tirsdag 19. januar 2010

Bursdagsgave!

Jeg har fått flotte bursdagsgaver i det siste; gavekort, penger, kaffekopper fra Rosendahl og bøker... Men i dag fikk jeg også en slags bursdagsgave. Jeg skulle inn på nettsidene til Stoff og Stil, og der lyser det mot meg: Ny butikk åpner i Kristiansand 18. februar!!
Jeg visste det jo egentlig da, men hadde bare ikke sett det sånn svart på hvitt:) Men nå er det altså et faktum, og det er stor sjangs for å finne meg der med en del stoffer i kurven den 18. februar:)



Ellers må jeg si tusen takk for alle bursdagshilsener!! Mannen 'gjorde det godt igjen' ved å ta meg med på kino-date i kveld, og vi så Luftslottet som sprengtes - kanonbra!! (Date-faktoren ble litt ødelagt av at vi måtte kjøre hver vår bil til kinoen da, og at jeg måtte spurte avgårde til et møte med èn gang filmen var ferdig, men men... Brus og popcorn ble det iallfall, og stolene på luksussalen var ikke så verst, de heller;)

Klem B:)

16 kommentarer:

Karen sa...

Hi hi....til lykke med dagen og dejligt du blev glad for "gaven".
Sådan noget er jo hemmeligt til det er en realitet.

Karen

Kristine sa...

Så bra at Stoff og Stil kommer til Sørlandet!
Og gratulerer med dagen på etterskudd :-)

KLem Kristine

Janne sa...

Ja er enig med deg i at det er viktig med en stoff og stil butikk i nærheten.. Det har jeg heldigvis også ;) Skjønner at du ble glad for det, ja!

Minmill sa...

Kjære deg. Jeg har visst gått glipp av innlegge om at du har hatt bursdag. Sånn går det når man ikke følger ordentlig med. Jeg får gjøre det godt igjen med å gratulere deg nå: GRATULERER BORGHILD!!! Det er koselig å gå på kino sammen og den filmen dere så er jo helt rå. Jeg har sett alle tre, og kunne tenke meg å se dem flere ganger.

Jeg fikk ikke puste isted når jeg så at Stoff og Stil skal åpne her i vår kjære by. Vet du hvor? Tenk for en lykke å gå å se på stoffene live istedet for å se dem på små bilder på internett. Lovely!

Håper også at laptopen er mer samarbeidsvillig framover for nå har du vært savnet lenge :))

Ha en ordentlig fin dag, Borghild, så blogges vi. Klem fra Minmill

Beppe sa...

Hei Borghild, og gratulere masse på etterskudd :) Heldige du, som får Stoff og Stil i nærheten av der du bor!! Det er lykke for en syglad dame ;) Klem Beppe

Datt sa...

Hehe, de åpner den for deg tror jeg, du får bruke den skikkelig! :)

victoria sa...

Så morro da, skulle gjerne hatt en litt nærmere meg også, men det kan hende kommer, da blir jeg første mann i køen....
Så koselig med kino date da, og at han ordnet litt kos for dere...
ha en fin kveld vidre
klem victoria

Christina sa...

Stoff og stil ja... sukk...laaaaangt unna med dessverre...

Hipp hurra for deg som hadde bursdag! Kino-date blir det på meg også til helgen!! :)

ELIN sa...

Hei, så flott blogg du har. Første gang jeg er her inne, men følger deg gjerne videre. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Sylvia sa...

Grattis med dagen på etterskudd!!
Regner med at du fikk masse fint.!!

PeneLene sa...

Grattis med dagen på etterskudd! Og gjett om jeg har fått med meg stoff og stil sin ankomst. Nå er det slutt på nettshoppingen!

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Gratulerer så mye med agen, på etterskudd. Jeg sliter har pc på reprasjon om dagen, så her er det pc fra jobb om dagen. Utrolig kjedelig altså! Så det er lite blogging på meg. Ja, jeg vet, angående Stoff og stil.. Det blir helt fantastisk :)
Ha en fin helg, Borhild.. Så deg forresten på jobb her om dagen.. Men var bare en kjapp tur innom senteret... Kommer innom å sier hei, en dag jeg har bedre tid.. :)

Linda sa...

Hei Borghild!
Høres spennende ut med ny butikk.
Gratulerer på etterskudd.
God helg!Klem :))

Kamille sa...

Hei på deg!
Så kjekt med stoff og stil butikk :)
Eg fekk pakke i posten i frå dei i dag. Litt lilla prikkete stoff og utstyr til å laga knappar :D
Nå har skuldrene senka seg og eg nyt helg! Det kjennes veldig godt.
Det ligg ein award å ventar på deg inne på bloggen min :)
Klem frå Kamille

Janicken sa...

Hei hei - du har fått en award fra meg :) Vet ikke om du allerede har fått denne, men i såfall fortjener du å få den flere ganger :)

Ha en fortsatt fin søndag!

Beate sa...

Hurra! Såå supert at Stoff og stil kommer til byen!