torsdag 4. mars 2010

Herlig!

Hva som er herlig?
En uventet ekstra vinterferieuke med lønn
En hel uke ungene kan være hjemme fra barnehagen
Sene morgener
Dager med sol fra skyfri himmel hvor man bokstavelig talt kan høre at snøen smelter...
...blant annet:)

Så jeg og ungene har vært i Dyreparken, blant annet...:)
Sett på løvene og geitene, spist is og beundret inngangspartiene i Kardemomme By; lilla og gult, det måtte jo bare være huset til Kunstforeningen;)
Og ennå er det noen dager igjen av ferien... herlig!
Klem B:)

14 kommentarer:

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Nydelige bilder av en nydelig liten by!!
Jeg elsker Kardemomme by.. Er så koselig der... Så deilig med en fri-uke. det fristet. Men men.. Kan glede seg til påska.. Ikke lenge igjen nå:)
Ha en fin helg, klem

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.
Nydelige bilder av en nydelig liten by!!
Jeg elsker Kardemomme by.. Er så koselig der... Så deilig med en fri-uke. det fristet. Men men.. Kan glede seg til påska.. Ikke lenge igjen nå:)
Ha en fin helg, klem

Barbros lille atelier sa...

Knallfine bilder! Det er koselig i Kardemommeby til og med på vinteren:-)

HønePøne sa...

Høres herlig ut! Kardemommeby er så sjarmerende :) Har bare vært der på sommeren, men kan tenke meg at det er koselig å rusle rundt der når det nesten er folketomt.
God helg! :)

Haust sa...

Så herleg! Kunne jammen ha tenkt meg ein tur til Dyreparken, har ikkje vore der sidan eg var lita...

Nyt helga! :)

Janne sa...

Sukk...så HERLIG det hørtes ut!!!
Kos dere, og nyt de siste feriedagene i vår-sola (det er lov å si VÅR nå, ikke sant?)!!!

Pia sa...

Så flotte bilder - har aldri vært i Dyreparken om vinteren, men det ser ut som om det kunne vært en flott opplevelse.

Datt sa...

Hørtes digg ut! ;) Og så koselige bilder da! :D

Maja sa...

Fine bilder!
Herlig med uventet ferie ;)
God helg ♥

Torilpia sa...

Artig å se Kardemommeby i vinterdrakt :o)

Ser ut som om dere har hatt en koselig ferie :o)

Ha en super søndag og ei flott ny uke :o)

ELIN sa...

Håper dere hadde en flott vinterferie. Så ut som en veldig koselig tur i dyreparken :) Klemmer fra Elin

Anette Willemine sa...

Flotte bilder du har tatt i dyreparken. Har ikke vært der om vinteren før. Morsomt å se området med sne.
Min svigermor bor i Kristiansand, kun 15 minutter unna dyreparken.
Kristiansand er en flott by. Vi koser oss alltid veldig der. Bor du der?

Ønsker deg en deilig start på uken!

Klem fra
Anette Willemine

Kamille sa...

Hei Borghild!
Fine bilder.
Ingen takkar nei til noko slikt, herleg :) Sko gjerna hatt oppskrift på korleis du får det til,hihi..
Her skal symaskinen fram for no har eg endelig fått meg strykejern,juhuu!! :)

Ha ei superduper veka!
Stor klem frå kamille

Sylvia sa...

Jammen var dere ikke i Kardemomme-by. jeg kjente meg igjen, for der har jeg jo vært så mange ganger med ungene. Det blir nok lenge til neste gang nå, siden de er blitt så store. Men jammen er det koselig å rusle rundt der inne.
Jeg hadde også litt fri i vinterferien. Og det var deilig!