onsdag 7. juli 2010

Stoffer, stoffer....

Mens vi var på ferie i Danmark, fikk jeg en mail fra Jannepålanne om at jeg hadde vunnet andrepremien i stoff-give-away'en hennes. Hurra hurra, sier jeg bare, og om stoffene falt i smak? Gjett om??!!;)


Slike stoffer kan jeg gå og se på kjempelenge, og jeg koser meg med synet av dem og å tenke på hva jeg skal lage av dem.
Tusen tusen takk, Jannepålanne!!!:)

Slenger på et par andre stoffbilder også. Denne bunken lå på kjøkkenbenken en god stund før den ble båret ned på syrommet.

Og bak til venstre ser dere barnestol-puta jeg sydde for et par år siden. Stoffene jeg brukte i den, kommer fra Pop Garden-kolleksjonen til Heather Bailey. Jeg husker både jeg og Fru Pink gikk og veeentet og veeentet på at pakkene vi hadde bestilt fra den nyåpnede nettbutikken, skulle dumpe ned i postkassen. Sendte kommentarer frem og tilbake: -Har du fått stoffene ennå??? Nei, ikke du heller???   -Har du hørt noe nå? :)

Vel vel, de kom fram til slutt, puta ble sydd (selv om åpningen aldri ble sydd igjen), stolen og puta ble brukt, og nå står stolen og puta i kjellerstua i påvente av å bli levert tilbake til de vi lånte stolen av. (Og åpningen i puta ble sydd igjen for bare et par dager siden;)

Ha en flott kveld, med eller uten stoff!;) Klem B:)

9 kommentarer:

Pink lady sa...

Perfekte stoffer til deg:)

Klem Pink Lady

Nina B. sa...

Så herlige stoffer! Heldige du!

Nina

Audhild sa...

Så heldig du er som har fått så masse flotte stoffer. Gleder meg til å se hva du lager av dem.

happy in pink sa...

nydelige stoffer!!!

fru Pink sa...

Hihihi, ja det husker jeg!! :D
Det tok jo en evighet! Elsker fremdeles stoffene hennes, men den bunken med stoffer på benken din ser ut som en million!! Jeg var forresten innom Stoff 2000 etter tips fra deg for en stund siden, og fikk rasket med meg masse fint i full fart ( fam.ferie - ikke bare populært at mor bare mååå inn i alle slags sjarmerende butikker..).
Heldiggris som er ofte i DK! :)

SiriR sa...

Åh, deilige stoffer! Godt å høre at du likte dem vi byttet:)

Haust sa...

Ah, herlege stoff! Og barnestolen er supersjarmerande med den fine puta du har laga! :)

God helg!

Tuppelure sa...

Så fine stoffer! Heldiggris!
Synes du tryller frem mye fint fra symaskina di. Veldig inspirerende for en nybegynner som meg. Lekker pute til barnestolen!

Det ligger en award til deg hos meg fordi jeg synes du er en Beatiful blogger :O)

MadebyMammaMia sa...

Man blir alldeles grön av avund att se alla de fina tygerna:)
Lyckans dig..
LÄnkar till mig så jag inte missar något annat fint.....