mandag 12. oktober 2009

Nye bleieposer i bloggbutikken - og en nyhet!:)

Nå har jeg fyllt på med noen nye bleieposer for salg i Bloggbutikken.
.
Denne med ugler på, er sydd av et kopphåndkle fra butikken Notre Dame i København:)
.
Nyheten er at jeg har fått tak i noen våtserviett-etui som passer perfekt i bleieposene. Disse selger jeg til de som kjøper bleiepose i tillegg.
.

Jeg har brukt et sånt etui i vår bleiepose i 4 år, og er helt avhengig;) Stor var derfor fortvilelsen da det gamle etuiet var blitt klemt og ikke ville lukke seg ordentlig igjen. Minst like stor var lykken da jeg endelig fikk tak på et nytt, og jeg tenkte kanskje det var flere som kunne ha bruk for et, og kjøpte med noen ekstra:)
.

Ha en super ettermiddag, alle sammen, og tusen takk for alle koselige kommentarer om min kjære;)
Klem B:)

7 kommentarer:

huset med det rare.. sa...

Å, så nydelig stoff! Og så smarte bleieposer! Sånt etui har jeg aldri vært borti..!

Huset på toppen sa...

Knallfine bleieposer du lager,Borghild! Kjekt og veldig praktisk med våtservietter i etui:)
Ha en fin mandag!
Klem Linda

Christina sa...

;) Jeg er super fornøyd med bleieposen du lagde til meg i fjor! :) Vi bruker den hver gang vi skal på tur.

Klem klem
Christina

Villmarkstausa sa...

Hei

Så mye fint du lager. Hvor kjøper du merkelappene. De var fine...

OdaAnna sa...

De er så fine!! Hadde jeg hatt baby igjen hadde jeg definitivt bestilt:) Så lur den til våtservietter var.

Minmill sa...

Hei Borghild. Ranunkler er fine blomster ja, og det er flere som sier det samme som deg, at de ikke trodde de solgte de så sent på året. Jeg kjøpte dem hos Floriss på søndagen, og det var de fineste de hadde der og da. Jeg synes det blir litt ekstra piff over et bord når det står friske blomster på. Hmmmm, jeg skulle jo gjerne hatt noen skjønne Louise Campell vaser og hatt dem oppi. :)))

Jeg beundrer ditt håndarbeide. Du er virkelig flink til å sy, og jeg kan tenke meg at et er et marked for disse bleieposene. Hvis jeg hadde hatt bleiebarn hadde jeg kjøpt en lilla maimekkopose av deg.

Jeg skulle lage et innlegg på morgenkvisten i dag, men jeg fikk ikke tid, så jeg venter til senere i dag, kanskje i kveld. Jeg kjøpte meg en bitteliten nusselig bordlampe på fretex i går, og den har jeg så lyst til å vise frem.

Ha en fin dag. Klem Minmill

Kvirrevitt sa...

Den bleieposen var UTROLIG søt! Jeg får jo si gudskjelov at jeg er ferdig med bleier, men ser jo ut til at den kan brukes til mer enn som så:)
Gratulerer med vasen under her. Den ønsker jeg meg VELDIG, sånn veldig at jeg nesten blir frustrert over å ikke få kjøpt den snart..:D

Fin kveld videre:)