søndag 25. april 2010

Den Gode Feen...

... er virkelig god!:)
Vi hadde avtalt et stoffbytte for litt siden, og her er det som dumpet ned i postkassa (eller post i butikk) på fredag:
Masse nyyydelige stoffer i rosatoner, og det 'gjorde' virkelig fredagen min.:)
 Jeg kom nemlig sent hjem etter en lang dag på jobb, vel hjemme ventet legging av gullunger, og sånn ca klokken fem på ni så spurte jeg slitent min kjære om det kanskje hadde kommet en pakke til meg. Joda, eller nei, det hadde kommet hentelapp! Da er det godt å ha post i butikk 200 meter borti gata, for da kan man faktisk rekke å hente pakken når det er fem minutter på stengetid:)

Dere som følger Feen, har jo nylig sett dette rosa stoffet i den fine kjolen til Alma:) Det var det stoffet jeg falt hardest for, og så er det nesten prikk likt det gule sengetøyet til minstemor.

Men ikke nok med det! Utover de avtalte stoffene hadde Feen også sendt med ekstra stoffbiter, en strikkebok, en blyantspisser/viskelær-sopp, en sopp-knapp og binderser og klistremerker fra Accessorize. Alt var bare så nydelig fint, og jeg har smilt over pakken siden fredag:)

Accessorize er en butikk som har mye mer fint enn bare vesker og skjerf, synes jeg:) Fra før av hadde jeg små klesklyper i form av elefanter og aper, og de nye fugle-bindersene sklei rett inn i samlingen;)
Tusen hjertelig takk, kjære gode Fe!
Klem B:)

5 kommentarer:

Kallemillelente sa...

De lilla og orangegule sengesettene sov jeg i da jeg var liten!
Kjempegøy:)
Ser for meg at du kommer til å trylle fram noe nydelig av dette;)

Den gode feen sa...

Så kjekt å lese at du likte det :) Knallkjekt at du hadde eit likt sengetøy i andre fargar også :) Eg diggar Accessorize og visste at eg kom til å finne noko til deg der ;)

Ha ei super veke :) Diger klem frå Linda

Linda sa...

Oj, så heldig du var,trenger ikke gå på loppis da....
Det var kaos og mye folk.
Det var rolig i fjor ....
Litt sån kvelningsfornemelse denne gang.
Men når en lufta seg litt, så gikk det bra på loppis :))
Ha en fin uke!!!Klem

Datt sa...

Så morsomt da, alltid stas å få post, om det er venta eller ikke! :D

Janne sa...

Heldige, heldige du;)
Herlige stoffer, gleder meg til å se hva du bruker dem til!
Klem fra Trøndelag:)