torsdag 13. mai 2010

Opprydding og tapetsering

De siste par-tre dagene er det rydding og papir som har stått i sentrum i heimen. Syrommet mitt har fått en etterlengtet ny reol, og jeg fikk endelig den dytten som trengtes for å sette igang oppryddingen der inne.

Samtidig har jeg funnet de perfekte skoeskene til å tapetsere, og de sklei rett inn i den nye reolen. Jeg har selvfølgelig brukt Rie Elise Larsens flotte papirark, og da jeg gikk innom 'min' papirbutikk på tirsdag (2 i spann), så hadde de akkurat fått inn nye ark med nye mønster!!:) De lå innpakket i plast på et bord litt innover i lokalet, men da jeg så de, måtte jeg bare spørre om jeg kunne åpne og ta en kikk;) Og det kunne jeg!;)

Og da ble det selvfølgelig ekstra mange ark med hjem;)

Her får dere en liten sniktitt inn på det relativt ryddige syrommet (alt er relativt;), men flere bilder fra rommet kommer i et annet innlegg.

Ønsker alle en super langhelg!
Vi får besøk fra Trøndelag pluss at vi skal feire treårsdag (og selvfølgelig 17. mai;), så vi får nok å ta oss til!:)
Klem B:)

13 kommentarer:

Datt sa...

Så mange kule papirtapetseringer, du er mester'n! :)

silje-sin sa...

Så fine farger! Du er flink:) Fint bilde av deg på siden her også:) Ha en kjempefin helg, vi reiser på tur til Gøteborg i morgen:) klem fra silje.

Linda sa...

Flott hylle og nydelige småhyller med lekkert papir.:))
Ha en flott 17 maihelg og tillykke med gojentas dag.
Klem :))

Familien vår sa...

Blir så glad av så mange fine farger! flink du er!

Ha en flott 17. mai helg og en fabelaktig bursdag! Hva blir temaet på 3-års dagen da? ;)

Sylvia sa...

Du er flink!! jeg har "rydde"-planer, men det tar bare litt tid....
Skulle gjerne hatt et rom , som du har, så slipper jeg å rote alt frem. Imens roter jeg villt med strikketøyet overalt!!!
Så stilig med å "tapetsere" eskene med fint papir. Det ble flott!!
Ha en fin 17 mai.

Christine C sa...

Så flott det ble - lekre mønster og farger! Deilig å få ryddet opp i saker og ting innimellom :)

Ha en fin helg og syttende mai!

IJ sa...

Så herlig med opprydding i arbeidsrommet - og så fine eskene dine blei! Nydelege fargekombinasjonar!

Klem

g u r o sa...

Så inspirerande det blir å sette seg ned med kreative ting, når rommet er innbydande og fint, og alt er tilgjengeleg! :)

Likte veldig godt skoeskene dine, og lurer på kva det er slags? Dei såg nesten ut som små skuffer, stemmer det? Og har du sjølv laga hol/malje?

Mange spørsmål, men det er berre fordi eg blir så inspirert, og fordi eg har sååå stort behov for å få gjort noko med mine sysaker, som for tida okkuperer halve kjøkkenet... ;)

Ønskar deg ei herleg helg! :)

My little footprints sa...

Hei Borghild!
Lenge siden sist nå :)
Så flotte og fargesprakende esker!!
Vi holder på å pusse opp et rom i u.etg. Det skal bli mitt sy og hobbyrom! Gleder meg som en unge til det blir ferdig!! Skal bli godt med et rom å boltre seg på og bare være kreativ!

Ønsker deg og alle dine en flott 17 mai feiring!
Klem fra Beth

Bidle i sømrommet sa...

Kjempefine esker. De ble et flott fargeinnslag i hylla :)

G-Anette sa...

Så utrolig flotte de sko-eskene ble! Jeg tror jeg må prøve meg på noe lignende, har en del både esker og magasinholdere som kunne trengt litt farger :) Men kan jeg spørre hvilket lim du bruker?
Ha en fin pinse.
Klem, G-Anette

Solveig sa...

Så fin blogg du har! Jeg blir inspirert! ;) Lurer på hvilke skoesker du bruker? De ser, som noen før meg skrev, ut som små skuffer.. Og den "ringen" til å dra ut "skuffen" med var jo genial! Er veldig nysgjerrig på hvordan du har laga de :)

Familien vår sa...

Håper dere hadde en fin bursdag, 17. mai og Pinse :)

Tips: Loppemarked i Vennesla 5. juni ;) Sjekk siden min :)