mandag 7. desember 2009

Julaften!

Oppdatering! Julestrømpene er nå lagt ut i Bloggbutikken:)

Det er gavedryss på mange blogger for tiden, og i dag er det hos meg det er julaften:)
Da vi var i Danmark sist, ble to utgaver av boken Nu' det jul igen med hjem. Og siden jeg ikke har bruk for to, gir jeg bort den ene.


Boken er kjempeinspirerende og har mange flotte bilder. Både tradisjonell, hvit og fargerik jul er representert, så den passer for de fleste, uansett hvilken stil du har...


I tillegg til boken, vil det også ligge et par overraskelser i pakken:)
Jeg vil IKKE at du linker til give-awayen, for jeg vil helst at de som leser bloggen 'frivillig' skal få gaven:) Om du er førstegangsleser, fast leser, følger, eller om du rett og slett bare dumper innom bloggen i ny og ne spiller ingen rolle. Alle som legger igjen kommentar på dette innlegget er med i trekningen, og du trenger selvfølgelig ikke ha egen blogg:) (Du trenger heller ikke legge deg til som følger for å være med i trekningen:)
Lykke til, jeg trekker mottakeren av gaven onsdag kveld!

Senere i kveld kommer jeg også til å legge ut flere julestrømper for salg i Bloggbutikken. Disse er litt større enn de jeg lagde sist, og vil derfor koste kr 50,- per stk. Jeg hadde jo ikke tenkt å lage fler, men man skal aldri si aldri;) Strømpene ble også nevnt på nettsidene til danske BoligLiv for en tid tilbake. Jeg ble rett og slett ganske sjokkert over å finne linken til bloggen min der, men det var også veldig gøy å bli nevnt sammen med de andre flotte, norske bloggerne:)

Men nå skal det ryddes, vaskes og handles her. Må benytte den 'siste' fridagen før jul (hvis vi trekker fra neste uke da, hvor vi er i Danmark:) til å gjøre unna diverse gjøremål:)

Ha en fin mandag! Klem B:)

97 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei!

Så hyggelig å få kunne være med i trekningen av en julegave fra deg ; )

Takk for en inspirerende blogg ; )

Hilsen Elisabeth S.

Haust sa...

Oisann, den boka står på ønskelista mi, så eg er gjerne med i trekninga!!! :)

Ha ein god måndag!

Anonym sa...

Hei,
Jeg blir svært gjerne med i trekningen av boka.
Har over lang tid fulgt bloggen din og blitt inspirert og i godt humør av å lese den. Har ikke selv egen blogg, men er svært imponert og slike damer som deg:) Ha en fortsatt fin adventstid.

Hilsen Ingrid

Kari sa...

En julegave helt etter min smak...
Blir gjerne med i trekningen.
Følger bloggen din gjennom Bloglovin, da blir eg oppdatert når det kommer et nytt innlegg fra deg.

Kari :-)

Emmeline sa...

For en flott bok:) Dermed slår jeg stiften...Smiler nikker og kjører på med mitt mest sjarmerende smil for å ha en gigasjans i trekningen:) Ikke at det hjelper..men det hadde jammen vært kjekt:)

Ha en superduper dag, nå skal jeg innom i bloggbutikken din for å titte på julestrømpene. Å bli omtalt i et dansk boligblad må jo være SUPERKJEKT:) Gratulerer, vel fortjent!!!

Katinka sa...

Ha en fin forjulstid! Du har en flott blogg!!! :o)

Hilsen Katinka

Gina sa...

Ein herlige blogg du har! Og den boka såg jo knallkjekke ut! Henger meg på:)
Ha ei fin adventstid!

Helsing Gina

Anonym sa...

Hei!
Bloggen din er kjempekoselig å lese. Jeg leser den fast selv om jeg verken er følger eller har egen blogg selv.

Jeg blir gjerne med i trekningen din!

Hilsen Hilde

Lena sa...

