søndag 20. mars 2011

Sol og s'mores!

Denne helgen har ungene og jeg bare kost oss:)
Far i huset var en av de 16 000 som gikk Birken i helga, så da passet det greit at været var på vår side slik at vi kunne være mye ute.
På fredag hadde jeg i tillegg fri, og etter å ha speedvasket (litt av) huset, fikk jeg koselig besøk av en venninne jeg treffer altfor sjelden. Med seg hadde hun en bukett kirsebærgreiner og et interiørblad, så da var det liksom ikke så farlig likevel å være alene denne helga:) 


I går skinte solen fra blå himmel her i sør, og etter å ha vært på årets første loppis, så dro vi fram bålfatet og grillet pølser i hagen.


Og til 'dessert' lagde vi s'mores. Grillede marshmellows med kjeks over og under. Ikke akkurat min favoritt, men gøy å lage;)


 Og i dag fikk ungene testet skøyteferdighetene. Storebror syntes det var kjempegøy, og fikk dreisen på det etterhvert. Minstemor ble også begeistret, og begge vil gjerne gå igjen i morgen:)

Håper alle andre har hatt en fin helg også! Klem B:)

13 kommentarer:

IJ sa...

Høyres ut som ei flott helg, til tross for gressenke-tilstanden;-) Herlege sol-vårbilder!

Klem

Datt sa...

*Sikler*

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Koselig !!
Ja, solen i går gav iallefall masse energi ...

MiaNostalgia sa...

Høres ut som en deilig helg, og veldig fine bilder du har tatt. Ha en fin start på ny uk - snart.

Marthe sa...

Det hørtes ut som en bra helg! Det er så deilig nå som sola varmer.

Ha en fin uke!

Ann-Kristin sa...

Er det DET smoores er? Eg har sett det på John and Kate plus8, men har ikkje skjønt kva det er. Jalvelja, søtt tenkjer eg:) Lurt med bålfat - lurer på om det bør bli kjøpt inn her også!

Karen sa...

Hei!

Det ser ut som de har hatt ei kjempefin helg! Det har vi her også, men vi skulle ha hatt oss eit slikt bålfat. Har du tips om kvar ein kan få tak i det?

Kjekk blogg, eg er innom av og til, masse inspirasjon!

Mollie sa...

...Yummi! Det så farlig digg ut syns jeg ;-) Takk for kommentar inne hos meg :-) Det stoffet du spurte om er fra nettbutikken tamo.no. Jeg fikk tilsendt stoffet ekstra da jeg bestilte noe annet stoff, så det kan jo kanskje tyde på at det var noe restestoff eller noe...? Jeg måtte gå inn og sjekke i nettbutikken for deg da, men kunne ikke finne stoffet der. så da er det kanskje tomt. Det går sikkert an å sende en mail og spørre. Hun som driver nettbutikken har også bloggen mammatamo.blogspot.com men det visst du kanskje.

Ha en fin kveld!
Klem fra Mollie

Janne sa...

Så herlig ut!
Skjønn lue minstemor har, den var superfin! Litt misunnelig på været...her i Trøndelag blåser vi nemlig bort i dag. Jeg vil ha VÅR!

Klem, Janne

ReVinyl sa...

Ungene våre elsker også å stå på skøyter, men nå begynner de å bli rimelig lei av vinteren og spør hver dag om de kan ta ut sykkelen....er vell tryggest å vente på bare fortau først ;)

Hmmm...disse kjeksgreiene tror jeg nok vi må prøve oss på etterhvert også...ikke jeg da, men de små ;)

Ønsker deg en fin uke og håper våren slår til for fullt snart...
Klæm

popetotrora sa...

Oh, vilka härliga vinter/vår-bilder! SAer supermysigt ut! :-)

Familien vår sa...

Deilig!
Og loppis allerede ja...har ikke begynt å kikke enda engang jeg :)

online pharmacy sa...

På fredag hadde jeg i tillegg fri, og etter å ha speedvasket (litt av) huset, fikk jeg koselig besøk av en venninne jeg treffer altfor sjelden. Med seg hadde hun en bukett kirsebærgreiner og et interiørblad, så da var det liksom ikke så farlig likevel å være alene denne helga:)