fredag 10. september 2010

...

Ble stille her gitt...;)

Og det har betydd at det har vært desto mer høylytt 'in real life'.
Den siste måneden har vi blant annet fått en skolegutt, vi har hatt barnehagestart igjen for minstemor (i verdens beste barnehage - hurra for den!), jeg har sydd minimalt, men et par skjørt har det blitt, som igjen har funnet veien hjem til minstemors barnehagevenninner i form av bursdagsgaver...

(Jeg digger mønsteret i skjørtet til venstre. Jeg har tidligere hatt det i grønt, men nå var det visst aprikos som var tingen;)
Jeg har sittet i gatefest-komiteen og snekret sammen fest for de fine naboene våre, og vunnet premie (blomsteroppsatsen du ser en mikroskopisk bit av til høyre) for beste kake (kryss i taket osv, for jeg kan ikke bake kake!!! (Og nei, det var ikke bare min kake som var med i konkurransen;)
Jeg har vært på dagstur til Danmark (endelig!!!) og kost meg i bruktbutikker og Ålborgs gater:)

Jeg har også gjennomført mange supre stoffbytter, og hele stabelen til venstre fikk jeg av Hjertelill, som også bor her i byen. Det blir nok flere stoffbytter oss imellom;) Dessuten lager hun de fineste vesker, og skjerfene hennes er bare nyyydelige (legg ut bilder, Lill!!!:)
Jeg har også byttet arbeidsplass (samme arbeidsgiver), og vært med på å rigge der de siste ukene.
Vi har vært på foreldremøter, knøttekor og fotballtreninger...

...så både kropp og sinn har vært opptatt av helt andre ting enn å blogge!
Men nå begynner nye rutiner å falle på plass, og fra neste uke håper jeg hverdagen normaliserer seg litt...
...skal bare på Aha-konsert i morgen først;)

Ha en super helg, alle sammen!! Klem B:)

13 kommentarer:

Tuppelure sa...

Skjønner du har hatt det travelt. Så fine stoffer du har fått tak i.
Dagstur til Danamrk ja. Det hørtes jo fantastisk ut. Slikt kan man bare drømme om her i Romsdalen...:O)

Andregasellen sa...

Sweet lord så mye du har på tapetet!!Skjønner godt at du ikke får tid til å blogge:)
Fantastiske stoffer, kjenner misunnelsen øker jo lengre jeg ser på bildet!
Håper A-ha innfrir!Jeg har aldri sett dem live - det blir nok kjempegøy!
God natt herfra!

svimelaura sa...

Ja det var travle dager! Heia deg:) Det skjørtet var bare helt nydelig!!! Kan jeg spørre hvilket mønster du har brukt?

Hege sa...

Jepp høres ut som høsten er igang!:-D
Ååå IKKE misunnelig på turen din til Ålborg..!
Ha en fin, fin helg:-)
Klem Hege(som nå har begynt å spare til overlock;-D)

Sissel sa...

Å, så godt å ha deg tilbake! Jeg har virkelig savnet innleggene dine! Men du har hatt nok å styre med denne høsten skjønner jeg!
Det jeg ikke skjønner, er hvor alle får tak i stabler på stabler med så fine stoffer! Der jeg leter finnes det ihvertfall ikke noe! Men du har kanskje vært der før meg...? ;) Uansett - jeg er grønn av misunnelse!

Klem Sissel

Anonym sa...

Heisann,

Det virker som om du er godt kjent i København! Kan du tipse meg om en hyggelig plass å spise lunsj? Hvilke butikker er dine favoritter?
Jeg blir superglad for svar!

Nydelige skjørt du har sydd, du er så flink!

Beste hilsen fra Solveig og god helg også

Lill sa...

Hei Borghild!
Så gøy med nytt innlegg og takk for koselig "link" til meg. Skjørtene er kjempesøte. Hadde ei lita ei på skolen i går som hadde snurreskjørt på. Det var tydelig stas! Skal se om jeg ikke får ut noen bilder av skjerfene snart. Går tregt med blogginga mi også. Har brukt mange av de fine stoffene jeg fikk av deg allerede. Det brune er favoritten! Dessuten luktet stoffene dine så deilig av Durance skyllemiddel. I dag måtte jeg kjøpe mitt eget på Drømmeplassen....dyre, men gode dråper:)) Håper neste uke blir rolig og god:) Klem

Namaste (jeo74) sa...

Travelt forstår eg ja :o)

Skikkelig flott stoffbytting da! Ikkje misunnelig i det heile tatt... ;o)

Håpe det har vore ei litt rolighelg da, for det e viktig å ta ein pust i bakken av og te og vettu :o)

Namaste (jeo74) sa...

Travelt forstår eg ja :o)

Skikkelig flott stoffbytting da! Ikkje misunnelig i det heile tatt... ;o)

Håpe det har vore ei litt rolighelg da, for det e viktig å ta ein pust i bakken av og te og vettu :o)

Namaste (jeo74) sa...

Travelt forstår eg ja :o)

Skikkelig flott stoffbytting da! Ikkje misunnelig i det heile tatt... ;o)

Håpe det har vore ei litt rolighelg da, for det e viktig å ta ein pust i bakken av og te og vettu :o)

Datt sa...

Ah, når det er så mye spennende som skjer IRL (in real life) er det klart man blir stille på bloggen! ;)
SÅ masse herlige stoffer, blir vel på magisk vis forvandla til kule ting! :D

Bidle i sømrommet sa...

Kjempefint skjørt, og masse fine stoffer du har fått. Heldiggrisen ;)

Hyttehuset sa...

Dååån, kva du får gjort! Eg er mektig imponert. Og i dag fekk eg den vidunderlege gåva frå deg, tuuusen hjarteleg takk!

Eg og nokre jenter her heime elskar forresten også det skjørtet. Og eg gler meg til å sende dei avgarde i kvart sitt skjørt. Du er heilt rå på saum og kreativitet.

Ha er fin veke og ikkje slit deg ut.

God klem!