Heisann:-) Så snillt av deg å gå bort en så flott bok!! Håper jeg kan bli med på trekningen; elsker sånne bøker som kan gi inspirasjon år etter år. Mye flott på bloggen din, er innom her ofte, selv om jeg er dårlig til å legge igjen kommentarer.Og julestrømpene du syr er superfine, skjønner godt at de blir linket til! Ha en fortsatt fin adventstid; jeg er stort sett ferdig med baking og julegaver, satser på mye kos med gløgg og pepperkaker de siste dagene før jul:-)

Barbros lille atelier sa...

For en flott bok! Så snilt av deg! Pleier jo ikke å ha noen vinnerlykke, men man vet jo aldri...

De julestrømpene dine var helt nydelige, ikke rart de ble nevnt i bladet. Skal se om jeg klarer å få sikret meg en i kveld - klarte det ikke sist gang...Men søte deg, du er da altfor rimelig. Du kunne sikkert triplet prisen på de flotte julestrømpene dine!

Klem

Janette sa...

Heia!
Åhhh... den boken har jeg lyst til å vinne altså! Så ut som den var helt etter min smak!
Klem fra Janette

Passelig dose sa...

Jeg er veldig frivillig leser av bloggen din :-). Har deg i bloggrollen min, så jeg er innom når du har nytt innlegg. Jeg vil gjerne være med i trekningen av boka.

Den store strømpa var kjempefin, og knaggen den hang på var genial! Kan nok hende jeg kopierer den.

Maria sa...

Jeg vil meget gerne være med i trækningen :-)

Og så skriver du noget jeg har tænkt meget på i det sidste... Det der med at linke, melde sig som fast læser osv....
Jeg forstår det ikke, og er helt enig med dig !
Hvis jeg holder give way (som sker meget sjældent da jeg er doven...) vil jeg da også have at den der vinder, skal være en der i forvejen kender til mig, og kigger ind til mig fordi vedkommende kan lide MIN blog, og ikke bare fordi der giver noget væk.
Du ramte virkelig plet der :-)

Kram Maria.

tempo.dk sa...

God tur til Danmark i næste uge - jeg ville ønske det var mig, som skulle derned. Jeg vil meget gerne være med i trækningen om den flotte bog. Hilsen Bente

Janne sa...

Hei!
Vil svært gjerne være med på konkuransen.. Det gjenstår enda å ha vinnerlykke i blog-trekninger.. Men gir ikke opp. Ser ut som en bok helt etter mitt hjerte!

Er ofte innom bloggen din - og synes du har det veldig trivelig her da..

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

For ei fin ok. Den vil jeg gjerne være med i trekningen om! hipp hurra!:)

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

ok= bok...:)

Anonym sa...

Hei, jeg vil gjerne være med i trekningen:-) Dumper innom bloggen din i ny og ne, og synes du viser mye fint her! Lykke til videre med bloggen din - og god jul!

Hilsen Bente
(slankebimbi@hotmail.com)

BeBe`s blogg sa...

Håper jeg blir den heldige vinner, boka frista veldig!:)

Heidi sa...

Jeg er kjempegjerne med i trekningen av den flotte boken!:) (og jeg tenker det samme som du ifht. giveawayer. Det er kjekkere å ha lesere som kommer frivillig).
Skjønner godt BoligLIV liker bloggen din! Jeg ble jo også nevnt i det innlegget, og satt med den samme rare og sjokkererte følelsen av å bli nevnt sånn. Men veldig hyggelig da!♥ Ha en fin ukestart! Heidi

Tone sa...

Så hyggelig med trekning, og for en flott gave! Jeg tar gjerne ett lodd ;)

silje-sin sa...

Å ja, her må jeg være med:) Boka ser kjempefin ut! Ha en flott dag videre:) klem fra silje.

Arctica sa...

Utrolig lekker bok. Jeg er gjerne med i trekningen!

En fugl i hånden... sa...

Hej

Jeg er jo vældig glad i din blog, og vil meget gerne vinde den fine bog, som jeg faktisk slet ikke kender, så jeg er selvflgelig med her...

ha en dejlig dag.

Hilsen Helle

Marthe sa...

Jeg vil gjerne vinne en så flott bok! Jeg er også en fast leser, og syntes bloggen din er kjempeflott og inspirerende! Ha en flott dag!

