tirsdag 30. august 2011

An apple a day...

På sommerens ferietur til Danmark og Sverige ble det selvfølgelig en tur innom Tiger. Jeg hadde sett diverse eple-produkter på andre blogger, og håpte at det var litt igjen til meg også når vi kom:)
Det var nok ikke all verdens, det var blant annet helt tomt for kakebokser og servietter, men dette fatet ble da med.



Det samme gjorde en rull med selvklebende hyllepapir, perfekte til hermetikkbokser, for eksempel:)

I boksen ligger forresten utstyr til de kreative syslene som finner sted for tiden. Med høstluften kom nemlig strikkelysten snikende igjen, og nå var det kjempelenge siden jeg har strikket noe!

Men jeg så noe superfint noe inne på denne fine bloggen, og jeg holder faktisk på med eksemplar nummer to. Garn i fargen jeg hadde peilet meg, ut var nemlig ikke å å oppdrive da jeg hadde lyst til å begynne, så mens jeg ventet på favoritten, strikket jeg liksågodt første eksemplar i en annen farge. Nå er imidlertid favorittgarnet på plass, og jeg tror det blir veldig fint:)

Hva det er jeg strikker, får du kanskje se i neste innlegg:)

Fin tirsdag til alle!
Klem B:)

6 kommentarer:

sivknivklestativ sa...

Herlig eplefat og nydelig hyllepapir :)

Camilla... sa...

1 æble om dagen holder doktoren for døren, som man siger her i Danmark (:
Skønne skønne sager!

Camilla... sa...

1 æble om dagen holder doktoren for døren, som man siger her i Danmark (:
Skønne skønne sager!

3prinser sa...

Så stilig et brett - sån vil jeg også ha... må se å få tatt meg en tur til Danmark igjen snart. Det hyllepapiret var smart!

Janne sa...

Søte ting! Og gleder meg til å se hva du strikker! Ser fram til rolige høstkvelder jeg også, med fyr i peisen og strikketøy og syprosjekter:) Hobbykroken er iallefall klar, gjelder bare å få tid til å bruke den...!

Klem, Janne

PS: Prøvde foccachia-oppskriften du linket til for litt siden i dag; mannen kalte brødet MAGISK! Definitivt min favorittoppskrift også:) Blogging er genialt...hihi;)

online pharmacy sa...

se å få tatt meg en tur til Danmark igjen snart. Det hyllepapiret var smart, Ser fram til rolige høstkvelder jeg også, med fyr i peisen og strikketøy og syprosjekter:) Hobbykroken er iallefall klar, gjelder bare å få tid til å bruke den.