mandag 20. september 2010

Husflid!

Flere har pratet om Husflid i det siste, og det er med glede jeg ser at de endelig har fått en ordentlig nettside!

Du finner den her!
Og jeg kan jo ikke akkurat si at jeg fikk mindre lyst på en Københavnstur...

Her i huset har minstemor fått ny, og ikke minst stor, seng. Den var etterlengtet, skal jeg si dere, og hun storkoser seg nå når vi kan ligge ved siden av henne og lese bøker (ikke så lett å få det til i en sprinkelseng, nemlig!;)
Hun har fått 70-talls sengetøy, og jeg har sydd noen puter, så bilder kommer:)

Fin mandag!
Klem B:)

12 kommentarer:

Lill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lill sa...

åååå...Jeg vil også til København;) Gleder meg til å se hva du har sydd! Klem

Lill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
IJ sa...

Var i København i juni, men nådde ikkje Husflid.. Neste gong!! Gler meg til det! Det ser ut til å vere ein fantastisk butikk:-)

Ha ein fin dag!

Hege sa...

Kan aldri være for ofte i København B..;-)
Vi også lurer på stor seng til lillemor - gleder meg til du viser frem de putene du har sydd!
Ha en fin dag,
klem Hege.

Nina B. sa...

Vi skal en tur til Køben i desember, og adressen hit er allerede notert ;) Gleder meg!

Gleder meg også til å se sengtøy og putene lillesøster har fått ;)

Nina

Minmill sa...

Hei og hå Borghild, det er bare lille Minmill som titter innom her i dag. Er på en liten bloggrunde ser du. Jeg har vært særdeles slapp på bloggingen, men prøver å sparke meg i gang igjen. Det er jo moro når man først får ånden over seg.

Jeg må nok ta en titt innom nettbutikken du skriver om her. Det så fristende ut. Selv om jeg har vært i københavn, har jeg ikke vært innom denne butikken.

Ønsker deg en fin dag videre. Klem fra Minmill

WILHELMINES sa...

Butikken er helt fantastisk, og de som jobber der likeså. Ha en fin blogguke. Wilhelmine

Rosa sa...

For en FANTASTISK butikk!! I'm in love- skikkelig!!! Dit må man bare dra, tror jeg... selv om jeg VET allerede nå at det kommer til å bli dyrt, hehe...

Gleder meg også til å se hva har kreert med symaskinen:-)

klem, Rosa

SavanneTreet sa...

For et herlig tips!! Tusen takk, håper alt står bra til!! Klem M

Krabbelure sa...

Hei, sveis! Svippet innom deg, og likte meg veldig godt! Masse fint å se! Kommer nok snart på blogg-besøk igjen. :) hilsen Krabbelure

Anonym sa...

hvorfor ikke:)