Annikken sa...

Jeg vil være med:)

Vet ikke om jeg har vært så flink til å kommentere, men jeg har deg i rss-feeden min og leser deg flittig.

Også har jeg notert at du har mange gode Danmarkstips!

Kvirrevitt sa...

Å, ja, denne kunne jeg veldig gjerne tenke meg...:)

Hyttehuset sa...

Ëg meldar meg på, eg... Og dei strømpene dine er heilt vidunderlege.

Christine C sa...

Så koselig gave du skal lodde ut :) Jeg blir gjerne med på trekningen.
Er stadig innom bloggen din, og har hentet mye inspirasjon her.
Kos deg videre i adventstida!

MiaNostalgia sa...

(Nesten) ingenting er så gøy som interiørbøker, så jeg er gjerne med i trekningen... likte forresten "reglene" dine for å være med i trekningen :-)

Så morsomt for deg å bli nevnt i Boligliv!

Ønsker deg en fin uke.

Bo med barn sa...

Kjære, kjære Borghild. Jeg vil ha, jeg vil ha!!! :)) Boksen ser sååå fin ut.

Jeg er gjerne med i trekningen. Klem Lena -som endelig har tid til litt med-blogging nå som jeg har fått litt fritid igjen iforbindelse med butikk-avvikling:)

FlorasFrue sa...

Så gøy med trekning. Jeg har ikke deltatt på trekninger før, men denne var jo fristende siden det ikke er så masse "om og men" :) (Og du står selvfølgelig på bloggrollen min uansett !:) Vel fortjent å komme med i Boligliv
Kjersti

Tove sa...

jeg er med, jeg er med!!!
Boka så kjempefin ut, og bestandig morro med konkuranser ( spesielt når de ikke krever det ene og det andre;))

Klem

mitt navn: Oddny Iren så klart sa...

Hei Borghild! Jeg blir gjerne med i konkurransen:) Du har så flott en blogg. Jeg er virkelig fast leser og gleder meg til nye innlegg:) God Jul!! :)

idyll sa...

Åh så spennende julekalender!! Boken så veldig inspirerende og kjekk lesning ut:)

Ha ei fortsatt trivelig førjulstid:)

Anonym sa...

Selvfølgelig vil jeg gjerne vinne boken, som ser veldig spennende ut. Jeg er uten blogg, men har i lang tid fulgt flere blogger. Såpass lenge at i disse nettløse tider får jeg nesten abstinenser...

Mvh
Jane

Janne sa...

For en nydelig bok! Vil GJERNE være med:)
Klem-klem

englemor sa...

For en flott gave - den vil jeg jo gjerne være med i trekningen om å vinne!!! En kjempe flott blogg, med masse inspirernede innhold!

Klem fra Hilde

Kamma og Ko sa...

Hvor gavmildt af dig. Jeg deltager gerne :-)
Jette / Kamma og Ko

Jill sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av den flotte boken din!!!
Klem fra meg :-)

SavanneTreet sa...

Åi for en gave! =) Jeg vil veldig gjerne bli med på trekning!!=)
Klem fra M som krysser alle fingre!!
=)

Livet er heeerlig sa...

Så kjekt med jul i dag :)
Hihi jeg vil være med...
Ha en finfin mandagskveld
*Siv*

Blandet loft sa...

Jaaa jeg er med :-) Og bare så det er sagt skjønner jeg godt at de julestrømpene dine kom i boligliv siden. De var jo bare fantastiske!

trellevika@gmail.com sa...

hei!vet ikke om jeg får dette til,men syntes at den boka så så spennende ut!Jeg har ingen blogg ennå,men det kommer det kommer!
Veldig inspirerende med dissebloggene!Du er flink!

Anonym sa...

Hei!:) Den boka er så fin!!!

Tvi tvi!:)


Hilsen Caroline H.

Lunica sa...

Hei!

Koselig blogg du har :)
Og den boken så veldig koselig ut ;)
Hadde vært koselig å hatt den å bladd i..

Takk for hyggelig lesing.

Lottas Himmelrom sa...

