torsdag 28. april 2011

Bøker på Bilka

Er det noe som er sikkert som banken, så er det at jeg alltid kjøper meg en bakebok/kokebok når vi er på Bilka i Danmark.
Seks av de åtte bøkene i hylla under, er faktisk kjøpt på Bilka, og det til en billig penge.


Rollinger og roulader og Krudtugle og kanelsnegle er jo blitt de reneste bloggebøker, og jeg hadde bestemt meg for å se etter disse da vi var i Danmark i vinterferien. Joda, der stod de, pent og pyntelig til 98,-


Jeg må si at jeg skjønner godt hvorfor disse bøkene har blitt så populære.
Flotte bilder og fristende oppskrifter i tillegg til små formingsprosjekter gjør at man kan bla i dem i timesvis. Har allerede prøvd ut et par oppskrifter, og det blir garantert flere.


A Piece of cake ble også lagt i handlevognen, kostet bare 79,- og står i fin kontrast til Kjernesund-bøkene! Alt med måte;)

Så man skal altså ikke kimse av danske stormarkeder. Jeg går alltid inn på nettsidene til f.eks. Bilka og Føtex den uken vi skal reise, og leser tilbudsavisene. Da kan man få med seg noen kupp:)
(Selv om jeg trives best i bykjernene, da, Bilka reiser vi til når sentrumsbutikkene har stengt for dagen:)

Ja ja, ble mye shoppingtips her, jeg får finne noe annet å skrive om neste gang, og jeg håper det blir loppefunnene som jeg veldig gjerne vil finne til lørdag;)

Fin helg til alle! Klem B:)

12 kommentarer:

Blomsterpigen sa...

Hihi- ja, jeg køber også tit bøger i Føtex! Det er ikke dumt ;) I øvrigt skal du huske, at der er billige farverige ting i Netto og Søstrene Grene :)
Men sjovt med et Bilka-indlæg :)

Knus

Blomsterpigen sa...

Selvfølgelig husker du Søstrene Grene.. det ved jeg jo...
I øvrigt er der noget på vej til dig med posten ;)

Knus

Wilhelmine sa...

Hei, jeg er også alltid innom Bilka og Føtex når vi er i Danmark. Forresten netto og Iram også...hi,hi...de har jo så mye fint de danskene i sine butikker. Jeg var der i påsken og kjøpte med 4 Isabella Smith produkter til kun kr 100 for alle sammen...gjett om jeg ble glad. Bloggen din er så koselig, jeg leser her og koser meg. Ha en fin helg som kommer, hilsen Wilhelmine

Hildemor sa...

Hi hi, jeg er også alltid innom bilka og føtex når vi er i danmark:).
Vi var i danmark i påsken:), kom hjem med noen kokebøker da:).
Klem

Høytrykk sa...

Bilka er fast stoppested for oss når vi er i Danmark. Jeg tror nok ikke årets sommerferie blir noe unntak. I hvert fall ikke nå! :)3

marie sa...

Bilka er virkelig et besøk verdt, ja. Jeg gleder meg alleree til sommerens Bilkatur.

Mange godbiter du har fått tak i.

Livy sa...

Heisann!
Jeg er så enig så enig!! Vi er også alltid innomm Bilka når vi er i DK! Det med bøker har jeg dog aldri tenkt på, og det skal jeg jammen huske på i juni da vi skal på tur :-)

Takk for tips!
Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

ella sa...

Elsker bøker! Takk for tipset :-)

God helg!

ella

popetotrora sa...

Det är så härligt med kokböcker. Även om ja ginte lagar/bakar så ofta från dom så är det fantastiskt att bläddra i dom och låta sig inspireras och njuta av det härliga bilderna! :-)

Kiiromi sa...

Mums, ser läckert ut och det är alltid härligt med så fina böcker.

/Mia

camillaslykke sa...

Borghild:
Så lenge siden jeg har kommentert hos deg... Nydelig bilder-som alltid:)
Så dumt jeg ikke kjøpte kokebøker sist jeg var der, tuslet forbi.. Men ble med det...

Så det var endel loppiser på lørdag, men jobbet! Vet du om flere enn Lund kirke til lørdag?
Klem klem

Heidi sa...

kogebøger er bare fantastiske, jeg kommer aldrig i Bilka, Kvickly har også gode tilbud, så ved du også det :)