fredag 6. august 2010

Skal vi bytte?

I det siste har jeg raidet hytta til svigers for retrostoffer + at jeg har fått tak på noen andre også. Siden jeg ikke kommer til å bruke alt selv, håper jeg noen av dere har lyst til å bytte med meg.

Jeg ønsker å bytte til meg retrostoffer i alle farger, men er spesielt svak for stoffer i lilla og rosa;)

Dersom du har lyst til å bytte, send meg en mail på borghildm@hotmail.com med nummer på stoffet du ønsker, hvor mye du ønsker, og bilder av stoffene du ønsker å bytte vekk:)

Stoff nummer 1 og 2 er blitt litt tynne etter flere års vask. De er myke og gode, men egner seg kanskje ikke til prosjekter med hard bruk.
Stoff nummer 3 og 4 er i god stand.

Stoff nummer 5 og 7 er også blitt en smule tynnere med årene, nummer 6 og 8 er i fin stand.


Alle disse fire stoffene er i god stand.


Disse fire stoffene er også i god stand, nummer 15 har lysnet litt i fargen med årene, men er like fint for det:)


Og dette siste stoffet er også i fin stand.

Da håper jeg på mange gode byttehandler:)
Klem B:)

14 kommentarer:

Jill sa...

Så mange herlige stoffer!!!!
Foreldrene mine har nr 6 og 12 på hytten :-)
De er fortsatt i bruk som sengetøy :-)
Ha en deilig helg!

Brita sa...

Mail kommer;)

3prinser sa...

sukk... skulle gjerne ha byttet til meg nr. 2 og 6... men har nok ikke noe som vekker din interesse desverre. hvis du vil selge derimot, så kjøper jeg gjerne...

Karma sa...

Så mange fine stoffer:)

erry sa...

Åh, vad mycket fint! Jag har tyvärr inga retrotyger i lila o rosa men en del i turkist o grönt. Jag har också mycket retrotapet om du är intresserad av det, säg till i så fall så kan jag skicka bilder! :)

IJ sa...

Å - her var det mykje fine stoff! Eg får leite litt i hyllene mine, om eg har noko rosa/lilla som du kunne vere interessert i..:-)

Ha ei fin helg!

jannepålanne sa...

Ååå her var det mye fint! tror desverre ikke jeg har noe som du kan være interessert i.. men som en annen nevnte.. jeg kjøper gjerne dersom det er mulig:)

erry sa...

Hej!

Jag skickar dig bilder imorgon, ska iväg strax så jag hinner inte idag. Reservera gärna något av nr 1,7,12,15 o 17 till mig om de finns kvar :) små eller stora bitar spelar ingen roll, vi får ju se om jag har något som faller dig i smaken ;)

Kul att du gillade Pink lemonade-tipset, har du lagat det? Det är såå gott! :)

Lyktorna kostade bara runt 10 DKK styck hos söstrene grene!! Hoppas de har några kvar när du åker tillbaka. Tyvärr var de turkosa slut när jag var där...

Kram, erry

Sanna sa...

Åhh så mycket underbara tyger! Tyvärr har jag ju alla mina tyger nerpackad inför flytt så jag har inte mycket att byta med denna gång, men det kanske blir fler tillfällen.. =)

Kraaaam
Sanna

Anonym sa...

Så mye fint! Jeg vil gjerne bytte!!:-)Jeg er mest interessert i nr.3, 6, 13 og 17. Mail med bilder kommer i morgen!

Hilsen Aprikos

g u r o sa...

Mmmmm - godis!
Som fleire har sagt; eg har ikkje noko særleg å bytte bort, men kan godt betale! ;)

Andregasellen sa...

Så mye fantastisk retrostoff, oj oj oj.Kan tenke meg det har blitt noen bytter her ja...Og så fin blogg du har!!!Slenger meg sporenstreks på som følger:)Ha en finfin dag!

cecilie-design sa...

oioioi, så mye fint! Kanskje vi kunne byttet litt, men vi bor vel ca 10 min fra hverandre, så vi trenger kanskje ikke sende det med posten? 10, 12, 16 og 17 var alle veldig fine!

erry sa...

Hoppas att paketet med tygerna kommit fram och att du är nöjd med ditt byte. Jag är mer än nöjd! :) Kram