Olala!Så koselig. Ønske deg en fin kveld!
Klem fra
Lotta

victoria sa...

åhh jeg er gjerne med, akkurat den har jeg på ønskelisten min så da er det bare og slenge seg på og håpe man har litt vinnerlykke med seg da....
klem en fast leser og ganske ny leser victoria

Karen sa...

Jeg vil gjerne bli med i konkurransen:-)
Veldig flott og inspirerende blogg du har.
Hilsen KarenAR

Linda sa...

Hei Borghild!Spennende,så kos ut den boka.Morro med strømpene dine,flott å få annerkjennelse for ting en lager.
Kos dere i danmark til uka!
Klem Linda :))

Maya sa...

Hei! Dumper innom bloggen din av og til, og syns det er en flott og inspirerende blogg :) Vil gjerne være med i trekningen. Har ikke egen blogg men legger igjen e-post adr.: ligrend_82@hotmail.com

mvh
Maya

Anonym sa...

Hei
Flott blogg du har. Tingene du lager er kjempe godt likt av meg og de heldige som har fått de i gave. Vil gjerne være med i trekningen av en inspirerende bok :)
Julehilsen fra Merethe

Anette Willemine sa...

Så hyggelig gjort! Den boken ser spennende ut, og med ny inspirasjon selv til en som har laget jul i mange år (herre-min-hatt, nå høres det ut som om jeg er 102). Alltid morsomt med nye impulser! Blir gjerne med på trekningen på din flotte blogg!

Ha en deilig start på uken!
Klem fra
Anette Willemine

Livet i Parkvegen sa...

Heisann!
Åh.. der var det masse fint! Vil gjerne være med i trekningen din:) Eg liker godt håndarbeid av mange forskjellige slag og er derfor innom titt og ofte hos deg, for her finner eg alltid inspirasjon!
Ha ein fin kveld:)

Jeanette sa...

Så kjekt med konkurranser, og den boken så jo virkelig koselig ut. Veldig fin blogg du har, fine bilder !!!

jeanette_lundekvam@live.no

Jeanette sa...

Så kjekt med konkurranser, og den boken så jo virkelig koselig ut. Veldig fin blogg du har, fine bilder !!!

jeanette_lundekvam@live.no

MusMei sa...

Den boken håper jeg at jeg vinner!Ser så koselig ut! Ønsker deg en deilig førjulstid. Klem

Anonym sa...

Å den boken har jeg prøvd å få kjøpt,men den er utsolgt-den ser virkelig flott ut:)
Du har en kjempe fin blogg,ligger i blogglista mi,jeg har ikke blogg selv,men sier stadig vekk til meg selv at jeg har lyst å ha en jeg også!
Ha en nydelig førjulstid:)
Mvh Julie:)

Astrid sa...

Hei,syns du har en veldig koselig blogg og blir ofte inspirert av den:) Blir gjerne med i trekninga av boka, veldig koselig med sånne små konkurransa!

Forresten så va det artig å se de stoffan du hadde kjøpt fra "hjertebankbutikken", et av de stoffan hadde vi på sengetøy hjemme når eg va lita - så eg blei litt øm i hjerte når eg så det:) Ha en fin kveld!

-Astrid-

igi sa...

Så spennende! Jeg er sevføgelig med på konkurranse!

Klem Igi

Mette Marie sa...

Jeg vil gerne deltage i konkurrencen. Jeg kigger nemlig ofte forbi din dejlige blog - helt frivilligt :-)

Familien vår sa...

Så flott en julegave da!
Følger allerede bloggen din, syns det er veldig kjekt med noen som bor på sørlandet(og dermed så har jeg mulighet til å besøke de samme butikkene :)) -selv om jeg nå gjerne kunne tatt meg en tur til Danmark etter alt det fine du har funnet der ;)

Hilsen Sissel

anneskreative sa...

Hallo i sør,,,,,,
Denne boka leste jeg om i går på nettet,,,,og tenkte at den ønsker jeg meg,,,,,og så har du lagt den ut som gevinst,,,,,
Så her må jeg jo bare legge igjen en kommentar....og krysse fingrene.
Ha en fin førjulstid og kos deg med julestyret,,,,
Klem Anne

Anonym sa...

