søndag 21. mars 2010

Bloggtørke

Har litt bloggtørke for tiden, så da blir det litt stille her også...:)
Kjøkkenklutene på bildene under fikk jeg hos en supersnill dame (som vi også er så heldig å kjenne på privaten;) som jobber på Hansen & Co i byen. Jeg måtte nemlig inn og kjøpe ny gulvvask, for da fristet det myyye mer å sette i gang med helgevasken! Og da vi kom hjem, viste det seg at klutene matchet perfekt kjøkkenhåndlærne som jeg kjøpte på Notre Dame i København i fjor høst.

Damen hentet egentlig klutene til minstemor og storebror, slik at de kunne hjelpe til med å vaske, men storebror var ærlig nok til å svare at han ikke pleide å være med å vaske, så da tilfaller de nok meg istedenfor;)

Og vasken gikk faktisk mye lettere med nytt vaskemiddel i hus. Lukten av appelsin/lavendel gjorde også nytelsen av rent hus større, og vi kunne med god samvittighet slappe av (og lukke døra opp til tredjeetasjen hvor det ikke ble vasket!!)

Ha en fin ny uke! Klem B:)

11 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Deilig med rent hus! Og så føler man seg fliink etterpå!

Ønsker deg en deilig start på ny uke!

Klem fra
Anette Willemine

Sheila Rosita sa...

Skjønne kjøkkenhåndklær! :)

Sooo deili me vaskelukt i huset, kun gjærbakst som kan måle seg med den lukta synest eg! :)

Ha ei fin uke! :)

Klem

Bo med barn sa...

Uff..litt bloggtørke her også selv om det kommer innlegg. Er en smule lei...og synes jeg tilbringer for mye tid foran pc'n...

MEN, klutene dine var utrolig fine!! De kan jeg tenkte meg:) Kanskje jeg også får inspirasjon til å vaske litt her..

Ha en fin ny uke!

Minmill sa...

Da var det deg jeg så på H&Co på lørdagen. Jeg var nokså sikker, men jeg tørte ikke å hive meg over deg siden du sto og pratet med noen andre. Man skal jo være litt forsiktig med folk man egenlig ikke kjenner. Men hadde du vært alene ville jeg definitivt sagt hei. Men nå sier jeg hei her istedet for. Skjønner at du fikk med deg herlig Rice kluter fra butikke. Jeg har akkurat de samme selv hjemme, og synes de er så flotte. På lørdag fikk jeg jo handlet litt, blant annet noen glass med skrukort til å ha te oppi og litt Rice plastbokser og muffinsformer. Det er mange fristelser i den butikken synes jeg, men akk, veldig vanskelig å la være og handle. Ønsker deg en fin ny uke. Klem Minmill

Kristine sa...

Hehehe..... så lidt der skal til nogle gange.
En ny klud og huset skinner og dufter rent.
SUPER! ;)

Anka sa...

Kan tenke meg at en deilig å ny lukt i huset kan gjøre det litt lettere å sette igang. I hvertfall for en periode;) Bloggtørke er du ikke alene om. Men sånn er det i perioder. Kos deg videre.

Lille sa...

<3 Hansen & co! Heldig å ha kontakter der :)

Du har en veldig koselig blogg! Tar gjerne imot tips når det er loppemarkeder, det virker som du har en del følere ute også på det punktet :)

Hilsen fra meg

Janne sa...

Åhh, det er så herlig med rent og velduftende hus...så lenge det varer;) Artige kluter i herlige farger! Perfekt til å gjøre husvasken LITT morsommere:)

Minmill sa...

Hei på deg Borghild-venn. Lover å si hei til deg neste gang jeg ser deg. Men fikk litt kvaler når du allerede sto og pratet med noen. Well, det jeg bare ville si denne gangen er at brødet på bloggen min holder seg ferskt i mange dager. Det er fantastisk godt. Må innrømme at ungene ikke hiver seg helt over det, men meg og mannen hiver det i oss. Jeg har også erfaring med at hjemmebakte brød blir fort tørre, men det gjør ikke dette. Klem

MusMei sa...

Hei! Takk for koselig kommentar på bloggen min! Ja klærne fra Pompdelux er kjempefine! Begge mine "små" er så fornøyde med det de fikk- til og med han på 9! Du kan egentlig sammenligne dem med H&M sine klær både i størrelse og pris. De er altså ikke små i størrelsene. Jeg vet at de er blitt veldig populære og en del odeller er allerede utsolgt.. så løp og kjøp!!
Ha en fortsatt fin ute og en nydelig påske!! kelm, Hilde

sol sa...

Glemte å si at det ligger en hilsen til deg i bloggen min :)