mandag 7. juni 2010

Loppefangst

På lørdag var jeg på sesongens siste loppis, og jeg fant faktisk et par fine stoffer denne gangen også.
Stoff-fangsten er alltid kjempedårlig på bruktbutikkene i området, men på loppis har jeg vært så heldig å ha funnet minst ett fint stoff hver gang:)

Et putevar, to dynetrekk og en duk i blå/lillatoner...

...et dynetrekk i rosarødt, og hele to dynetrekk i en sjøgrønn farge med innslag av brunt. Så jeg var rett og slett superhappy med fangsten:)

Men ikke nok med det!
Jeg fant også en liten, hvit opalinvase som matchet de to store jeg allerede hadde. (Skulle bare ha fjernet de visne peonene før jeg tok bildet:)
Så jeg må si meg fornøyd med avslutningen av loppesesongen, og jeg gleder meg allerede til neste:)
Dessuten drar vi til Danmark om få dager, og kanskje kan jeg finne noen skatter der også???
Klem B:)

22 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så heldig du var da, flotte stoff du fant altså:) Og flotte vaser!

Ha en flott kveld!

Klem Line

Julie sa...

Wauw hvor fine stoffer. Sig endelig til hvis du bytter.
Kunne snildt bruge det der ligger nr 2 øverst og det ene af de 2 ens betræk...

grønn sa...

Så flott blogg du har! Artig at jeg oppdaga deg akkurat i dag... jeg publiserte nettopp ett innlegg på bloggen min hvor jeg har viser fram en bluse sydd i en annen fargekombinasjon avstoffet du viser fram øverst :-) Fine stoff du har funnet!

Kallemillelente sa...

Loppis på Flekkerøy lørdag 19;)

Hvis du orker mer, da:)

Hege sa...

Gøy å gjøre kupp - syns jeg kjenner igjen sengetøyet til foreldrene mine fra nooen år tilbake ..! (det sjøgrønne):-)
God tur til Danmark - heldiggris!
Klem , Hege.

Helle Thorsøe Nielsen sa...

Såååå fine sager, du har fundet denne gang Borghild! :)

salige lavendel sa...

Så friske og fine stoffer!!

Ingvild sa...

du har vært kjempeheldig , synse det er vanskelig å finne gode brukte stoffer for tiden. kos deg!

MALENE sa...

Wauw. Sikke noget flot stof, du har fundet. Sig til hvis du bytter. Jeg kunne godt bruge lidt af de to øverste i det første billede:)
Kh. Malene

Hilde sa...

Så fine stoffer! Og for ikke å snakke om vasene. Jeg elsker slike vaser. Har samlet meg en god del selv også. :-)

Vicki sa...

Lækre ting du har fundet dig:) Er så misundelig på dine fine nye stoffer...

PeneLene sa...

Kupp!
Jeg har ikke fått drasset meg til et eneste loppis denne sesongen, selv om jeg hadde veeeldig lyst til å ta turen til Åros.
Jeg lager også Panna cotta, men ser at din mann har et eller annet i (det er noe farge der). Hva er det, du? Trenger å "sprite" opp min litt :)

Haust sa...

Yummi! :)

Ha ein strålande tysdag!

Heksedamen sa...

supre farger!!! Har lyst til å finne sånne jeg og... Har funnet noen bra, som jeg har gitt videre til min søster :)

Livs Lyst sa...

Utrolig kuult med retrostoffer!!!

Blir sikkert kjempe gøy å lage noe av dem, hvis det er det som er planene da! ;O)

Liv

cecilie-design sa...

Kjempefint! Var det loppis i søgne i helgen eller? Det har gått meg hus forbi. Satser på Flekkerøya på lørdag. Vi sees kanskje?

Stéphanie sa...

I adore !

Sissel sa...

Åååå, så misunnelig jeg er!! Fikk helt skrekken av loppemarkeder tidligere i vår, da jeg var på mitt første oslo-skole-loppemarked! Men får vel manne meg opp til høsten igjen, blir ihvertfall veldig fristet når jeg ser hvilke fine skatter du finner:)

Klem Sissel

Snedig Snelle sa...

Å så flotte og friske stoffer du har fått tak i!! Eg e visst litt misunnelig..:-) Lite med hverken loppisar og bruktbutikkar der eg bor!

kallemillelente sa...

Hei
Har vært i DANMARK og syklet til Skagen siden sist (ikke sammen med 1000 andre, vel og merke...), så har ikke fått svart. men skal sjekke når loppis er i dag - og så får du beskjed. Men det er på lørdag. Sikkert kl 10:)

Karen sa...

Så fine stoffer. Det dnakse marked er vist også snart støvsuget for 70'er print og lign.

God tur til Danmark.
Kommer du her forbi?

Karen

En støvel og en sko sa...

Åh, så fine stoffer!!
Elsker det øverste i lilla og blått. Jeg har det samme stoffet i grønt.
Men nå må vi vente til høsten til neste loppemarked...
Ha en fin helg videre.
Klem, Sølvi