mandag 14. september 2009

Høststrikk

Når jeg ser gjennom innleggene mine de siste månedene, så er det jammen ikke mye jeg har sydd eller strikket eller heklet for den del...
. Jeg har visst koblet helt ut i sommer, men nå som høsten er her, så melder kreativiteten seg litt igjen. Jeg har kastet meg på 'strikke-kjøkkenkluter-bølgen' jeg også, med tanke på at jeg skulle selge dem på julemarkedet jeg har vært med på de siste to årene, men nå viser det seg at det dessverre ikke blir arrangert i år, så da sitter jeg her med klutene mine pluss noen andre ting i tillegg...:)

For øyeblikket har jeg faktisk hele tre strikkeprosjekter på pinnene, det er vanskelig å avslutte ett prosjekt, når jeg finner et nytt som frister;) Merker også på fargevalgene mine at høsten er kommet, for i både håndarbeid og interiør blir nå de sterke fargene plukket vekk (vel, sett bort ifra den røde vaskeservanten i forrige innlegg), og de lyse fargene dominerer i heimen igjen.

Dessuten kommer det nok et par prosjekter inn i Bloggbutikken etterhvert også. Noe av det har vært halvferdig siden juni, men det siste lille ekstra må på plass:)
Ha en super uke! Klem B:)

15 kommentarer:

Guttemamma sa...

Fine kluter!!! Fine farger!!! Snart advent..klem

Hulda sa...

Virkelig herlige kjøkkenkluter, Borghild! I de skjønneste farger. Falt helt for de herlige bildene dine også, flotte vinklinger. Nydelig at de lå på den hvite hylla.

Karen sa...

Fine klude...og ikke mindst fint røde lille skab....det er jeg helt helt vild med.

Karen

Anitas hus sa...

God morgen!
Så flink du har vært, hjemmestrikket kjøkkenkluter, vet ikke om jeg hadde hatt hjerte til å bruke de jeg da. De var jo så fine:)
Synd det ike ble noe juleverksted da, men men, du får bruke bloggbutikken;)
Ha en fin dag!
Klem, Anita:O)
Ps. knalltøft skap!

Haust sa...

Nydelege kjøkkenklutar, og så er dei så flott fotografert! Kan eg spørje kva slags garn du har strikka dei i?

Cathrine sa...

fine kjøkkenkluter..,amn blir littmere innspiret til å finn på noe når høsten kommer..Må jo nyte sommeren så lenge den er her..

Black Feathers sa...

Åh, nattbordet (eller som jeg kaller dem.. potteskap) Det ble bare såå fresht. Knall tøft, rett og slett.

Nydelige kluter, det må jeg bare si. Kunne tenkt meg noen av dem ;)

Ha en fin dag ;)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Kjempfine kjøkkenkluter du har laget :-) skal prøve meg på kjøkkenhånkler jeg da...men har flere prosjekter på gang så det får vente en stund til :-) Synd det med julemarkede da...

Ha en fin dag :-)

camillaslykke sa...

Du er så flink så flink, Borghild:)
skulle gjerne kjøpt noen kluter av deg jeg. Men du.. Hva med å være med på designers julemarked??

fruen sa...

Så vakre farger på kjøkkenklutene! Jeg har en rød jule-klut på pinnene mine. :)

Jeg lurer også...som Haust... på hvilken type garn du strikker med?

Ha en kreativ uke!

Englefryd sa...

Så flotte kluter. Utrolig herlige farger. Skulle ønsker jeg var litt flinkere til å strikke altså.
Også hadde det vært koselig å se deg i butikken min når du titer hjemom en gang i blandt da:-)

Klem

Janne sa...

Så søte kjøkkenkluter!
Kjenner meg igjen i mange halvferdige prosjekter...og nå satte du meg akkurat i fare for å øke mengden av disse;)
Ha en fin kveld!

Anita Kristin sa...

Så koselige farger, og fine kluter. Er så kjekkt å ha noe som er hjemmelaget, og som pynter opp litt. Kjempekoselig å ha på kjøkkenet.

Ha en fortsatt fin dag.

Christine Louise sa...

Nydelige kluter :) Me like :)
Må sjekke bloggshoppen din. Der må du så klart selge slike kluter.

Klem fra meg..

marie sa...

Søte kluter. Det er rart hvordan skapertrengen kommer mer og mer når været blir litt trist, kv eldene litt mørkere og ungene er tidligere i seng.