onsdag 21. april 2010

K for...

...kos, klem, kjærlighet, krig og fred og sånn...

... og for verdens beste Kajsa:)
Jeg har flere bokstaver liggende, men for inntil få dager siden visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre med dem. Men så så jeg dette innlegget hos Feen, og da var det ikke tvil;) 
Så i dag tapetserte jeg en 'K', men det blir nok flere fargerike bokstaver etterhvert:)

Bildet til høyre for K'en var en del av en 'Lusepose' jeg kjøpte på Designernes Julemarked på Festningen i Kristiansand for et par-tre år siden. I posen fulgte det med 5 (eller var det 6?) små bilder, og jeg synes de er knallfine!:) Det er Tiril Holter Andersen som har laget dem, og hun har også skrevet og illustrert boka Baldrian og Musa og lengselen, som er basert på dukketeaterforestillingen til Tirils pappa:) (Baldrian og Musa er et velkjent begrep for de fleste Kristiansandere, har jeg forståelse av:)
De siste lusebildene skal også rammes inn når jeg bare får tak i flere av disse små rammene fra Ikea. Du og du så mye det er som skal handles på Ikea når de kommer til høsten...;)

Ha en super uke! Klem B:)

7 kommentarer:

Linda sa...

Søt bilde og nydelig K .
Er du klar for loppis i Lund kirke til lørdag?Kanskje vi sees?
Ha det fint! :))

Mitt lille hus på landet sa...

Kjempefin!!! Herlig farge!! Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg:) Ønsker deg en herig dag!

Merete sa...

super ide å tapetsere bokstavane! god helg til deg :)

Kamille sa...

Hei Borghild!
Så søt K du har laga. Eg har planer om å kle ein T bokstav men lurer litt på om du skjærer til kvar side av bokstaven?
Får aldri nok av desse bokstavane,blir så glad av å ha dei overalt i huset. Nyt resten av helga!
Klemklem

Anka sa...

De lusebildene var bare kjempe kuuule! Jentelus, hihi:) K'en ble så fin da. Har disse bokstavene fra Paanduro i papp. Kansje la meg inspirere litt av deg:)

Håper du har hatt en fin helg.

Anita sa...

Kjempefin K. Jeg også har noen bokstaver som jeg skal tapetsere. Har ikke kommet så langt. Men du jeg hadde også tenkt å klippe flere fugler - Rie Elise. Kjøpte noen og så kjøpte jeg flere ruller med annet papir og så tenkte jeg " dette kan jeg videreutvikle og lage flere av :-)", og så så jeg at du hadde gjort det samme. Og de ble kjempefine !! Tror jeg tar med meg ideen med bjellene. Vi har jo fått S Greene i Tronheim så nå må jeg dit :-) . Jeg laget en i dag!! Ligger på bloggen min. Du hadde så mye fint så jeg følger deg videre. Ha en riktig fin kveld !! Anita

Kristine sa...

Sikke en flot side du har.
Jeg vil helt sikkert kigge forbi igen.
Tak for inspirationen.
Kh
Kristine