For en flott bok. Jeg er ofte innom bloggen din og titter;-)


Julejenta

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Ble superfornøyd med bleieposen jeg kjøpte av deg forresten:) Og sååå fint du hadde pakket inn den. Klem fra Heidi.

ceciliemo sa...

Hei! Vil også gjerne være med på denne førjulskonkurransen. Flott blogg du har.

HønePøne sa...

Boken ser nydelig ut, så jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Gratulerer med magasin-omtale. Velfortjent!
Ønsker deg en fortsatt fin adventstid :)
Madeleine

Sille sa...

Jeg vil også gerne være med i din lille give away. Det lyder som en hyggelig bog.

Anonym sa...

Hei hei

Liker veldig godt bloggen din. Er gjerne med i trekningen....

Hilsen Linda Ø.

Anka sa...

For en flott og inspirerende bok. Her er det bare å krysse fingrene:) Jøss, så gøy å bli nevn i et interiørblad, gratulerer så mye! Ønsker deg en god start på uka.

Merete sa...

Hei!
Jeg koser meg med å lese bloggen din - du lager så mye fint!!
Den boken så veldig spennende ut, så jeg er gjerne med på trekningen:D

Hilsen Merete

Anonym sa...

Hei, alltid spennende med gaver...og bloggen din er en av de jeg leser mest! inkala

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Klart jeg er med..:)
Gudd, det er så travelt før jul.. at jeg får omtrent ikke tid til innlegg.. Må få ut et i løpet av morgendagen...
Fikk ikke sjekket strømpene heller før jeg måtte legge igjen en kommentar:)
Snakkes, Klem C

Mariannes blogg sa...

Jeg vil også gjerne være med på trekningen:))
Ha en flott advent!

Louise sa...

Det er en fantastisk bog - jeg har haft lånt den på biblioteket og har burgt så mange ideer fra den til at pynte og gøre ved på mit arbejde. Så vil meget gerne være med i lodtrækningen om at vinde bogen - for den må bestemt gerne stå på min bogreol til næste år.

Tak for en super blog!

Anemone sa...

Hei!
Jeg er ofte innom bloggen din og titter. Synes du har en kjempefin blogg, og jeg streber etter å bli like flink som deg! Nå skal jeg inn og titte på julestrømpene dine. De forrige var jo knallfine! Så ulikt ting jeg lager, men beundrer de!

Tine sa...

Hei Borghild! Så utrolig snilt av deg og gi bort en slik flott bok.Jeg leser bloggen din veldig ofte og synes du er kjempeflink til alt!Skjønner godt du fikk omtale i dansk boligmagasin. Jeg har forresten fått tak i Holme Samsøes Mix Barn strikkehefte.Tusen takk for tipset!Blir spennende å se om jeg blir den heldige vinner nå da!!Ha ei fin adventstid!

Anonym sa...

Hei Borghild :)
Så utrolig koselig å få vera med i trekkningen av den fantastiske boka :)
Eg leser kvar einaste innlegg i bloggen din, og synest den er fantastisk inspirerende. Eg handlet to bleierposer fra deg ifjor og er fortsatt strålande fornøyd med den, Gav ene bort til min venninne i England som også blei veldig gla for den.
Lukka til videre med ein fantastisk flott blogg, Gler meg til kvar einaste innlegg.
Kos deg med julekos, og gler meg til å lese om juleforebuinga hos deg og dine :)
Helsing Lisa :)

Anonym sa...

Titter ofte innom bloggen din. Er over gjennomsnittelig interessert i dansk design og interiør, så denne gaven passer meg perfekt.. ;) Krysser fingrene:)
Marita

Hildegunn sa...

Her ligger jeg i sengen med en snorkende mann ved min side og får ikke sove pga en dum eksamen på onsdag og drar derfor fram min flunkede nye iPhone (lykke kan kjøpes, jeg er overbevist :)) og surfer litt. Havner som så veldig ofte inn på bloggen din og ser at du i tillegg skal gi bort ei julebok! Jeg er overbevist nå, iPhone surfring gjør en litt lykkelig ;) jeg slenger meg med på trekningen og kan legge
meg med god samvittighet og med fine bilder på hjernen! Tuddelidu og god jul!

