onsdag 2. mars 2011

I'll be back!

I reneste Arnold Schwarzenegger-stil returnerer jeg hjem fra København og Danmark, for så å bestille ny tur til samme land :)
Ikke på venninnetur denne gangen, og ikke med fly heller, men med båt og på tur med min lille familie.
Vi gleder oss til feriekos og badeland og til å bare ta det med ro:)

 Bildene dekker mine beste funn fra Køben for halvanne uke siden.
Sengetøyet kommer selvfølgelig fra Husflid, støvlettene var et kupp fra Zara til kr 59,- (og så akkurat minstemors størrelse, flaks!), og båndene kommer fra Notre Dame.

Herlige, herlige stoffer, og jeg fant ut at jeg bare måtte kjøpe med meg de trekkene jeg hadde lyst på (det er jo så ergelig å angre når man er kommet hjem), så da vi kom til hotellet for å sette fra oss Husflid-posen oppdaget jeg at jeg hadde tatt med meg to like trekk;)
Det var ikke helt meningen, men de var jo uansett fine;)

Når jeg nå reiser med familien, kommer vi til å oppholde oss i området Blokhus-Ålborg, og dersom noen har tips om loppemarkeder eller bruktbutikker i nærheten, blir jeg VELDIG glad:)

Fin uke til alle!! Klem B:)

14 kommentarer:

Ida sa...

For noen herlige stoffer! :)
Og for et kupp med støvlettene, og så fine også!

Ha en flott dag!!

Klem fra Ida :)

Lill sa...

Hei,
nydelige stoffer:) Kan du ikke sende meg en mail når du er bytteklar? Jeg har ryddet i hyllene mine, så bare å si i fra:)
Har ikke så mye loppetips til Danmark, men om man kjører litt på landeveiene dukker det ofte opp noe. Leste at Kaspara alltid googler på forhånd og plotter inn på GPSèn. God tur!
Her er det vinterferie, gutta har reist til Bortelid og jeg har en dag for meg selv:) Klem

popetotrora sa...

Oh, vad mycket fina tyger du hittat! Kul att kunna fylla på tyghyllan med alla dom. :-)

sivknivklestativ sa...

Så mye fint du har handlet :)
Jeg vil også til kjøben :)

MiaNostalgia sa...

Åh - herlige sengetøy! Elsker Køben, men har aldri vært på Husflid. Må nok en tur dit neste gang :-) Ble litt nysgjerrig nå... Er sengetøyene brukte eller nye? Skal du klippe dem opp, eller bruke dem som sengetøy? Klem

MøbelPøbel sa...

FOR noen funn! Deilige stoffer og nydelige sko! Danmark<3

ReVinyl sa...

Vakre vakre stoffer! Jeg må bare innom Husflid neste gang jeg er i Køben :)

Blir skikkelig misunnelig nå... ;)

Mollie sa...

Oh my!! Så masse fint du fant! Digger digger digger stoffene :-)

*Mollie*

Gollass sa...

Danmark er kjekt land å både å feriere og shoppe i, heldige du med de flotte funnene, og god neste tur;-)

Gunnhild sa...

ååååh..her var det mange hjertebankestoff!
jeg ønsker meg så veldig en tur til stoffhimmelen (altså husflid)
..om du er glad i stoffbytter, så må du bare si fra :)

Datt sa...

Deilig fargeinjeksjon! :)

MiaNostalgia sa...

Takk for svar på spørsmålene mine og hyggelig kommentar på bloggen. Godt å høre at det er flere som har beslutningsvegring :-) Håper du koser deg på tur.

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Så frisk og fin blogg..la meg til som følger

Westmose sa...

Hej
Sikke fine fund i København.Mit tip til dig er at google:

genbrugsbutikker Ålborg

og frem kommer alle adresserne lige klar til at taste på GPS :-)

Rigtig god tur til sommer.

Kh. Mette