fredag 2. oktober 2009

Ding dong...

...the witch is gone! Og det var sannelig på tide!! Dere vet jo ikke hvem 'heksa' er, men det er altså mikrobølgeovnen som har stått på kjøkkenbenken her i to år. Der vi bodde før, hadde vi mikroen inne i det ene kjøkkenskapet, men her var det aktuelle skapet altfor smalt for styggedommen;)
.
Men her en dag (for et par måneder siden;), så kom jeg hjem til en annen styggedom (ikke verdt et bilde). Mannen hadde nemlig skrudd opp en sånn håndholdt støvsuger (ikke en sånn bitteliten en, men en med langt håndtak) på veggen bak spisestua. Lite synlig, syntes han, men den var likevel det første jeg så da jeg kom inn. Dermed var grunnlaget for kompromisset lagt, og ny mikro ble kjøpt inn og pent plassert inne i 'det litt smalere skapet'.
.
Nå gjenstår det bare å finne på noe lurt med de svarte ledningene til kaffemaskinen og melkeskummeren... og hva vi skal gjøre med de to hullene min kjære boret feil da han skulle henge opp støvsugeren...;)
.
Tusen takk for alle koselige kommentarer i det siste! Jeg har vært såå dårlig til å kommentere tilbake:(
Av og til har jeg prøvd, men kommentarboksene har noen ganger ikke villet komme opp (maskinen vår er nok ikke helt virusfri), og av og til har jeg ikke prøvd...;)
God Helg til alle gode og dårlige (meg) bloggere!!!! Klem B:)

9 kommentarer:

Hulda sa...

Godt du fikk bort styggedommen. ;) hihi.. Flotte stoffer og skål du kjøpte i Køben. ;)

huset med det rare.. sa...

Men takk alikevel for koselig kmmentar hos meg!! Så ryddig og fint kjøkken du har da! Måtte se nøye etter de ledningene du nevnte.. Jeg har sett noen som satte inn stikkontakter inni kjøkkenskapene til sånne kjøkendingser, og vips! så går det an å rydde de vekk... bare et lite tips! Det skal je nemlig ha i mitt fremtidige kjøkken =0)

Ha en superduper helg,
klem fra meg!

Lindas hus sa...

Kjenner til problemmet med stygge mikrobløgeovner.....jeg har hatt min stående på kjøleskapet i alle år...men så måtte jeg bytte kjøleskap og vips så ble monstret flyttet ned på benken til min frustrasjon....så nå drømmer jeg om en hvit liten en som er oppblåsbar....det hadde vært noe! Ha en herlig helg!!!

Jill sa...

Da vi fikk nytt kjøkken gikk heldigvis microen opp på veggen integrert sammen med stekeovnen!!!
Og jeg ELSKER det!
Men i dag 5 år etter, så angrer jeg piiiiiittelitt på fargevalget... men det må du ikke si til Pastillmannen :-)
Da himler han med øynene og går!
Vi har granittgrått og kirsebærfarget kjøkken....
høres helt vanvittig ut, jeg vet det, men det er litt tøft og kanskje litt mørkt.... pittelitt...
Riktig god lørdag til deg!

sandra sa...

hihi!! må le! lurte fælt på hvem du pratet om idag;) godt d ikke var andre enn microen! helt enig- kjedelig å ha fremme!!

OdaAnna sa...

Hehe, ja man må gi og ta;) Ha en fin helg videre!

Janne sa...

Godt kompromiss!
Fint kjøkken dere har:) Og matta på gulvet var knall! Er det plast...?

Minmill sa...

He he, dette kaller jeg kvinnelist. Gratulerer med vellykket forhandling. De svarte ledningene kan du f.eks skjule bak hvite kabel kanaler du får kjøpt hos blant annet Clas Olsson. Men du må ha noen huller i flisene da, men det tror jeg det er verdt. Jeg er også en sånn type som kan irritere meg over slikt. :)))
Kjøkkenet deres er så flott, og det ble vel flottere uten mikroen på benken.

Takk for god kommentar hos meg her om dagen. Det er alltid hyggelig når du stikker innom. Jeg sliter fremdeles og det går i bølgedaler. Kan jo ikke akkurat si hva som plager meg, men livet byr på utfordringer, det er sikkert og visst. Men forhåpentligvis vil det gjøre meg sterkere. :))

Ha en fin søndagskveld. Stor bloggklem fra Minmill

Minmill sa...

He he, dette kaller jeg kvinnelist. Gratulerer med vellykket forhandling. De svarte ledningene kan du f.eks skjule bak hvite kabel kanaler du får kjøpt hos blant annet Clas Olsson. Men du må ha noen huller i flisene da, men det tror jeg det er verdt. Jeg er også en sånn type som kan irritere meg over slikt. :)))
Kjøkkenet deres er så flott, og det ble vel flottere uten mikroen på benken.

Takk for god kommentar hos meg her om dagen. Det er alltid hyggelig når du stikker innom. Jeg sliter fremdeles og det går i bølgedaler. Kan jo ikke akkurat si hva som plager meg, men livet byr på utfordringer, det er sikkert og visst. Men forhåpentligvis vil det gjøre meg sterkere. :))

Ha en fin søndagskveld. Stor bloggklem fra Minmill