mandag 13. september 2010

Mano love!

Mano-samlingen min vokser sakte men sikkert.
Det begynte i fjor høst da vi tilbrakte opptil flere helger i København, og etter det er det blitt én her (f.eks sommerferiegave til meg selv) og én der (tilbud på Handelens Dag)...

Ryktet sier at det snart kommer tallerkner i serien også, juhuu!!:)
Noen flere detaljer fra kjøkkenet vårt er funky kokebok, nydelig tomflaske-nett fra Haust og lysende gult Smiley feiebrett.

Kan forresten du, Solveig, som kommenterte under forrige innlegg, sende meg en mail på borghildm@hotmail.com så kan jeg svare deg der:)

God uke!
Klem B:)

23 kommentarer:

Lill sa...

Hei igjen. Ser det er flere enn meg som er oppe da man burde lagt seg... Mano koppene er nydelige og jeg ønsker meg også slike...men, vi har vel igrunn nok kopper kanskje...men ikke så fine...Neste uke har jeg bursdag, så kanskje jeg kan unne meg en eller to da;)) Du må ha ei god uke - god natt!

svimelaura sa...

God morgen! For et fint feiebrett!!! Hvor har du fått tak i det tro?

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flotte kopper...og stilig feiebrett...hvor kjøpt det?
Ha en fin fin dag
eddaKlememr

Tove sa...

For noen fine bilder, så mange fine ting og ikke minst fine farger. De koppene er superfine! Hvor kjøper man de i Norge? Har ikke sett dem her, men så er jeg sjelden noen steder heller da..:) Og KULT feiebrett!
Ha en flott mandag!!
klem

AnnaJohanna sa...

Åååå for noen flotte bilder og farger!! Det liker vi! :-)

Ønker deg en flott dag!

Brigg sa...

fin mano-samling!! og fantastisk feiebrett!!!!!!

Pia sa...

De Mano-koppene så ut som ville vært noe for meg!

SiriR sa...

Gøy med litt nytt fra deg igjen:)

Så kule de koppene er! Skjønner godt du unner deg noen sånne innimellom.

I'm with Leia sa...

:) Jeg er selv super glad for Mano koppene, de vant Boligmagasinets 2010 design award!

Smilie feiebrettet vil jeg også ha - så fint med gult :)

Nina B. sa...

Så herlige og glade farger!
Koppene er jo bare råflotte, og feiebrettet var bare til å bli glad av! Herlig stoffbunke du har fått bytta til deg og!

Nina

Drømmeskyen sa...

Herlige farger som gir skikkelig godt humør!:)

Hilsen Hilde

Datt sa...

Wæææo, så lekker den samlinga ble i hylla der, virkelig megalekkert!!

WILHELMINES sa...

Hei. Så fine farger i innlegget ditt, jeg syntes de koppene er så fine. Har bestilt meg 4 stk selv også og venter i spenning på dem. Ha en fin blogguke videre. Wilhelmine

Familien vår sa...

Mano koppene er utrooolig fine -heldige deg som begynner å få en bra samling :)
Ha en fin fin uke!

Lillamamma sa...

Så utrolig flotte farger og kjempestilige kopper. Har kopper med farger på ønskelista, for de vi har er nemmelig brune, og bruneperioden begynner å ta slutt.

Ha ei flott uke videre!

Haust sa...

Herleg fargekick! :)

God tysdag...

Fru N sa...

Herlige farger :)

Andregasellen sa...

Fantastiske og fargeglade bilder!Alltid en inspirasjon å komme hit altså:)
Jeg elsker koppene, skulle gjerne ha samlet meg noen sånne selv.Men da må jeg kanskje kvitte meg med noen kopper i skapet først....

Anniken sa...

Hei :)
Hvor i København har du kjøpt koppene?

IJ sa...

Kjekt å sjå deg tilbake i bloggverda! Og nydelege fine sukkertøybilder! Manokoppar er så fine!

God helg til deg!

Anette Willemine sa...

Man blir jo glad av slike farver! :o)

Ønsker deg en deilig søndag!

Anette Willemine

Allis i Eventyrland sa...

Nydelige skåler, altså! :)

Mollie sa...

Kule kopper og herlig blogg! Følger deg jeg :-)