tirsdag 13. oktober 2009

Feiring!

Sist søndag feiret vi mannens bursdag på forskudd. Han fyller ikke før i slutten av måneden, men da er han ikke hjemme, så derfor tok vi feiringen med familien på forhånd.
.
Av fargene skulle man nesten tro at bordet var dekket til barnebursdag;)
Vel, han blir jo 'bare' 34...;)
.
Serveringen ble veeeldig enkel, så enkel at det nesten er flaut, he he... Vi bestilte nemlig pizza fra Pizzabakeren. Min kjære var jo hjemme bare to dager, så da fant vi ut at vi heller ville bruke timene på søndag til å gjøre noe sammen, enn å stå over grytene;)
(Kan forøvrig anbefale Knerten som hadde førpremiere i helgen. Det var minstemors første kinotur, og opplevelsen var kjempegod for både store og små:)

På selve bursdagen til mannen er vi på besøk i Danmark. Og dersom noen har gode gavesforslag til en 34-åring som har nesten alt, er det bare å komme med dem:)
Klem B:)

10 kommentarer:

Bo med barn sa...

Synes bordet var kjempefint!! Likte fargene veldig godt, men så er jeg jo også veldig glad i Marimekko også da :)

Gratulerer med mannen på forskudd.

Myrsnipa sa...

Flott bord :) Og gratulerer til mannen :)

Lene sa...

Vakkert bord og nydelige tallerkner! Synes det var en god ide og bestille ferdig pizza. Alle elsker det og dere slipper å bruke dyrebar tid på å lage mat.

Hvordan synes dere det fungerer mannen som arbeider i københavn? Er det kun for en kort periode? Det er mulig jeg må gjøre ferdig masteren min i københavn og da innebærer det et (skoleår) med pendling. Det ligger et par år frem i tid, men jeg må snart begynne å søke. Vet det sikkert er overkommelig når man bare først bestemmer seg. Men nå så virker det vanskelig og skummelt....

Ha en fin høstdag! Håper solen skinner hos deg også!

klem, Lene

Minmill sa...

Nydelig dekket bord Borghild. Det er så fint med marimekko servietter i friske farger. Og jeg synes dere var lure som bestilte pizza og heller prioriterte å være sammen med hverandre. Pizza er jo noe som alle liker.

Det med gaver til menn er ikke så lett synes jeg. Jeg har tidligere gitt ipod, DAB radio med batteri, trenings og turutstyr til min mann. Jeg har også vært og shoppet tøy til han noen ganger. Håper du finner på noe gøy.

Guttemamma sa...

Marimekko er aldri feil!! Lekkert bord. Og du,veldig smart å bestille pizza spør du meg,grattis med din unge mann!!
klem

Hespe sa...

For en herlig, fargesprakende bursdagsfeiring dere hadde! Flott!!

Fortsatt fin dag til deg!

Klem

Blandet loft sa...

Så vakkert det ble. Enkelt, men allikevel så fint :-) Fin fargekombinasjon. Pizza er jo alltid godt, så den var ikke dum den altså.

Hilsen BlandetLoft

Blandet loft sa...

Så vakkert det ble. Enkelt, men allikevel så fint :-) Fin fargekombinasjon. Pizza er jo alltid godt, så den var ikke dum den altså.

Hilsen BlandetLoft

Rune sa...

Grattis med din UNGE mann! Jeg vet at hans eneste ønske er å få være sammen med familien. Så bare sørg for å få med deg passene og kom deg ned til Køben i tide, så blir han fornøyd......

marie sa...

Nydelig dekket bord for en ung mann!