onsdag 4. mai 2011

Byttehandel :)

For litt siden kommenterte den skjønne Blomsterpigen inne hos meg.
Hun hadde sett blomstervasen jeg kjøpte på Plantasjen,
og kunne tenke seg et eget eksemplar.
Siden jeg har siklet etter noen fine esker de har på Søstrene Grene (som vi selvfølgelig ikke har her i Kristiansand - men som nå er på vei, hurra!!), så var jeg mer enn interessert i et bytte;)


Og FOR en pakke jeg fikk!:)
(Og det kuleste av alt var ørepynten over her, som Blomsterpigen selv har laget.)


 Esker, muffins, bånd og bokser fikk jeg...


... og også disse posene som minstemor allerede har lagt beslag på.
Supre som shoppingvesker vettu, når hun leker butikk, og det er stort sett hver dag:)
Tusen takk for et flott bytte, håper du blir fornøyd med din pakke også, Blomsterpige!

Klem B:)

11 kommentarer:

Høytrykk sa...

Det var en flott pakke! Så mange fine ting!

MøbelPøbel sa...

Åååå..jeg sikler på disse eskene jeg også! Vi har ikke Søstrene Grene i Bergen vi heller:( Heldig du er som fikk bytte:)

Maratonjenta sa...

Genial byttehandel!
Vi trønderpiker har heldigvis Søstrene Grene i Trondheim og der er jeg ofte innom.

Ha en finfin vårdag! Hilsen Maratonjenta.

Blomsterpigen sa...

Ih, jeg er så glad for, at du kunne bruge de ting jeg fandt :) Og sikke fine billeder du har taget :)
Jeg skal hente min pakke på posthuset i dag!!! Glæder mig så meget :)

Ha' en dejlig dag.

Knus

sivknivklestativ sa...

For en fantastisk byttehandel :) Mye fint hos Søstrene Grene. Skikkelig stilige øreringer :) Fin dag til deg!

IJ sa...

Oioi! For ein fantastisk pakke! Kos deg med godisene:-)

Klem

Blomsterpigen sa...

Så har jeg også modtaget min fine pakke! Hold da op du har puttet mange fine ting i!! Det havde jeg slet ikke forventet! Tusind tusind tak- jeg er meget glad for det hele! Og vasen er i øvrigt hel ;)

Stort klem- Katrine

Datt sa...

Åh, for en fargefin pakke! :D

Henriettes hus sa...

FOr en utrolig fin pakke ♥

Herlig blogg du har, titter snart innom igjen..

Godnatt

Henriette

Anette {foreldremanualen} sa...

Heldige du - ørepynten var råkul! :-)

Online pharmacy reviews sa...

som kan være den perfekte fargen for en gutt er plass, så jeg det andre rommet som var rosa i et annet innlegg, tror jeg det var i bloggen din, og at én var den perfekte jentas rom