvis brukt til tåteflaska til en av dukkene til minstemor, og veska har perfekt størrelse for en liten dame:)
.
DUSEN DAKK, snille Jill Pastill!!!!
Klem fra Kajsamor (og mamma:)

10 kommentarer:

Datt sa...

Oioi, for et bytte, den kjolen var NYDELIG! :D

Janne sa...

Så nyyydelig!
Både kjolen og den lille jenta di:)
Herlige farger!

OdaAnna sa...

For en nydelig jente!!! og kjempefin kjole:) Så lurt med bytting!

Haust sa...

Nydeleg, alt saman! :)

Bea sa...

Så nydelig ei lita jente du har.
Kjempe fin kjole også:o)

Klem

LenaS sa...

Vakker høstkjole på den nydelige jenta de :)

Hanne sa...

For ei supergullig jente! Flott kjole også, og et imponerende og inspirerende kort!
God helg :-)
Pludrehanneklem

Anka sa...

For en nydelig kjole! Kortet var jo kjempe søtt. Fine bilder du har tatt:) Riktig god helg.

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefin kjole på ei nydelig lita tulle. Ha en fin helg! ;-)

camillaslykke sa...

Nydelig kjole!!!!!
Og du, Borghild.. Var jeg deg ville jeg også beiset gulvene i første omgang. ( om det er vanlig tregulv).Hadde gjort her om jeg hadde tregulv og ikke parkett. Venter spent på hva som kommer i shopen snart.. Og du, skal forhøre meg med noen jeg vet pleier å være på designers julemesse:)
Klem C