søndag 4. april 2010

Påskepynt!

Jeg trodde faktisk jeg hadde en del påskepynt, jeg! Jeg trodde da vitterlig at kassen jeg visste vi hadde i boden, var full av fin påskepynt, for det var da en hel kasse!

Men da jeg skulle finne fram kassen, var den slett ikke så full som jeg husket, og noe av det som lå oppi der har jeg ikke pyntet med på maaange år, og kommer nok aldri til å gjøre det heller;)

Så jeg måtte ut på litt påskeshopping (uff, så leit;)! Jeg prøvde først å få tak i noe mer påskepynt fra Maileg, men butikken i byen som forhandler Maileg (Den blå dør), hadde ikke fått inn så mye... Så jeg havnet på Åhlens, og der ble det både kjøkkenhåndklær, servietter og pip pip'er.

De sistnevnte ble plassert på kjøkkenhylla, og jeg synes de er riktig så søte:) Og disse kan jeg ta fram igjen neste år også;) 

Nå er det jo bare en dag igjen av påska, og den har gått litt fort, synes jeg! Kunne godt hatt noen fridager ekstra, men det blir nok greit å komme på jobb igjen også:)

(Og beklager de to flekkene som finnes på ALLE bildene mine!! Det er skikkelig irriterende, og jeg har prøvd å finne ut hvor de kommer fra (objektivet/kamerahuset...), men så langt er jakten resultatløs!:(

Ha en fin siste påskedag, alle sammen! Klem B:)

15 kommentarer:

Familien vår sa...

Ja de pip-pip'ene var søte! og ett par ekstra fridager mottas med takk :)
Du har kanskje sjekket billed-brikken for støv allerede? (anng prikkene på bildene)

Anita sa...

Hei, kjempesøte småfugler i nydelige farger :-))..Påska har gått så alt for fort her.. Ha en fin siste påskefridag du også!! Jeg titter ofte innom bloggen din, liker den så godt! Mvh Anita

Hulda sa...

Søt påskepynt du har fått tak i. Bel så inspirert av innlegget under her. Så stilig med alt det fine papiret samlet. :)

victoria (huset i byen) sa...

Kjempe flotte pip piper.... De kan trygt tas frem neste år ja...
Og ja takk til noen ekstra fridager nå som endelig sola er her ;)
klem victoria

Linda sa...

Hei Borghild!
Søte fugler,ja sån kan det gå når en skal pynte,plutselig er det vekk....Vår pynt er for det meste på hytta.
Noen dager til...kanskje det.
Blir nok hart å stå tidlig opp på
tirsdag.Vi får bruke dagen godt i morgen,gjøre masse trivelig ting.
Ha det fint :))

idyll sa...

De søte pip pipene du hadde synes jeg var skikkelig fine og søte.. de såg så glade og muntre ut.. synger hele dagen:) er enig i at påsken har gått alt for fort. Sa det nettpp her, vil ikke gå å legge meg for da er jo påsken over for i år.. Klem fra Idyll

Karinaen sa...

Nydelige småfugler til påsken :) Artig med pynt man ikke finner i alle de andre bloggene :)

Ha en fortsatt finfin påske :)

Klem Karina

IfraLahell sa...

Så søte pipipper. Disse skal jeg huske til neste år. Var så dekorative og fine fopr oss som ikke er så "påskete." Håper du finner ut av flekkene, alternativt kan du jo levere kameraet "inn til rens." Ha en fin siste påskedag!

Fru Jensen's sa...

Ble overrasket over påskepynten våres jeg og, påskeesken var overfylt av tomme påskeegg fra i fjor og 1 gul påskekylling...
Men da har man jo en unnskyldning for å gå ut og shoppe litt =) Ikke så ille det!!
Kos dere på den siste påskedagen!

Kallemillelente sa...

Nydelig påskepynt!
Jeg ble imidlertid mest interessert i skiltet ditt om slanking! Det er et MÅ ha, kjenner jeg. (Etter jeg skulle ta på meg ei fantastisk linbukse i dag - som hadde krympet noe sinnsykt der den har ligget en vinter i skuffen sin...)
Hvor får jeg kjøpt et sånt?
I valget mellom å melde meg inn i VG-vektklubb eller kjøpe meg et sånt skilt, så tror jeg at jeg sverger til den noe utradisjonelle bønnetavlen:)
God uke!

Anka sa...

Jeg kom også fram til at et par fri dager hadde ikke skadet... skulle så gjerne pusset vinduer, vasket gulv og dører + + Men, men, har kost meg mye i påsken da:) Påskepynten var kjempe søt!

Ønsker deg en god start på uka.

Lisa sa...

Kjempe søt påske pynt, og veldig koselig blogg. eg kommer til å "komme på besøk" hos deg fleire gonger :)

Ha ein fin uke:)

Fru Jensen's sa...

Heihei!

Det ligger en award til deg inne hos meg!
Ha en fin kveld videre!

IJ sa...

Er inne her for fyrste gong - og likar bloggen din! Fine bilder!!

Ha ein fin kveld!

En støvel og en sko sa...

Så fint du hadde pyntet til påske!
Likte også veldig godt skiltet i bakrunnen. Gøy med humor i huset!
Ha en fin helg!
Hilsen Sølvi