torsdag 4. november 2010

Nå!

Er julestrømpene å finne i bloggbutikken:)


11 kommentarer:

En kopp kakao sa...

Kjempesøt!! =)

IJ sa...

Så fine julestrømper! Syns det er utruleg flott med heklekanten du har laga!

ella sa...

Kjempe fine! Som en frisk pust, muntert og flott! Hvor kjøper du stoffene dine?

Og vil du røpe hvordan du lager heklekanten? Hva hekler du fast i?

Mollie sa...

Utrolig fine! Må sjekke ut butikken din snarest :-) du syr så fiiiiine ting syns jeg asså.

Ha en strålende helg, hilsen Mollie

SiriR sa...

Kjempekul!

shinedesign sa...

Veldig fine. Liker bloggen din kjempegodt. Og du er en sann inspirasjon :-)

Saga sa...

Oj så mye flott du lager! Har lagt meg til som følger så jeg kan fortsette å se hva du gjør! Får bare så lyst til å lære meg å sy når jeg ser alt det her!! :-)
Hilsen Saga.

popetotrora sa...

Supersöta julstrumpor!! :-)

PeneLene sa...

Flink du har vært. Stilige!

Christine sa...

Herlige hvis man ikke går for de tradisjonelle fargevalgene, sprekt:)
se gjerne innom bloggen min også:)

Margit Rosenaa sa...

rigtig flot og sød!
hvor har du fået lavet dine B-design makater?
margit dot rosenaa at gmail dot com