fredag 1. juli 2011

Nye puter og et par bleieposer...

...finner du nå HER!

God fredag!!! :)


11 kommentarer:

Lill sa...

Så flotte, Borghild! Kjenner igjen noen stoffer her:) Har du fått ferie? Nå har vi vært i København. Ble mest tid i sportsbutikker og på museum med gutta, men kom meg en kjapp tur på Husflid. Himmel altså! Håper du får en fin sommer, pling hvis du vil treffes til stoffbytte:) Klemm

Mitt lille hode! sa...

Wow!! Så mange fine putetrekk og så kule de bleieposene var. NYDELIG, Me like alot!
Ha en fin helg:)

Krabbelure sa...

Utrolig masse lekkert du lager, - virkelig inspirerende! Nå er det sommerferie hos meg. Tror kanskje symaskinen skal få komme fram litt her også. :D

ReVinyl sa...

Deilige deilige sommerfriske stoffer. Æ like! :)

Vi skal feire 8 årsdag til eldstepia om en uke, så nå skal jeg snoke på bursdagsinnleggene dine ;)

Riktig go sommer te dæ! Klæm

3prinser sa...

Artig variant av bleieposen :) digger stoffene du har brukt!

S & E sa...

Må ikke reise på hytta uten nett ser jeg :-) Håper du får tid til å lage noen flere :-) Også må jeg tenke litt på den siste som er igjen!

Mama Lola sa...

Sikke nogle skønne puder!!! wauw nogle farver

popetotrora sa...

Åh, vad jag gillar tyget på blöjpåsen! Sååå fint!

Villblomsten sa...

Så flotte :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)

We Blog Artists sa...

I love your blog and your creativity is awesome.
HUGS
Char.x