onsdag 4. november 2009

Godis!

I flere uker nå, har Liebe-skåla stått tom på kjøkkenet. Jeg synes den er kjempesøt, og får meg liksom ikke til å dekke den til med verken godterier eller andre ting.




Det er kanskje en slanke-skål (I wish;)? En skål hvor man legger færrest mulig godterier oppi slik at man fortsatt kan skimte fargene og dekoren? (Eller en man fyller opp helt, for så å spise ALLE godteriene kjempefort, bare for å kunne se teksten igjen?)



Ikke vet jeg, men skålen blir iallfall ikke brukt særlig ofte, den blir mest beundret, og det er kanskje likså greit?;)



Eller, se det ja! To stykk karameller... De kan jo ikke ligge der og ødelegge inntrykket, så de er 'fjernet' nå altså;)
Her i huset er det fortsatt litt vanskelig å få strukket tida så langt som jeg hadde ønsket. Jeg er derfor fortsatt litt på etterskudd med både kommentarer og svar på sådanne, men jeg setter stor pris på alle som tar seg bryet med å legge igjen kommentar eller sende e-post:)
Håper alle har en fortsatt fin uke! Klem B:)

P.S. En liten oppdatering på 'sinna-innlegget' mitt om Sebra-sengetøyet: Butikken ringte i slutten av forrige uke og spurte om jeg fortsatt var interessert. De beklaget at de ikke hadde ringt før, for settet hadde vært inne i en måned, men det var blitt misforståelser i forbindelse med ferie osv. Jeg er absolutt ikke sinna lenger (jeg er egentlig ingen 'sinna-dame'), det var nok heller et streif av frustrasjon:) Et hendelig 'uhell' og butikken er forlengst tilgitt;)

14 kommentarer:

SavanneTreet sa...

Veldig fin skål!!

Nenne sa...

JA, EN SÅNN SKÅL SKULLE JEG HA HATT:-)) Er så godis-sjuk....ofte, men prøver å akjerpe meg!!
Jeg er ny i bloggverdenen, velkommen innom meg en gang:-))

FlorasFrue sa...

Stilig skål :) Har ikke sett lik før, gøy med noe nytt.
Kjersti

Pillepalle sa...

Kjempefin skål og et morsomt innlegg om "slanke-skål" ;-))
Hilsen fra Pillepalle

Minmill sa...

Hei Borghild. Ikke stress med blogg og svar og sånn. Jeg er jo i kategorien selv......men begynner kanskje å komme litt på sporet igjen. Takk for kommentar hos meg iallefall...

Disse skålene fra Liebe er jo så skjønne, og jeg har mange ganger angret på at jeg ikke kjøpte en slik da jeg var i Danmark sist gang. Men jeg tipper at jeg måtte begrense meg pga. at pengene rullet ut da vi var der. Det er jo ikke direkte billig i Liebe butikken. Jeg synes det var en fin ide og kalle den for slankeskål. Her i huset hadde den nok blitt fylt opp for så å bli tom i rekordfart. Jeg er nemlig en godterihund. :))

Ha em fin dag. Klemmer fra Minmill

Merete sa...

skjønn skål!! kan jo ha nokre få snopebitar oppi slik du viser...så et ein kanskje litt mindre av det enn om skåla var full :)
ha ein super dag!

Hanne sa...

Ha-ha. Ja, kanskje DET er problemet - jeg har ikke fine nok skåler? Må snarest se til å skaffe meg en som jeg ikke har hjerte til å fylle med noenting!

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin og artig skål!

Datt sa...

Jeg hadde nok fylt opp og spist alt fort... hihi... Herlig skål!

My little footprints sa...

En slanke skål ja! Den var LUR!! kanskje jeg skulle skaffe meg 365stk av disse da.. thihi :))
Søt skål var det iallefall :)
Klem til deg!

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Uff, er det samme her. Går litt tid mellom hvert innlegg og dårlig til å kommentere andres innlegg. Ikke bra! men sånn er det vel i perioder. Gudd, skåla var skjønn...
Ha en fin blåsbortdag i kristiansand by:)
Klem

Haust sa...

Skjønar godt at det er vanskeleg å leggje noko oppi den fine skåla der! Den er knallfin! :)

Sylvia sa...

Så godt at butikken ringte deg, så kan de oppretholde god service. noen ganger er det bare en liten feil som har oppstått!!!
Så stilig skål. Jeg hadde nok hatt den mest til pynt, jeg, eller hengt den opp på høykant. Morsom er den iallefall!

Katarina sa...

Hahaha...Nøyaktig sånn hadde jeg det også med skålen. Jeg har vært å sett på den millioner av gange,men ikke kunne få meg til å kjøpe den,for den kan jo ikke dekkes til da den er utrolig smukk -Dessyten får man jo også lyst på slik:-)kniiis:-)