Anonym sa...

som fast leser melder jeg også inn min deltagelse i konkurransen..:)

jeg er så dårlig på kommentarer, men når jeg nå først gjørd så så vil jeg du skal vite at du har en kjempe fin blogg, jeg er stadig innom å sjekker:) ha en strålende advendstid...

Anonym sa...

glemte å skrive hvem jeg er...
julehislen fra merete:)

Anonym sa...

Følger bloggen din fast, og nyter både det skrevne og bildene.
Gaven ser kjempespennende ut, må legge igjen en kommentar bare for å ha en sjanse i det minste.
riktig god førjulstid!
Hilsen Kirsi

Sylvia sa...

Heisann
Da hiver jeg meg på, jeg også. Og jeg tror jeg vil herme litt, jeg også. For jeg har 2 like bøker i bokhylla mi. Den ene Norsk, den andre Dansk(kjøpt i DK) Og det er jo hyggelig å glede noen før jul også!
Grattis med omtale i Bolig Liv. Jeg ble omtalt i Hendes verden i fjor, og det var like overraskende. Morro med blogging, er det iallefall!!!

Evami sa...

Denne vil jeg gjerne være med å ha sjansen til å bli den heldige vinner av:) Julen er jo favoritt tiden på året:)
Ha en strålende førjulstid:) Hilsen Eva

Ingrid sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen av den fine boka. Jeg kikker ofte innom bloggen din, har den på favoritter på PCen.
Fortsatt god adventstid!
Mvh Ingrid (ingridedalsmo@gmail.com)

Grip dagen sa...

Det er nesten så jeg må ta på refleksvesten og se meg til høyre og venstre... For her på bloggen din var det enormt med trafikk...!

Er det boka alle er ville etter?!

Jeg må visst krysse både fingre og tær for å ha noen sjans her. Men en må da prøve lykken når den byr seg.
Boka så inspirerende ut. Alltid velkomment med ny inspirajon i alle stilarter. Det er jo bare å vri det til slik at det passer hos en selv.

Sender deg en mail om skiltet.

Klem Marit

Anonym sa...

Hei!
Blir gjerne med i trekningen jeg også! Kjekk blogg du har, så jeg er innom rett som det er:)

Anne K

Monica sa...

Vil gjerne være med i trekningen, alltid kjekt med nye innlegg fra deg;) Monica

Mrs.J sa...

oi oi så mange kommentarer!
Titter ofte innom bloggen din, den er veldig koselig og inspirenende blogg!
Ha en fin uke, og nyt danmark :)

Mvh Mrs J

Elins Strikkeri sa...

Hei! Klart eg vil vere med på trekning av ei så flott bok!! Ønsker deg ei fin førjulstid:))

Minmill sa...

I all verden. Her har du fått litt av en respons. Det må jeg si. Jeg skulle bare innom her for å se hva du driver med for tiden, og jammen var det en lite Give Away på gang. Så spennende da. Jeg hiver meg jo selvfølgelig med, og jeg synes den boken så helt delicious ut. Så får vi se om jeg er heldig da :))

Silje M. sa...

Oi, det var da veldig! Kjempesøt blogg, forresten. Men uhm, sånn uten at jeg fortjener det, kan jeg vel hive meg med i trekningen (siden trekninger er gøy, og boka så kjempesøt ut). Ha en fortsatt strålende desemberonsdag =) (Jeg er en sånn som stikker innom sånn innimellom og titter).

Guttemamma sa...

Jeg er MED!!! Den ser knallfin ut og je krysser ALT jeg har!!
klem

Den gode feen sa...

Aj aj aj, er eg for sein? Eg vil SVÆRT gjerne vere med i trekninga. Boka ser superspennandes ut :) Ha ein fin fin dag, klem frå Linda

Grys lille sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Beate sa...

Håper jeg ikke er for sent ute! For den boka så fantastisk fin ut...

Hilsen Beate.