mandag 19. oktober 2009

Sebra...

...er et supert merke, synes jeg! Jeg digger fargene og figurene de bruker, og nå har endelig minstemor fått det nye sengetøyet på plass!
.


 Jeg fant det i en butikk i Danmark sist, og kjøpte det med én gang.
.
Matchende koffert ble det også, som minstemor kaller 'matboks' og helst vil ha brødskiver oppi:) Brødskiver er vel ikke helt egnet i en boks av papp, men det har ikke husets toåring alltid like stor forståelse for;)
. Skulle veldig gjerne hatt flere ting fra Sebra også, sengen for eksempel;) Og de som vil se enda mer fra Sebra, kan ta en titt her:) (Og dersom det er flere som har lyst på sengesettet, tror jeg at Lena får det inn i nettbutikken sin etterhvert:)

Ha en fin uke! Klem B:)

18 kommentarer:

Kamille sa...

Hei

Så herleg sengsett og koffert!! Sebra hadde masse kjekt, den sida skal eg lagra :)

Ha ein god dag!
Klem frå Kamille

OdaAnna sa...

Hei:)
Så herlig sengesett! Men for en dårlig service da! Godt du fikk tak i det et annet sted, og slapp å legge igjen penger der synes nå jeg;) Morsomme farger og figurer!

Camilla sa...

Så utrolig fint det var!! :-) Og skjønner deg godt som ble forbanna..tror jeg hadde boikottet butikken :-p Nå skal jeg sjekke ut Sebra siden :)

Den gode feen sa...

Så herleg at du fekk tak i settet til slutt - og at ikkje dei med den dårlige servicen tente ei krone på det :)
Knallfin "matboks" og det passa jo knallgodt til nattbordet :) Ha ein super dag. Eg får berre meir og meir København-abstinenser av å vere innom her :) Klem frå Linda

Charlotte sa...

Farverne og figurerne er vældig søde. Det var godt du ENDELIG fik fat i sættet til sidst.
Og "madboksen" er jo herlig - passer så fint til en lille 2-årig frøken. :0)
... Måske jeg skulle kigge inden om Sebra - jeg har nemlig en lille niece, som er næsten 3 måneder gammel nu - der må da være ting til hende der.
Hilsener fra Charlotte i DK
www.herhosmig.blogspot.com

Janne sa...

Herlige farger! Det var et kult sengesett til ei lita frøken:)
Bra du fant det i Danmark! Må si jeg er imponert over din tålmodighet...tross alt! Ville ikke tatt meg bryet med å varslet nei...;)
Klem

HønePøne sa...

Så fint sengesett! Likte veldig godt kombinasjonen av dynetrekket, skapet og kofferten. Jeg har også et lignenede skap, men det er malt i hvitt, noe som ble veldig kjedelig i forhold :)
Ha en fin tirsdag!
Madeleine

Lene sa...

Tusen takk for den nydelig bleievesken som kom i posten i dag! Den var helt nydelig og er allerede i bruk!

klem, Lene

Hildegunn sa...

Hei!
Takk for den fantastiske bleieposen! og ikke minst innpakningen som jeg bare måtte blogge om i dag! en stor glede i hverdagen!
fantastisk sengesett også, jeg gleder meg til det blir min tur å kunne kjøpe herlige baby ting, men enn så lenge kjøper jeg til alle andre så takk for at du er kreativ! :)

tuddelidu!

Haust sa...

For eit knallfint sengesett! Fargane går berre rett heim hos meg! :)

Camilla sa...

oohh..takk for tips om å dyppe plastikkdyr i gips..hmm, men spørs om 6åringen hadde vært like fornøyd hvis alle dyrene hans plutselig var hvite. hihi

MiaNostalgia sa...

Herlig sengesett og boks. Skjønner at du ønsket deg dette, og at du ble irritert over dårlig kundeservice. Bra at du fikk kjøpt det et annet sted. Må forresten også si at den knallrøde kommoden i bakgrunnen også var veldig fin. Selv om jeg har et "hvitt" hjem selv synes jeg det er veldig fint med farger også.

Sylvia sa...

For et nydelig sengesett. Skjønner godt du gjerne ville ha tak i det.
Det er kanskje ikke meningen å lure deg, den butikken, for vi (jeg jobber jo i en butikk) har Marimekkovarer, og der kan leveringstiden ta et halvt år, og noen ganger lenger. Det opplyser jeg alltid for kunden. Og noen varer kommer ikke i det hele tatt (utsolgt på lager)
Men når de har det som en annonse i avisa, og du ikke har fått beskjed, er det dårlig! Da må du velge om du vil handle der igjen. Eller si ifra om at du føler deg litt lurt. Når ingen sier ifra, fortsetter de bare.
Ha en fin dag!!

Ninas Drops sa...

Hei hei=)
Takk for kommentar=)
wow..så mye fint du har lagt inn i det siste...
Har rablet ned interiørbutikker og gate navn på harde livet fra Køben jeg nå..Skal nemlig dit i desember en gang...åååå gleder meg ikke noe mindre nå altså...Nesten litt for lenge til 10 des. for meg nå...
Men fysjom for en j...dårlig service da...går slikt an...oh! yes..har erfart lignende selv jeg...
Jeg skulle "prute" på 10 ruller tapet...til en pris på 600 kr rullen...og da fikk jeg til svar at jeg ikke kunne få noe avslag før jeg handlet 12....WHAT!...rabatt hvis jeg kjøpte for over 1200 kr til...ere mulig liksom...grr...Sånn like blid nå..vi gikk for ut av butikken og det ble ikke salg på dem der i gårn...hoho...

ÅÅÅÅ...har du fått den fine vasen av din mann du da...heldiggrisen...den skal jeg bare ha jeg også...Hm...hvorfor handlet jeg ikke den da jeg var i Oslo for et par uker siden...???...
Kanskje jeg får ønske meg den til jul...tror ikke den er så lett å få tak i om dagen...så ikke snurten til den da jeg var i Vika da...
Oki, ha en fin dag videre.
Snakkes
Drops

LillaLykke sa...

Lekkert!! Hadde vi hatt en liten jente, hadde jeg ikke vært i tvil om å skaffe meg disse flotte tingene! :)

Cecilie sa...

Jeg er SÅÅ enig...:) Sebra er en favoritt!!

Cecilie

Pene Lene sa...

Kan nesten gjette hvilken butikk det var, gitt.
Nydelig var det - det er helt sikkert! Tipper snuppa sover godt nå :)
Ha en finfin søndag i pøsværet.

nenne sa...

hei
har fulgt bloggen din et halvt års tid, og du er ei utrolig kreativ jente!!!
blir glad av dine bilder og farger!!
Jeg er helt ny her, men titt gjerne innom meg en gang,bloggen min skal bli bedrem etterhvert:-))
www.annerledesbrud.blogspot.com