tirsdag 2. februar 2010

Ready for take-off!

I morgen tidlig (altfor tidlig, spør du meg;) setter jeg og ungene kursen mot Trøndelagen:) Der skal vi besøke Bestemor og Bestefar en ukes tid, mens mannen drar til sydligere breddegrader, heldiggrisen!;) Derfor blir det litt stille fra meg framover, mulig jeg kikker innom, men de har ikke akkurat verdens raskeste nett på landet, så surfe-tålmodigheten min pleier å være ganske begrenset når vi er der oppe:)

Rosa tulipaner måtte til her om dagen, for å matche rosa hekladuk fra bruktbutikken:) Og når vi snakker om bruktbutikker, så har jeg overtalt mamma og pappa til å svippe innom gjenbruksbutikken i Stjørdal når vi kjører hjem fra flyplassen. Pliiis, la det ligge noen interessante skatter og vente der!!!!!:)

Ha en god uke! Klem B:)

19 kommentarer:

tinemor sa...

Stikk gjerne innom oss i Trondheim også da, om du er på de kanter :-)
(Shabby Chic og Antik, Haldensgata 1)

Håper du finner deg noe fint hos Gunda
Klem

MiaNostalgia sa...

God tur nordover og lykke til med bruktfunn-jakten :-)
Klem fra MiaNostalgia

Lene sa...

Hei du!

Heldige du som skal tilbringe en uke i trøndelag. Kan jeg spørre om hvor du er fra?

Jeg er selv fra trondheim, men bor for tiden langt hjemmefra. Men jeg savner både byen og ikke minst menneskene i Trondheim.

Håper du får en fin uke som gir deg masse påfyll og varme!

klem,Lene

stjerneglass sa...

Ha en kjempefin uke fylt med bruktfunn og kos! :)

Christel - Bakketun sa...

Ha en strålende tur til bartebyen :)

ELIN sa...

Ønsker deg en ritkig god tur! Herlige, vårlige tulipaner :) Blogghilsen fra Elin

Randi sa...

God tur til Trøndelag.
Det er alltid masse spennende hos Containergirl. Jer er fra Trondheim men bor ca 20 mil lenger nord nå og får vært hos Gunda alt for skjelden.

Kos deg!

Linda sa...

Hei Borghild!
God tur til trøndelag.
Skjønne tulipaner og søt duk.
Ja den bruktbutikken har jeg hørt om,pluss Containergirl.
håper du finner noen flotte skatter der.Klem :))

camillaslykke sa...

hei, Borghild.
Lenge siden....:)
Ja, stemmer at jeg kjenner Marianne. Det er vittig og utrolig liten verden er, eller la oss si Kristiansand:)
jeg er endelig tilbake i blogglandia, etter noen ukers tid borte! Koselig å være tilbake..
Du/dere må ha en super tur til trøndelag.(Dit kunne jeg virkelig tenke meg å reise! Aldri vært i det område.. )Er det å anbefale.. he he.

Snakkes, Borghil. Klem

Janne sa...

Det er jo så fint her i Trøndelag nå, så håper dere får en super ferie;) Og lykke til på gjenbrukstorget...florerer jo av skatter der:)
Klem, Janne

igi sa...

God tur! Kos dere masse!
Klem Igi

Livet i Parkvegen sa...

Håper du får ein fin tur, og at du finner deg noko fint på gjenbruken:) Eg har også planer om å besøke gjenbruksbutikken her i morgen!
So long:)

Ingrid sa...

Hei!
Velkommen hit til Trøndelag da.. her er det kaldt og fint nå! ;)

Torilpia sa...

Du får ha en fin tur nordover .. og håper du finner skattene du søker .. :o)

Veldig søt duk du har funnet på bruktbutikken da ..

Ha en flott helg :o)

Minmill sa...

Heeeei, så morro med noen ord fra deg igjen. Selv om du kommentrerer i hodet ditt, så setter jeg stor pris på at du gjør det i virkeligheten innimellom. Velkommen tilbake fra Trøndelag. Regner med at du er helt tilbake på trønderdialekt nå. hehe.

Du må fortelle med hva LOL betyr, for det vet ikke jeg.

Joda, jeg fant ut at stoff og stil kommer i Avenyen. Jeg kommer nok til å ta meg en tur dit. Det er noe helt annet å kjenne å ta på stoffene istedet for å handle dem på nett. Jeg kjøpte jo litt før jul, og et av stoffene ble jeg skikkelig skuffet over. Det var så tykt og stivt.

Nå må jeg jobbe litt, men jeg måtte bare si hei tilbake til deg. Klem Minmill

Lunica sa...

Hei!
Takker for koselig kommentar på bloggen min.
Må jo bare like en slik koselig pakke da :D
Håper du har/hadde en flott tur i trønderlag.

Klem Lunica

Vivian sa...

Hei.
Kom tilfeldigvis over bloggen din.
Kjempefin.
Og så mye fint du lager:)

Klem fra Vivian

Anonym sa...

Hоωdу! Τhiѕ is κind of
off toρic but Ι need some hеlp from an established
blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinκing about creating my own but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? Many thanks

Also visit my homepage - haarausfall frau
Also see my page - ist kreisrunder haarausfall stressbedingt

Anonym sa...

This iѕ гeally intеreѕting,
You аге a verу ѕκilleԁ
blοgger. I haѵe ϳoined your rsѕ
fеed anԁ lοok fοrwaгd to
sеeking more of уour fantaѕtic pοst.
Alѕo, I've shared your site in my social networks!

My homepage :: Circle-Repairs.Com