torsdag 25. mars 2010

N

Det ble nok et bokstavinnlegg, dette her. Åhlens-N'en er kommet opp på kjøkkenet, den har ingen kjøkkenbetydning whatsoever, men det er bokstaven i ett av etternavnene våre, så da fikk den henge her:)

De to siste bokstavene har ennå ikke helt funnet sin plass, og for å gjøre det enkelt for meg selv, så har jeg fått kloa i nok en pose med bokstaver:) Får se hva jeg gjør med dem...

Krysantemum (er det ikke?) står til pynt i vinduskarmen, og de holder seg så godt!:) Jeg har i lang tid lett etter den korte, litt brede vasen til House Doctor med frostet skrift på, men har ikke funnet den noen steder. Jeg har den høye varianten fra før, men den er jo ikke noe praktisk til tulipaner e.l., men så så jeg plutselig på en blogg (husker dessverre ikke hvilken) at noen hadde brukt et norgesglass til vase. Dem har jeg jo nok av, og størrelsen var perfekt. Det enkle er ofte det beste!:)


Ha en riktig fin torsdag, snart er det helg!:)
Klem B:)

8 kommentarer:

Kamille sa...

Hei på deg!
Så fine bilder du viser! Bokstaven tok seg bra ut på kjøkkenveggen din.

Bokstavar er kjekt. Eg begynner også å få ein del av dei og det er ikkje så mange som har noe de står for,men pyttsann syns de er fine uansett eg.

Nokon timar til det er helg no, gler meg. I morgon skal me faktisk på grillfest hos venner. Første året grillsesongen startar så tidlig men gud som eg gler meg!!


God helg til deg og dine!
Klem frå Kamille

Pillepalle sa...

Ja, herlig med bokstaver :))

Briggs lekehus sa...

hehe..bra sagt. ingen betydning what so ever! jeg tenker på å lage meg noen boskatver,men vet liksom ikke om det absolutt må ha en betydning. ex er L- bokstaven den letteste å lage. Men betyr nada. hehe:-)

ha en finfin fredag!

Minmill sa...

Heisann, der var jo du igjen. Det er så gøy når innlegg fra deg dukker opp i rollen min. Da kommer jeg på besøk med en gang vettu. Bokstaver får jeg ikke nok av å se på, så jeg setter pris på dine innlegg om disse herlige bokstavene. Jeg har mange bokstaver hjemme som ikke gir noen mening, men det er dekorativt, og det er det som teller. Da jeg var i Oslo sist gang kjøpte jeg en X, men den betyr absolutt ingenting. Men den er flott å se på. Så helgid du var som skaffet deg disse gratis. Alle mine bostaver har jeg pent måtte kjøpe, og ingen av de har vært spesielt billige bortsett fra de jeg kjøpte hos panduro.

Din N passet perfekt under den svarte klokken. Jeg synes du er flink til å få det til jeg... Hva skal man med dyre House Doctor vaser når man har Norgesglass? Hehe. Jeg var innom Den Blå Dør i går formiddag, og der har de fått inn så mye nydelig fra HD. Du må nødt til å ta en titt.

Ønsker deg en fin påskeuke, Borghild. Kos deg masse. Klem Minmill

Haust sa...

Så nydelege blomstrar i vinduskarmen din!

Ha ei god helg! :)

Beate sa...

Hei!

Har du sjekket på "Den blå dør" og på "Kamelon" i Vennesla? Begge butikkene fører HouseDoctor. Det er jo mulig de tar den inn hvis du spør? De har iallefall sagt de kan skaffe det jeg ønsker fra katalogen på Kamelon. Uansett, butikken er verdt et besøk!

En støvel og en sko sa...

Det ble veldig fint med N på kjøkkenet. Passet så fint under den fine klokken.
Ha en fin kveld, og en fin påske!

Hilsen Sølvi

Ruter & Hjerter sa...

Norgesglass er bare helt supre til ALT! flott blogg:)