onsdag 26. januar 2011

Oi!

 Hadde ikke helt forventet så stor respons på putetrekkene mine!
Superhyggelig, var det!
Det er jo så mange fine putetrekk til salgs rundt omkring, så jeg trodde kanskje markedet var mettet. Men der tok jeg feil, og jeg kunne solgt tre ganger så mange...
Nye putetrekk kommer etterhvert, for disse er kjempegøy å sy!

Må også vise de fiiine stoffstykkene en god venninne hadde sporet opp i skapene hos sine foreldre:)
En pose gamle tekstiler er en av de beste gavene jeg kan få!
Jeg har også fått butikkbokstaver av en kollega en gang (hun hoppet t.o.m. opp i en container for å få tak i dem), og en sånn gave kommer også høyt opp på lista:)





I løpet av februar kommer det nok også noen flere stoffer til samlingen.
Da drar nemlig jeg og min gode venninne som jeg fikk disse stoffene av, til Køben! Yei! :)
(SAS har hatt salg på flybilletter, og det må man jo
benytte seg av;)

Det er vel heller ingen hemmelighet at Husflid står øverst på listen over butikker som må besøkes :) Gleder meg utrolig mye, og det blir helt sikkert en kjempegøy tur.

Lurte i den forbindelse på om noen av dere har noen hotellanbefalinger å komme med. Jeg var jo en del i København høsten for litt over et år siden, da mannen jobbet der noen måneder, men da bodde vi jo bare i hans leilighet. (Skulle gjerne bodd der, for da kunne vi ikke bodd mer i smørøyet, men det bor kanskje noen andre der nå;)

Kriteriene er at det må være veldig sentralt (ser for meg at vi må innom og sette fra oss noen poser i løpet av dagen), og at det er rent.
Til nå vurderer jeg (reiselederen;)

Om dere har butikkanbefalinger i samme slengen,
så tar jeg også imot disse med åpne armer;) Spesielt navn på butikker som ligger litt bortgjemt.
Butikkene i bl.a. Strøget, Strædet og Købmagergade får vi nok uansett med oss (og Notre Dame og Nø er selvsagte stopp), men det ligger nok mange bortgjemte perler som jeg ikke vet om:)

Ha en fin uke, alle sammen! Klem B:)

15 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Slenger meg på jeg også: Putene var utrolig utrolig fine! Heldig er dem som får sprite opp med disse i sofakroken:))
Klem Pøbelen

Namaste (jeo74) sa...

Så gøy å få flotte stoffer sånn "rett oppi nevane"!

Og Køben og Husflid!
*sukk*
Skikkelig god tur!!!

Lill sa...

Hei på deg!

Jeg har vært på to hoteller; twentyseven (veldig sentralt og greit) og Hotel guldsmeden (du kan finne det på min blogg under etiketten reise, ligger rett ved tivoli).

Klem

kamille sa...

Putetrekkene dine er såå fine, diggar dei stoffa!!Købentur er såå kjekt! Sist eg var der så fant eg ikkje Husflid. Fant Grønlykke,Susan Libe sin butikk og det var et stort loppemrked den helgen eg var der :)

God torsdag til deg :)
Klem frå Kamille

Nina B. sa...

Så herlige stoffer ☺
Da jeg og en venninne var i Køben for noen år siden, bodde vi på The Square. Genialt, ligger rett på Rådhusplassen ;) Før jul så bodde vi oppe i Nyhavn, men det var litt lenger å gå.

Åååå, god tur, kose dere MASSE!
Klem Nina

sivknivklestativ sa...

Mange fine stoffer :) Det orange med hvite blomster, slikt sengesett hadde mamma og pappa på hytta når jeg var liten. Artig å se det igjen.

God tur til kjøben.

(takk for hyggelig kommentar på bloggen min)

Tove sa...

Radisson Blue er et fantastisk hotell! Har bodd der flere ganger, og bla blitt fridd til der :)
Design, historie, mat og rom er perfekte.
Men det kan være at du synes det ligger litt for langt "opp", da hvert fall jeg synes det mest interessante er lenger "ned" i Strøget og ut i sidegatene. Det ligger rett over veien for togstasjonen og Tivoli, men det vet du sikkert.

God tur!

Kiiromi sa...

Hittade just hit! Massor av fint att titta på, hit kommer jag gärna tillbaka.

/Mia :)

Kirsi sa...

Nydelige stoffer. Jeg samler bare, har ikke tid til å gjøre noe med de akkurat nå, men jeg har planer....
Hotel Guldsmeden er flott altså! Sentralt og veldig hyggeli. Nydelig kaffe og sjarmerende frokost. Rent og pent og ikke stivt i det hele tatt!Anbefales.
Kos deg videre med de fine stoffene!

Hyttehuset sa...

Misunne misunne, både stoffer og tur. Kjenner eg også gjerne skulle ha vore på Husflid. God tur og nyt kvar augneblink. Gler meg til å lese om turen, lenge til?
Nyyydelige puter!

Fhager sa...

Så mye fint du lager! Har akkurat dratt frem symaskinen igjen, så her kan man virkelig finne inspirasjon!
Jeg legger meg til som følger!

God Helg!

Kram

Hyttehuset sa...

Du får tipse om nye tilbod om dei dukkar opp;-) Eg kjenner ei dragning mot Køben no...

(Forresten hadde det vore kjekt med eit innlegg med kurs om glidelåsisetting ;-)

Blåveispiken sa...

hei du! Så morsomt med sånne stoff skatter ;o) Og for noen nydelige putetrekk du har sydd! Skikkelig herlige! Nå skal jeg titte mer på siden din...her var MASSE inspirasjon å hente - spennende!

Ha en finfin kveld!
KLemmer, Marianne

Caroline sa...

Heisann...Her hos deg var det utrolig mye inspirasjon å hente!!!Vakre bilder med masse fine farger,blir glad av fargene;)Dere må ha en super tur!!!La meg til som følger jeg;)Klem Caroline

Wilhelmine sa...

Hei, sjekk mitt innlegg om hotel Axel, Guldsmeden i København, det er min favoritt. Jeg har en vennine som var på St Petri nå og det var ikke helt topp i følge henne. Men uansett...kos deg masse, og du lager så mye fint. Hilsen Wilhelmine