mandag 3. januar 2011

Svosj...

...så var jula over!

Det skjedde så fort at den ikke ble bloggifisert før det ble nytt år engang!
Og det er ikke det at det ikke har skjedd noe!
Natt til lillejulaften kjørte vi fra Kristiansand til Trøndelag (jammen godt vi ikke fikk motorstopp der oppe i Østerdalen med -30 C!)
Der tilbrakte vi 4 avslappende dager med god mat, godt selskap og tre kjempesøte kattunger før vi igjen kjørte samme strekning ned igjen. På dagtid og ikke på så glatt føre denne gangen, og med et herlig (om du spør meg, og ikke mannen;) stopp på Sandvika Storsenter.

Disse bildene oppsummerer egentlig vår jul temmelig bra:)

Avslapping, kos, seeene morgener, sjokkis, familieselskap, mandariner (eller er det clementiner?) og trønderjul!
Oppe til høyre ser dere også en av julegavene mine;
en hvit Kitchen Aid-blender. Noen får diamanter, andre får kjøkkenutstyr, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Bak blenderen står en førjulsgave til meg selv, nemlig boka Knas, som flere bloggere har anbefalt i det siste.
Jeg rakk aldri å prøve meg på et pepperkakehus, men det ble da pyntet noen pepperkaker:) Neste år, kanskje...?

Godt nytt år til alle! Klem B:)

17 kommentarer:

Andregasellen sa...

Godt nytt år!
Så fint oppsummert jul, ser ut til å ha vært riktig koselig det:)Og jula er jo bestandig litt sånn svosj, den kommer fort og vips så er den over.
God natt herfra!

Lill sa...

Hei,
Godt nytt år! Har savnet innlegg på bloggen din. Du tar så fine bilder og setter de fint sammen. Den deilige juleferien fikk en brå slutt i dag og i morgen er det full rulle med barnehage og skole. Skjønner hva du mener med Sandvika storsenter - skal det først være kjøpesenter, så er det toppen. Elsker å gå der med penger i lommeboka og UTEN mann og barn...he,he....tror nok det hadde vært liten sjanse for at min mann hadde stoppet der i romjula...
Klemmer fra Lill

Hildemor sa...

Masse fine bilder her:-).
Så mye fint du syr og strikker, digger julesokkene, veldig innspirerende.
gleder meg til å følge deg i 2011:-)

Klem Hilde

Namaste (jeo74) sa...

Svosj her og :o)

Godt nyttår tebake!

Mitt ☆ Mine sa...

Oi så herlige julebilder!! Nydelig.

For en flott blogg du har - jeg tror faktisk jeg har vært her inne før!

Godt nyttår!

Klem

Høvebakken sa...

Hærlige farger på bildene:) Godt nyttår:)

Frk. Virrum sa...

Gladfarger og gladbilder..herlig blogg, henger meg på og følger deg videre, jeg!

Ha en strålende dag!

Janne sa...

Sprekt å kjøre helt hit til Trøndelag med barn da:) Men så ut som det var verd det; herlige bilder!
Og den blenderen misunner jeg deg... Hadde også den på ønskelista mi, men nissen syntes vel ikke jeg hadde vært snill nok i år da...;) Får føre den opp igjen til neste år! Hihi...

Godt nytt år!

Klem, Janne

Haust sa...

Nydeleg juleinnlegg! Eg kjøpte også "Knas" før jul, og rakk heller ikkje å lage pepperkakehus. Og det var sikkert like bra, for det vart visst nok kaker likevel! :)

Ynskjer deg gode dagar i det nye året!

Black Feathers sa...

Ser virkelig ut som dere har hatt en flott og deilig jul.
Ja østerdalen er noen ganger litt skremmende med den kulden, godt at det gikk bra.
Ha en fin dag ;)

Datt sa...

Etter oppsummeringa ser det ut som dere har hatt en herlig jul ja! Spesielt med den godisen! ;)

Linda sa...

Kjempefin blogg du har og så mye fint du lager! Det er til stor inspirasjon. Gleder meg til å følge deg videre i 2011. Nyttårsklem til deg

Kaspara sa...

Heisan!
Ønsker deg et flott nytt år!
Herlige bilder fra jul og kos! Jeg hadde også definitivt likt stoppet på Sandvika storsenter.Det hadde min eldste sønn også på 9 år som godt kan like å fly i butikker.
Ha en glad helg!
Hilsen Kaspara

Hobbyklekkeriet sa...

Hei hei :)

Nydelige bilder som viser mye kos og hygge i julen hos dere :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så fine bilder!
Oppdaget bloggen din nå jeg...
Så fin og kjekk at jeg la meg til som følger :)
God helg til deg og dine.
May Helen

carina sa...

God kveld!
Så herlig blogg du har! Masse inspirasjon å hente :)
Mitt første besøk i dag, og det blir nok ikke mitt siste :) La meg til som følger med det samme!

Ønsker deg en finfin uke!
smil fra Carina

Online pharmacy reviews sa...

Der tilbrakte vi 4 avslappende dager med god mat, godt selskap og tre kjempesøte kattunger før vi igjen kjørte samme strekning ned igjen. På dagtid og ikke på så glatt føre denne gangen, og med et herlig (om du spør meg, og ikke mannen;) stopp på Sandvika Storsenter.