torsdag 3. februar 2011

Enda flere puter, og et tips!

I morgen kl 18 legger jeg ut nye putetrekk for salg HER:)


Og siden jeg egentlig ikke har noe vettugt innlegg å komme med, så tenkte jeg at jeg kunne komme med et lite sy-tips istedenfor:)
Når jeg syr på merkelappene mine, bruker jeg nemlig limstift til å feste lappen med før jeg syr den fast. Det er mye lettere enn å bruke knappenåler, og sånn 'sy-spray-klister på boks' har jeg aldri prøvd.
Limstiften funker som bare det, det trengs jo bare et bittelite strøk, og så vaskes det vekk...
Fungerer selvfølgelig kjempebra på andre småting enn merkelapper også;)

(Dette lilla stoffet inngår forresten i en av putene som kommer for salg i morgen, et av mine favorittstoff!;)

Og takk til dere som har kommet med hotell-tips i Køben, jeg har ennå ikke bestilt, så vi får se hva vi ender opp med til slutt;)

Ønsker alle en fin helg!! Klem B:)

16 kommentarer:

Namaste (jeo74) sa...

Supert tips!
E det rett og slett heilt vanlig limstift?

Og du altså!!!
Får kloa i de aller lekreste stoffer :o) De e så fiiine dei putene dine. Hadde det ikkje vore for at eg og symaskinen min har store datingplaner, så hadde eg kjøpt av deg :o)

Ha ei kreativ og aldeles flottanes helg!

potlå sa...

Så artigt! Har vært innom salgsbloggen din både titt og ofte sista ugå, så det blir spennande å få se di nye pudetrekkå i mårå!

Så lurt med den limstiften! Har sansen for sånne enkle triks :-)

IJ sa...

Nydeleg lilla stoff! - og takk for tips! - du er grei:-)

Klem

Dorthea sa...

Takk for et supert tips!!! :) Det høres jo så enkelt og smart ut...nå blir jo sying av merkelapper og små deler en lek...

Janne sa...

Takk for tips! Kan du forresten gi et hint om hvor du bestiller lappene dine også...?
Tipper putene dine kommer til å fly avgårde med vinden klokken 18, presis! Superfine!!!

Klem, Janne

Elisabeth sa...

Takk for lurt tips.
Gleder meg til å se alle putene :-)

Pink lady sa...

Takk for tipset! Det skal jeg definitivt benytte meg av:)

God helg til deg!

Klem Pink lady

g u r o sa...

Åh, kvifor har eg ikkje tenkt på det før?? Takk for supert tips!
Putetrekka dine er forresten usannsynlig lekre, og du inspirerer!!

Ønsker deg ei herleg helg! :)

Linda sa...

Hei Borghild!
Flotte fargeglade puter hos deg:)
Tråkletråd på boks er superbra å bruke,serlig når du skal quilte lagene sammen,kjøpes på stoff og stil.ha en fin søndag:))

MøbelPøbel sa...

Så lurt! Dette stoffet har jeg en liten bit av, og det er så fint <3
Du er en reser på kule puter!

Klem Pøbelen

Namaste (jeo74) sa...

Takk, takk
Håpe de blir fornøyde ja :o)

ReVinyl sa...

Fiiiiine puta! Flinke du! :)

Bellamamma sa...

Hei Borgrhild,

Så flott tips med limstiften - det hadde jeg ikke tenkt på. Har et par applikasjonsprosjekter på vent siden jeg ikke har mer vlisofix... men nå er det bare å sette igang :)

Flott og inspirerende blogg du har!

Hilsen Belinda

cecilie-design sa...

Aha, så lurt! Takk for gode tips - jeg tar med meg alt jeg kan få ;)

Små og store gleder sa...

Takk for et kjempesmart tips. Utrolig lekre puter du har sydd :)

potlå sa...

Jippi, eg fekk pudetrekkå i posten i dag! E kjempefornøyde, di va jo ennå lekrere enn på bildene! Og så fine innpakning det va òg! Eg likte veldigt godt begge sidene på begge pudene, så eg må nok bytta litt på ka vei di ska ligga :-) Tusen takk for handelen!