tirsdag 27. april 2010

Prototyper

Jeg har sydd noen bukser i det siste, og denne med de røde 'melkedrængstripene' er den tredje i rekken. Til nå har alle buksene vært prototyper, men nå nærmer jeg meg en modell jeg er fornøyd med:)
Jeg har tatt utgangspunkt i en bukse fra boken Sy og strikk børnetøy 0-3, men jeg har gjort en god del endringer. Både linningen, lengden og vidden på buksebena er endret, og så har jeg sydd på lommer i tillegg. Noe som er svært populært for en liten frøken med mange småleker;)
Dessuten er det stor stas å bli løftet av storebror for tiden:)
Det er altså fare for flere buksebilder etterhvert...
Klem B:)

18 kommentarer:

Merete sa...

utruleg søt bukse!! skjønn og god passform..gler meg til å sjå fleire av dei ;)

Hulda sa...

Så flott bukse! Likte lommene veldig godt, søt detalj.

Livs Lyst sa...

Så skjønne bukser du har sydd!! Nydelige og litt humor liksom. Kjempe skjønne!!

Ha en fiiin dag!
Hilsen Liv

Familien vår sa...

Hæææærlige bukser! Si ifra hvis noen blir lagt ut for salg ;)

IJ sa...

Kjempefin bukse!!

Ingrid sa...

Kjempesøt bukse! Så flink du er til å designe da... ;)

Linda sa...

Skikkelige kosebukser.
Morro når barna koser seg sammen.
Ha en fin kveld!
Klem :))

Lykkelille sa...

Hei. Så flink og kreativ du er. Tenkte jeg skulle handle noe av deg, men her er jammen alt solgt! Jeg får legge deg til bloggen min og være litt oftere innom, kanskje jeg er heldig en gang:-) Ha en fin kveld!

Briggs lekehus sa...

fantasrisk fin bukse!! veldig fin! En slim vil jeg også sy/kjøpe:-)

SiriR sa...

Så nydelig jente i kule bukser!

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)

Er åpen for stoffbytte, send meg gjerne en mail med hva du ønsker hos meg, og hva du evt kan bytte med:)
siri_ruud@hotmail.com

Anka sa...

Kjempe søte bukser og trendy! Litt sånn haremspreg siden de er så vide. Like it!

Ønsker deg en fin dag.

Nina B. sa...

Så utrolig fin bukse! Elsker det stripete stoffet. Flotte unger dere har og ☺

Ha en fin dag videre! Klem NinaB

Pia sa...

Kjempetøff bukse!

g u r o sa...

Ååh, så glad eg er for at du la att kommentar hos meg! :) Her inne har du utruleg mykje fint, med lekre bilder og herleg tekst! :) Såg med ein gong at eg har vore her før (via Haust), men denne gongen skal eg legge deg til på lista mi med det samme, slik at eg lett kan finne vegen tilbake! :)

Det er så kjekt å finne slike fine og inspirerande bloggar som din! :) Gler meg til fortsettelsen!

No trur eg at eg skal sette i gang eit lite sy-bukse-prosjekt...takk!

Ønskar deg ein strålande dag!
Klem

Sylvia sa...

Så fin bukse, med Marimekko- lommer på! Og så flott modell. det beste er at vi lager modellene selv!! hi hi

sol sa...

Stilig bukse! Ha en fin helg :)

cecilie-design sa...

Buksa så kjempefin ut, det gjorde ungene også forresten! Ser ut til å være omtrent samme alder som mine to.
JA jeg var på loppis i Lund kirke - et av de beste for oss som bor på Sørlandet og ikke er bortskjemt med mange og store loppemarkeder. Jeg skulle gjerne gått hver helg hvis det hadde vært noen å gå på;)

OdaAnna sa...

Så fin bukse. Ser både behagelig og stilig ut:) Og det må jo være en uslåelig kombinasjon for små aktive barn?:)