lørdag 17. juli 2010

Et spørsmål om tid:)

Som kjent er det jo svært få her i Bloglandia som har, eller som ønsker seg en Kitchen Aid, he he;)
Jeg er intet unntak!
Men den berømte kjøkkenmaskinen er jo (dessverre) ikke gratis...

Så da jeg mandag kveld for et par uker siden satt og så på tv, så kom det med ett en reklame fra NetOnNet med maskinen til omtrent halv pris (2990,-)
Plutselig befant jeg meg på nettet, tok en kjapp kontrollrunde innom Kelkoo (hadde jo vært kjipt å funnet ut at den hadde vært billigere et annet sted etter at jeg hadde bestilt den), og vips så lå maskinen i handlekurven:)

Dette skjedde ca kl halv ett natt til tirsdag, tirsdag formiddag fikk jeg mail om at maskinen var sendt fra lager (i Sverige, tror jeg), og torsdag kunne jeg hente den på posten:)

Og jeg er strålende fornøyd altså!!!:)
Den er en ren fornøyelse å bruke, og når den ikke er i bruk, står den og skinner på kjøkkenbenken!
Den var verdt hver en krone, og siden jeg satte alle feriepengene rett inn på sparekonto, så synes jeg at jeg kunne 'unne meg den';)

Den var iallfall verdt å vente på, for det var jo bare et spørsmål om tid før den kom i hus:)

(Jeg ser at flere nettsteder nå selger maskinen til omtrent samme pris, er prisen ytterligere på vei ned, tro???)

Oppdatering på forrige innlegg:
* Sjablonen lagde jeg ved å skrive ut teksten på litt kraftig papir. Deretter skar jeg ut bokstavene med en skalpell, og deretter var det bare å teipe arket fast på kassen og stople inni med gul maling.
* Isteen/teen er sånn instant te (pulver) som bl.a. kan kjøpes på innvandrerbutikker (jeg kjøpte mine på Vung Tau i Kristiansand).

Ha en strålende helg!! Klem B:)

9 kommentarer:

Kvirrevitt sa...

ojojoj!!! takk for tips! jeg gikk rett inn og gjorde det samme jeg nå! Altså bestilte meg rett og slett en Kitchen-Aid siden jeg (som maaange andre) har siklet på denne i flere år nå! Har ikke sett den til under 4999,- enda liksom. Lurer på hva mannen sier nå...:O

missfryd sa...

Tillykke med Kitchen Aidén :-)

Sjovt som den har huseret i bloglang efterhånden flere år nu. Jeg har haft min siden før jeg begyndte at blogge - og jeg knuselsker den jo. Den er såååå fin og god, så skjønner jo virkelig du er glad for din også :-)

Længe-længe siden jeg har kigget ind til dig, og her var der sandelig meget godt at kigge på at lade sig inspirere af. To fine barnebursdager, og masse fint pynt. Ser du har handlet i Netto her i DK også. Jeg har også købt verdenskortet.

Ha en rigtig fin kveld.
Klem Maria

Dorthea sa...

Neimen guri, da er det jo nesten så jeg også må bestille meg en slik...har siklet uendelig lenge på en Kitchen Aid, men pga. prisen er den enda ikke i hus... Takk for tipset! :)

Klem Dorthea! :)

Kvirrevitt sa...

Hihi, jeg har ennå ikke turt å si det til mannen min! Jeg sjekket opp priser andre steder rett etter at jeg hadde bestilt, og da hadde de den til samme pris (10 kroner mindre, hoho) på komplett.no. Komplett ligger i Sandefjord, og da kunne jeg egentlig bare kjørt dit og hentet den, men pytt! Hadde bare spart femtilappen, og nå kan jeg plukke den opp rett nedi butikken her isteden. Gleder meg, altså! Spesielt til å se den skinne på kjøkkenbenken:)

Høvebakken sa...

Ja de er vakre å se på;) Klem M

Lille Persille sa...

Jeg går å venter på at den større versjonen skal komme inn i Norge - kanskje er det den som er på vei ettersom prisene er på tur ned?! Krysser fingrene;)

camillaslykke sa...

hei, borghild.
Den er LEKKER!!! Den er jo bare nydelig, nesten for fin til å brukes vettu.. ha ha.
Her er det ferie, men været er jo høst. Så er nesten som høstferie.. he he. I dag er det litt handling som gjelder- som sikkert en helg haug andre... Håper dere koser dere i ferien, klem C

Siri sa...

Lekker maskin,vurderer den jeg også -særlig til den prisen. Er litt usikker på hvilke behov den dekker, erstatter den mixmaster eller Kenwood'en tro?? Trenger noe nytt til kakebaking , men den er kanskje ikke så god på eggedosis og sånt? Hva tenker du?

Bloggen din er utrolig lekker, masse inspirasjon! Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Klem fra Siri

ninaslykkeliten sa...

kjempflott maskin. Jeg har også en og er fornoyed med min i hvertfall. Når den ikke blir brukt står den selfølgelig til pynt i kjøkkenet. Min er sølv at den matcher toasteren og vannkokkeren Hi hi. Har fått min når eldstemannen blitt fød. for noen år siden.( Hvordann skriver jeg fød ?? Må kjøpe meg strakks en ordbok)