tirsdag 30. mars 2010

Gla'farger!

Nå har det seg sånn at minstemor holder på å slutte med bleier. I den forbindelse vanker det både stjerneklistremerker for hvert do-besøk, og løfte om pakke når et visst antall stjerner er nådd:)

Og på min vei for å kjøpe slutte-med-bleier-pakke på Den Blå Dør, så måtte jeg selvsagt innom nabobutikken 2 i spann:)

Der har de utrolig mye fint altså! Flotte bokser, fat, tapeter, og barnetøy og -sko. Kunne brukt mange penger der (også;), og denne gangen kunne jeg ikke gå fra rullene med fargerikt papir. Selvfølgelig fra Rie Elise Larsen!

Har gjort litt annet 'papirarbeid' før jeg kjøpte disse rullene også, men det får komme en annen gang. Her er iallfall nye og gamle ruller i skjønn forening:) Blir gla' bare av å se på dem, men snart skal de under saksa:)

Klem B:)

13 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Oj det var masse flott papir du har kjøpt deg, elsker det flotte papiret til Rie Elise Larsen, alltid så herlige motiver og farger, kan jo ikke annet enn å bli glad av sånt.....
klem victoria

Perlehvit sa...

Nydelige papirer!
De har så mye fint i de butikkene.. farlig;)

Haust sa...

Herleg papir! Det ser utruleg lekkert ut, der det står!

Fortsatt god påske! :)

Rakel sa...

nej hvor er det fint papiret med kattene, hvor er det fra?? :) herhjemme bruger vi også klistermærke system, men det er i forhold til at høre efter og ikke blive hysterisk ;) og så elsker hun når vi gennemgår dagens gode ting....

stjerneglass sa...

Å, så mye fint du har fått tak i!
Gleder meg til å se hva du skal bruke det til. :)

Tripp Trappstolen vår er kjøpt så grønn som det der. :) Vet ikke om den fargen fortsatt er å få tak i. Vi kjøpte vår i 2006.
Men min søster kjøpte en gammel Tripp Trapp som hun malte med vanlig pensel (etter rens og puss). Det gikk kjempefint.

Ha en fortsatt deilig påske!

Elisabeths verden sa...

En herlig og fargerik blogg du har, og grattis med nytt papir.. Fristende og lekkert var det ;)

Elisabeth

hverdagsgodteri sa...

Det er jo så stas og inspirerende med fargerike papir. Skjønner godt at du ikke klarte å gå ifra de.:)

Familien vår sa...

Så flotte papirer til å bli glad av (i regnet)!! Og ja, 2 i Spann har utrolig mye fint... har inne en bestilling jeg må få hentet -og må passe meg for å ikke kjøpe så mye annet når jeg skal innom og hente den.

Lykke til med do-trening, går i klistremerker her også om dagen ja :)

cecilie-design sa...

Hei Borghild! Tror ikke jeg fikk takket deg for informativ overlock-forklaring? Litt mye som skjer om dagen. Kjenner at det frister med ny maskin...

Papiret var kjempefint, det er alt for lenge siden jeg har vært innom 2 i Spann - jeg står klar utenfor døra så snart påskeferien er over!

God påske!

Sanne sa...

Fiiint :) god påske :)

huset med det rare.. sa...

Kjempefine papirer du har der! Lykke til med do-planen, det hørtes jo morsomt ut å gå på do når en gjør det sånn!

huset med det rare.. sa...

Kjempefine papirer du har der! Lykke til med do-planen, det hørtes jo morsomt ut å gå på do når en gjør det sånn!

Beate sa...

OJ! Har To i spann fått Rie Elise papirer!!!!! HUURRRAAAA! Takk for tipset. Jeg skal komme meg innom så fort som mulig:) Nå ble jeg virkelig glad:))))))