tirsdag 6. oktober 2009

Mere købt:)

Jepp jepp, her kommer mer som er købt i Køben;)
Denne roboten er det vel ikke akkurat jeg som har kjøpt, men storebror;) Når det er sagt, så sparer han for tiden til lillebror-robot og pappa-robot (de var en familie på tre i butikken) ved å hjelpe til med huslige sysler her hjemme.
.
Jeg synes han var utrolig kul, da, og fargen er bare knallfin!:)
Kan godt få stå på kjøkkenhylla lenge, han!
.Meeen, rett ved siden av herr robot står det noe som jeg kjøpte. Nemlig fire Mano-krus. På Illums Bolighus var de satt ned med 1/3 av prisen, og da var det bare å slå til. Jeg ønsker meg skålene også, hint hint!!;)
.
Jeg liker den litt skjeve fasongen på krusene, den kommer ikke så godt fram på mine bilder, men dere kan se mer her.
Nå skal jeg snart finne senga! Nattaklem B:)

7 kommentarer:

MonaLisa sa...

JA! krusene er skjønne, og gode å holde i! Ett skikkelig kosekrus:) Grattis med nytt. klem

IfraLahell sa...

Nydelige krus. Elsker fargene på de. Står på ønskelista her også. Roboten til minstemann var kjempe kul ;)

Datt sa...

Næææh, den roboten var jo knallkul!! Jeg også vil ha slik! :P

Minmill sa...

Å nå ble jeg veldig misunnelig. Sånne krus har jeg ønsket meg helt siden de ble lansert. Men jeg har ikke kommet over dem enda. Og for et kupp du gjorde. Heldige du. De er så flotte, og jeg liker fasongen. :)))

Jeg er inne i en veldig hektisk periode på jobb og privat, så nå blir det vel etter all sannsynlighet en liten bloggpause for meg.

Ha en fin dag. Klem Minmill

Merete sa...

Så flotte krus i herlige fargar!! Dei passa godt oppå hylla di :)
artig liten robot og..

Livet er heeerlig sa...

Så kule krus!!!
Og kjempeflotte vester du lager hurra!

Ha en strålende flott kveld
*Siv*

OdaAnna sa...

De krusene var fine! Kjempefin fasong. Ha en fin helg!