lørdag 12. september 2009

Neida...

...jeg sitter ikke og spiser is og titter opp mot månen lenger... (Som en medblogger lurte på;) Jeg mistet bare litt piffen, forla kameraet, og så skjedde det en hel del på kort tid i heimen:)
.
Anyway... oppussingsprosjektet som foreldrene mine kom med for en stund tilbake, er nå ferdig:) Det var et vaskeskap (heter det det?), men skal brukes som nattbord på minstemors rom.
.
Slik så det ut før (dvs. etter et kvarters pussing med sandpapir, da jeg plutselig kom på at jeg burde ta før-bilder;) Jeg var litt i villrede om hvilken farge jeg skulle bruke, hvitt er jo alltid praktisk, men så hadde jeg lyst på litt farge, og endte til slutt på rødt (med mye rosa/blått i). Var fryktelig i tvil om jeg hadde valgt riktig da jeg stod i boden og malte, fargen var utrolig spesiell, men da skapet kom inn i lyset på rommet det skulle være, så var fargen perfekt!!
.
Akkurat nå er det et par Mailegs og minstemors musetøfler som bor der.
.
Dessuten har minstemor begynt å bruke juniordyne, skulle ønske hun hadde en litt større seng å sove i også, en gammel skuvseng for eksempel:) Men til den perfekte sengen dukker opp, så får sprinkelsengen fortsatt duge. Kan ikke akkurat skryte av at sengebeskytteren i lys rosa matcher, men men...

Kult sengetøy, ikke sant? Fant det i en bruktbutikk for en evighet siden, og fikk meg ikke til å klippe i det. De forrige eierne har sydd om et stort dynetrekk til dette juniortrekket, så her snakker vi gjen-gjenbruk:)
Da satser jeg på at det ikke blir like lenge til neste gang! Klem B:)

17 kommentarer:

Fru Jensen's sa...

Hei!
Kjekt å "se" at du er tilbake=)
Ble knalltøft med rødt! Deilig med en fargeklatt!
Stilig sengetøy!

Ha en flott helg videre!!

fru Pink sa...

Det ble utrolig fint! Helt perfekt rødfarge! :-)
Og fantastisk sengetøy!

Ida sa...

Heisann!
Hjemoglykke tipste meg om deg. og sengetøyet! Var nemlig på loppemarked og fant det fineste sengetøyet idag - ligner veldig på ditt i fargene! Er juniordyne mitt også - og jeg har også vært innom tanken på å la være å klippe i det! Det er jo bare såå fint! men så spørs det om det er så fint til gutter da - siden det er det jeg har ;-)

Kjempefint på rommet - likte den rød kommodesaken kjempegodt!

Vet du hva.. jeg blør litt i hjertet. Jeg kom over den FINESTE skuvsengen på fretex i uka - hva gjord ejeg? ' Jeg tenkte litt på det' .. hallo.. tenkte litt på det.. angret jo som en gal dagen etter og ringte.. SNUFS.. den var solgt! Og vet du hva de skulle ha for den 395,- .. og den var ferid ghvit perfekt malt! SNUFS! Kommer nok aldri over det!!

klem fra Ida

Trultemor sa...

Kommoden ble kjempekul!! En flott fargeklatt:)

De har fin hvit skyveseng på Skeidar da..

silje-sin sa...

Det ble kjempefint! Tøft å prøve noe annet noen ganger, og litt farger må man ha:) Ha en fortsatt god helg! klem

Hulda sa...

Uvanlig å se en rød vaskeservant, men den gjorde seg virkelig godt på rommet til jenta di! Passet godt til Maileg! :)

Linda sa...

Så frekk og freidig.Feiende fint til ei lita jente.Kult sengetøy.
Passer jo flott i fargene sammen.
Ha en fin søndag!Linda :))

Mitt lille hus på landet sa...

Å, så utrolif fint det nattbordet ble! Knallstilig!!

Datt sa...

Oh, det nattbordet ble KNALLKULT i rød! Kjempeforandring! :D

Janne sa...

Så flott det nattbordet ble! Stilig farge!! Ha en fin søndagskveld - og en god start på uken!

Hege sa...

Kjempestilig med rødt
- kan ikke male aalt hvitt heller..!
Ha en fin uke , klem Hege.

Janne sa...

Knallfin farge!
Og sengetøyet kunne jeg dødd for...!!!

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Knallstilig farge på vaskeskapet !!
Det hadde vært fint i hvitt også, men det gjorde seg utrolig godt i knallrødt, og er sikkert kjempefint på rommet til prinsessen!!
Vi har to sånne skap på loftet på landet, men tror desverre aldri at jeg hadde fått et av de, for de hører jo til der...;(

Ha en strålende uke :0)

Haust sa...

Så friskt! Nydeleg med det gule gjenbruksdynetrekket mot det raude vaskeskapet! :)

Ha ei god veke!

Julia sa...

Nydelig nattbord!!
Super blogg du har. Nå har jeg bladd meg mange sider tilbake og kost meg med alle de fine kreasjonene dine. Symaskin står høyt på ønskelisten min, og enda høyere nå som jeg har fått masse ny inspirasjon :) Takk!

Jill sa...

Så kjekt at du har fått "blikket ned fra månen igjen" :-)
Vaskeskapet ble kjempefint i rødt og veldig lekkert med porselensknottene på!
Søte de musetøflene oxo :-)
Ha en fin mandag!

Strikkelise sa...

Så fin blogg du har, jeg har vært her en del ganger, men tror ikke jeg har kommentert (i hvert fall på en stund).

Det sengetøyet fikk meg til å skvette skikkelig, sånt har jeg sovet i som liten!!!