mandag 18. januar 2010

Happy birthday...

...to me!
Nå er jeg nærmere 40 enn 30, noe som står for meg som krise!!!, men det er vel bare et tall... sier de som ikke er så gamle...



Ellers har det blitt lenge mellom innleggene i det siste. Laptopen har ikke vært helt samarbeidsvillig, og er nå forvist. Mannen har funnet fram den gamle til meg, merker skjermen er litt mindre enn jeg er vant til, men jeg holder da ut;)

Takk for alle kommentarer også, og til de som har spurt om oppskrift på sjalet til minstemor: det kommer!:)

Men nå skal jeg begynne på bursdagsmiddagen min. Det var egentlig min kjære som skulle lage den, men han forsvant ut for å hjelpe vår niese med et eller annet, så da må jeg vel lage den selv;)

Ha en fin uke! Klem B:)

20 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen! Koselig å ha bursdag. :)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye med dagen! Kos deg!

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye,Borghild!!
klemmer fra meg på 40..:)

Janicken sa...

Gratulerer med dagen :)

tempo.dk sa...

Tillykke med fødselsdagen. Håber, du får en fin aften og bliver fejret efter alle kunstens regler. Hilsen Bente

nadja sa...

Hipp Hipp Hurra!!! Gratulerer med dagen! Håper middagen smaker og at din kjære kommer tilbake og steller med deg!

Høvebakken sa...

Gratulerer!

Maja sa...

Gratulerer med dagen!

Kamille sa...

Gratulera sa masse med dagen!! Ha ein koselig bursdag :)
Klem Kamille

igi sa...

Gratulerer med dagen! Kos deg masse! Klem Igi

victoria sa...

Gratulerer masse med dagen...
håper mannen steller godt med deg når han er tilbake...
klem victoria

HønePøne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Datt sa...

Gratulerer så mye med dagen! Og det er den mentale alderen som reller vettu... ;)

Heidi sa...

Hipp hipp hurra! Gratulerer med dagen!:) Klem Heidi

Janne sa...

Hurra for deg, gratulerer med dagen!!! Håper dagen har vært fin:)
Klem, Janne

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Grattis til ei superskjønn jeeeeeeeente ;) Klem fra Langenesbygda .

Pia sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen! Jeg er definitivt mye nærmere førti enn tretti, men det er faktisk ganske greit!
Ha en flott dag i dag også!

Lene sa...

Gratulerer med dagen!

Livet er en gave og det er bare å nyte hver eneste deg, hvert eneste år. Det sies 40 årene er fantastiske, så det er bare å se fremover og nyte livet ♥

klem,Lene

Pillepalle sa...

(Litt forsinket) Gratulerer med dagen!
Klem, Pillepalle

MiaNostalgia sa...

Gratulerer så mye med dage (litt på etterskudd)! Håper du koste deg, og fikk litt oppmerksomhet fra mannen din også :-)
Klem fra MiaNostalgia